- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
manuális váltóról könnyebb az automatára átállni, én ezt tapasztaltam... az első alkalom persze "meglepő" lehet ... reméljük senki se lesz olyankor az autó mögött
de egy ismerősöm pl. vizsga óta csak automatát vezetett éveken át (direkt olyat vett) ... azt egyszer ment az én autómmal ... kapásból elforgatta mindig 5-7ezerig a motort és ha figyelt is eléggé "rendszertelenül" váltott, néha túl korán, néha "későn" (bár ez utóbbi relatív)..
de szerintem hülyeség automaták helyett "csak" manuális váltósra cserélni az UPokat ... más gyártó esetleg nem jöhet szóba?
bár az is látszik a Mol nem nagyon erőlteti az elektromos autokat, és "erőből" nyomja le az greengo-t ... mondjuk ezekkel az eupokkal a bajom a hatótáv, városba is hamar elfogy ha rendes autóként vezeti télen/nyáron az ember (vagy vánszorog a forgalom előtt és megfagy/megsül télen/nyáron)...The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5