- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aramis00
tag
Nem leszek népszerű, de szerintem csak ilyen méretű és hajtású autókat szabadna a (bel)városokba beengedni. Első körben kitiltanám az összes szgk-t, ami 2T feletti súlyú és/vagy 4,5m-nél hosszabb. Igen, a kamusan használható böszme nagy plugin SUV-okat és a tisztán elektromosakat is. Se Model S,3,X, se Etron, se EQC nem kell a magyarországi (bel)városokba, ahogy a GLE mercik 330e, 530e-k se valók oda. Ezek utazó autók, családoknak, nem 1 személynek vonatozni a dugóban. Nem irigységből írom. Rollyhoz hasonló az autó portfóliók. Családunk van, 3 gyerekek is befér egy kis, városi autóba. 200+ km-es útra (sajnos) mi is a dízellel megyünk. Mivel ez utóbbi jóval ritkább, eszméletlen különbséget érezni ilyenkor, negatív értelemben. Gyorsan el lehet szokni tőle...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét.
-
aramis00
tag
Ha a gyártásra gondolsz, nem tudom, hogy lesz kisebb egy nagy suv gyártása, mint egy kisautóé? Vagy az elektromos kisautóra gondolsz? Az xc40, amit példának hoztál pedig belefér az általam írt, városi kategóriába: 1500-1800kg felszereltségtől függően, és nincs 4,5m sem.
Polstar pedig kiesik, mindkettő feltétel szempontjából. 2,1 tonna és kb. 4,6m hosszú. Szóval igen, ez utóbbit már alapból kizárnám, hiába elektromos. A gyártási CO2 számítások tekintetében az a véleményem, h sokféle tanulmány van, többféle végeredménnyel. Ami tűnik biztosnak, h az elektromos előállítása több CO2 kibocsátással jár. Viszont az is biztos, h ez a különbség folyamatosan csökkenni fog, lévén a gyártási folyamatok energiaszükségletének előállítása is egyre inkább megújuló forrásokból történik. És itt a bányagépekre ugyanaz igaz, mint az autó gyártó üzemre, legfeljebb az utóbbi sokkal gyorsabban fog átállni nagyrészt vagy teljesen a megújulókra és onnantól "majdnem mindegy" mit gyárt.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.