Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Duck663 #1 üzenetére

    nem jogos egyáltalán.
    [Criminalhdz] tökéletesen meglátta a 6. hozzászólásban.
    Microsoft azt nyilatkozta, hogy az AMD és Nvidia segítségével dolgozták ki a rendszert a Dx 12 U alapjait és a konzolok most jelentek meg. Vulkan 2 hete jelent meg szabványos formában ami szintén az AMD gyermeke valahol. Erre jön a kerülő út. Elmondom, hogy ez csak az AMD nek jó egyelőre senki másnak, mert ki tudják értelmetlenül futtani a játékokat a Vramból és teljesítményben tudják hozni a Dx 12 U szabványos megoldását a saját kártyáikon míg a konkurencián sehogy nem fut, külön optimalizációt igényel ami:
    1 ,nvidiának pénzbe kerül
    2, Programozónak idejeébe kerül.
    3, felhasználok 1 % prfitál belőle, aki hozzáfért a RDNA 2 höz. ők sem hosszú távon.

    Tehát ez egy baromi jó taktikai húzás amiből a felhasználó viszont nem profitál hosszú távon és még az AMD kártya tulajdonosok közül is csak pár egy két játékban. magyarul hátráltatja hosszú távon a fejlődést. Az nyilvánvaló, hogy annak semmi értelme hogy alig látható objektumokra számoltatsz végetlen számú sugarat míg a legtöbb user szerint még egy elötte álló kocsi tükröződésen sem látja az RT-t.

    Ebből az fog következni, hogy Nvidia kiszáll a szabványos RT mögül és alkot majd a saját kártyáinak fekvő RT-s megoldásokat amik csak azon futnak és akkor a ott fog árválkodni egyedül a szabvány mi meg felhasználók majd nézünk mert azonos pénzért vagy kapunk RT-t vagy nem ,attól függően milyen kártya van a Gépünkben. Vicc.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz SindaNarmo #10 üzenetére

    Godfall pont arra példa amit én mondtam :) Nem szabványos RT, Amd féle.

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz SindaNarmo #12 üzenetére

    Nézőpont kérdése. Pl nem tudom láttad e a Godfallt menet közben... kizárólag árnyékolásra van használva az RT és 12 GB vram zabálása van . Értelmetlenül távolra kilött sugarakkal dolgozik, semmit nem tapasztalsz belőle cserébe 12 GB Vramot kér aktív RT vel. Hangsúlyozom csak árnyékolás.
    Előállítanak egy mesterségesen kreált Vram igényt amit megpróbálnak lecsökkenteni.
    Igazából tisztán lejön hogy konkurencia hátráltatására van, semmi nem indokolja benne modjuk egy Metrohoz képest. Nézd meg a Controlt 6 féle RT eljárással és mellé majd a CP-t. Mindegyik összetett RT effekteket használ, GI-reflection, stb 6-9 GB vrammal 4 K ban.
    A cikkben említett játékban mint pl a Spiderman érthető, ott is több féle RT eljárás és hatalmas távolságok de a Sony exkluzív, se nem Vulkan se nem DXR....
    El kell dönteni, hogy szopatni akarjuk a PC gaminget és mögé tálalunk egy ilyen cool storyit mint amit olvashatsz, vagy pedig ésszel használjuk az RT--t.
    Mert az hogy egy semmit érő távolban nem látható objektumra árnyékot készítünk és ezzel előállítunk plusz 6 GB vram igényt nem fejlődés. A LOD jelenleg szerintem a DXR- és Vulkan alatt pontosan beállítható egy értelmes játék engine alatt úgy hogy a mai konzumer kártyák ki tudják szolgálni megfelelő raszterizációs teljesítménnyel. Még arra sem volt lehetőségünk, hogy láthassuk mit tud valójában a DXR 1.1 és az új VUlkan RT. mert pl az Új Wolfi alatt állítólag a 3070 képes 170 fölötti FPS re bekapcsolt RT vel.és nem igényel emmiféle dedikált hardvert az sem, Pascalon is fut az új Vulkan RT. [link]
    Az új WoW már használja bétán, messze nem 10+ GB Vram igénnyel. [link]

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz SindaNarmo #14 üzenetére

    Nem szerintem abszolút jókat írtál már amennyire én is értek hozzá.
    A CP időszakos exklúzív, ezt kérte Nvidia cserébe az RT támogatásért de ezt az Nvidia is és a fejlesztő is lenyilatkozták. Amúgy teljesen szabványos Dx 12 raytracing, tehát egy patch után 3 hónap múlva simán megy radeonon is. Az Nvidia segítségével és pénzen lett benne RT de így is arra törekedtek, hogy szabvány legyen.
    Úgy go dolgom ez korrekt hozzáállás.

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #17 üzenetére

    Ez tökéletes meglátás. :K

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák