- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minek az új Playstation-be Intel Larrabee, amikor ott van a Cell? Két kvázi hasonló rendszert tök felesleges beépíteni. Gondolom a Sony most már szeretne a profit ösvényére lépni, ide nem kellene a PS3-hoz hasonló elkapkodott felépítés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #26 üzenetére
Mindenkit érint a korlátozás. A hack nélkül senki sem tehet a Radeon mellé GeForce-ot, operációs rendszer független a dolog. A PhysX karinál volt a felhördülés, hogy Win 7 mellett már nem ment a kártya, de ezt az NV azzal magyarázza, hogy nincs Win 7 driver, de a régi oprendszereken működni fog.
A konzolhoz: Nincs értelme DX-hez hasonlítani a konzol GPU-kat. Teljesen más az SDK hozzájuk. A Xenos rengeteg olyan dolgot tud, amit csak most építettek be a DX11-be. A fejlesztőnek itt az a fontos, hogy legyen egy olyan PC-s API, amit egyszerű használni, és visszafelé kompatibilis. A DX10-et egyszerá volt használni, de nem volt visszafelé kompatibilis. A DX11 már az.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az csak egy tényező, hogy máshol több pénz van. A másik dolog a PC platformosodása. Az AMD és az Intel folyamatosan integrálja majd a GPU-kat a CPU-ba. Ezzel azt a piacot ölik meg, amiben az NV él. erre lett volna megoldás a CUDA, de ez nem jött be, így kénytelenek lassan feladni a harcot. Nyilván ők sem akarják, de ha nincs esélyed egy piacon, akkor jobb ha időben lépsz.
ttt1: a fórumok szerint az a megoldás működik, ami a hírben van. A másik driver módosítás sok embernél nem használt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #45 üzenetére
Az AMD és az Intel azért nem akar a CUDA-t, mert akkor megfordulna az egész dolog. Az NVIDIA lenne az ipari szabvány tulajdonosa, így az AMD és az Intel csak talpnyaló lehetne alattuk a GPU-knál. Hiába lenne integrált cumójuk, ha a legújabb CUDA-t csak az NV támogatná, így egyeduralkodók lennének a PC-s GPU piacon.
Az AMD és az Intel helyében én sem támogatnám az ellenségem előretörését. Most nagyon egyszerűen el lehet takarítani az NV-t az útból. Ez az AMD és az Intel érdeke. Kevesebb konkurens lesz a piacon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #57 üzenetére
Nekünk felhasználónak az a jó, ha mindenki a gyártófüggetlen API-kat támogatja, így a monopóliumra való törekvés ki van zárva.
Miért maradna egy GPU gyártó? Az Intelnek 2010-ben itt lesz a Larrabee-je, és szeretne ezen a piacon i versenyezni, sőt a Fermi variánsok is le lesznek hozva ide (úgy ahogy), de itt marad az S3 is. Az EU a monopóliumra való törekvést bünteti az, hogy az AMD lesz az egyetlen, aki a gamer társadalomra építi a termékét nem érdekli őket. A jó hardvert sose büntették csak az etikátlan piacpolitikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ... az eddigi játékok nem használhatják a DX11 többszálú működését. Azért gyorsulnak, mert a Win7 jobban bánik a VGA memóriával. DX10.1-es kari esetén sokkal kevesebb helyett foglal az Aero. Ellenben ha egy játékot DX11-re írtak, akkor a kód az alacsonyabb futtatási szinteken is többszálú munkavégzést preferál. Persze az AMD és az NV már mondta, hogy itt a nem DX11-es futtatási szint nem hoz komoly gyorsulást a multi-threading miatt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #99 üzenetére
Ja értem már. Hát ezt elírtad ... pedig jó poén lett volna.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MS szerinte feleannyi helyet foglal. Ha a játék alatt elfogyogat a memória, akkor 4-9%-ot lehet ezzel nyerni.
tlac (#118): Az MS még ezt nem hozta nyilvánosságra. Valszeg nem is fogja. Tippre olyan 80 MB-ot foglalhat az aero. Most DX10.1 módban ez 40 MB lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.