Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tenken

    őstag

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Ezek szerint akkor azt mondod, hogy teszem azt egy lan party-n gyakorlatilag hátrányban van az akinek ilyen überdurva 4GPU-s cf vagy sli konfigja van a legdurvább CPU mellett is egy viszonylag magas folyamatos fps-t produkáló 1 gpu-s megfelelő cpu-s optimális konfiggal szemben? Most az az adott megfelelően magas fps, nem feltétlenül kell ugyanazon felbontás mellett kipréselődjön, de remélem érted a dilemmát amire célozni próbálok...

    [ Szerkesztve ]

    "Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente

  • azbest

    félisten

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Gondolom nagyon leegyszerűsítve arról van szó, hogy objektumokat lehagy a gpu-knak kiküldött adatokból, s valami kulcsszínnel helyettesíti a területet... majd a végén minden képből kulcsszín szerint kivágja (mint az overlay), hogy mik kerüljenek a végleges framebe. Ha párhuzamosan kezeli a kártyákat, akkor lehet belefér a 2 képkocka idejébe minden adat, gondolom nem egymás után másolgatja a végleges framebe az összes kártya képét, hanem a fő kártya framejére szépen egy körben behúzza mindenkitől a pixeleket.

    mondjuk, ha 0 a kulcsszín értéke, akkor

    [a(x,y) OR b(x,y) OR c(x,y) OR d(x,y)] ->megvan a teljes képkocka egy lépésben, mert így minden a helyére kerül

    Ha ( ( ( a(x,y) OR b(x,y) ) OR c(x,y) ) OR d(x,y)), akkor 3 lépésben jön össze a tartalom, de ez semmivel sem jobb, csak lassabb, mint az előző :U

    (a terheléselosztás pedig úgy játszik, hogy ugyanolyan fps-sel menjen minden résztvevő, hogy össze tudja rakni a képet -> valami fps limit is lehet, pl. vsync... de így durva grafikával is tartani tudná)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák