- Gaming notebook topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tenken
őstag
Ezek szerint akkor azt mondod, hogy teszem azt egy lan party-n gyakorlatilag hátrányban van az akinek ilyen überdurva 4GPU-s cf vagy sli konfigja van a legdurvább CPU mellett is egy viszonylag magas folyamatos fps-t produkáló 1 gpu-s megfelelő cpu-s optimális konfiggal szemben? Most az az adott megfelelően magas fps, nem feltétlenül kell ugyanazon felbontás mellett kipréselődjön, de remélem érted a dilemmát amire célozni próbálok...
[ Szerkesztve ]
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
-
azbest
félisten
Gondolom nagyon leegyszerűsítve arról van szó, hogy objektumokat lehagy a gpu-knak kiküldött adatokból, s valami kulcsszínnel helyettesíti a területet... majd a végén minden képből kulcsszín szerint kivágja (mint az overlay), hogy mik kerüljenek a végleges framebe. Ha párhuzamosan kezeli a kártyákat, akkor lehet belefér a 2 képkocka idejébe minden adat, gondolom nem egymás után másolgatja a végleges framebe az összes kártya képét, hanem a fő kártya framejére szépen egy körben behúzza mindenkitől a pixeleket.
mondjuk, ha 0 a kulcsszín értéke, akkor
[a(x,y) OR b(x,y) OR c(x,y) OR d(x,y)] ->megvan a teljes képkocka egy lépésben, mert így minden a helyére kerül
Ha ( ( ( a(x,y) OR b(x,y) ) OR c(x,y) ) OR d(x,y)), akkor 3 lépésben jön össze a tartalom, de ez semmivel sem jobb, csak lassabb, mint az előző
(a terheléselosztás pedig úgy játszik, hogy ugyanolyan fps-sel menjen minden résztvevő, hogy össze tudja rakni a képet -> valami fps limit is lehet, pl. vsync... de így durva grafikával is tartani tudná)
[ Szerkesztve ]