Hirdetés
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A draw call az elsődleges probléma. Nem véletlen, hogy low-level API-k egységesen ezekre kínálnak gyors megoldást, és a fejlesztők is elsőként ezt használják ki. Az a baj, hogy már az előző generációs konzoloktól is messze van a DX, hát még az újtól. Persze semmibe lehet venni az MS ajánlásait a DX-re vonatkozóan, de van egy határ, amit nem éri meg átlépni. Túlzott batch/frame, vagy a mutex-alapú zárolások extrém erőltetése, olyanokat csinál, hogy random ledobja a hardvert az appról. Lásd BF4. Ez még ma is előfordul sajnos, mert a Frostbite 3 túlterheli a DX-et, de nem tudnak vele mit tenni a fejlesztők, mert ha kiveszik a mutex-alapú zárolásokat, akkor az -50-80%-ot jelent teljesítményben. Nyilván az új játékot a Mantle birtokában finomabbra tervezhetik, mert ha kell a sebesség, akkor ott a másik API, de ez egy komoly probléma egy PC-s játéknál, mert nem azért veszed, hogy játék közben ledobja a DX az erőforrást. Ez nem engedhető meg, és ez tisztán az API problémája, driverből is mindenki próbál javítani, de esélytelen a tökéletes stabilitás
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-