- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #13 üzenetére
Éppenséggel az Oculus runtime szimulál 3D-s hangzást. Ha mást nem, akkor egy virtuális 5.1-es hangzásból. De ez egyáltalán nem ideális. Ezért a megjelent VR játékoknál már eleve a bineurális hangzás működik, ami alapból, állandóan aktívra van beépítve. Ez már elég, hogy ne jöjjön a róka, néha az 5.1 szimuláció is, de az rizikós. A TrueAudio Nextnek nem ez, hanem a fizikailag korrekt hangzás a célja, ami egy rakás sugárkövetéses számítás alapján történik majd meg. Ezt is támogatja az Oculus PC SDK (Impulsonic), de csak a VR filmekhez használják, és előre számolt minták készülnek, mert real-time a sugárkövetés miatt jó 100-300 GFLOPS számítási teljesítmény kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #18 üzenetére
1. Úgy tudom a 0.7-tól vagy korábbról. De ez a része a rendszernek folyamatosan fejlődött.
2. Technikailag működik úgy is, nem nézi a kimenetet, csak a külső hangszóró fix, tehát nem tudja lekövetni a fejmozgásod. Nyilván ilyenkor drasztikusan megnő az esélye annak, hogy az agyad nem tudja összerakni a látottakat a hallott tartalommal. Utóbbi okozza alapvetően a problémát. Máshonnan jön a hang, mint ahonnan várnád, és emiatt nem lehet szállítani VR játékot bineurális térhangzás nélkül.
3. A számítás mindenképpen megtörténik, a hangerő mindegy.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #20 üzenetére
Nem. Attól leszel rosszul, hogy az agyad mást lát, mint hall. Persze az, hogy mikor más kérdés, de idővel mindenki rókázni fog. Valaki percek alatt, valaki pár óra múlva.
Az OpenVR runtime is rendelkezik térhangzást generáló modullal 5.1-ből szimulálva. Ott is kötelező egyébként bineurális hangzással szállítani a játékot. Ez elhagyhatatlan tényező.
Egyébként az Oculus csomagja ebből a szempontból moduláris, tehát az is lehetséges, hogy az Oculus térhangzásán menjen a játék az OpenVR runtime-mal. Az OpenVR csomagja már nem szállítható. Ezért kvázi mindenki az Oculus csomagját használja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- MSI VENTUS 2X RTX 3070 - eladó!
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest