- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Steam Deck
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyakdam
aktív tag
Eddig se nagyon volt használva, amíg nincs a piacon elég hardver addig ez sem lesz kihasználva. Kár érte, mert élmény növelő.
-
ddaydome
senior tag
Sziasztok!
Sajnos csak egy játékról tudok, ami használja is. A Thief. Kár, hogy a játékfejlesztők nem használják ki a különböző technikákat, mint pl. EAX, TrueAudio stb.... Régebben valahogy jobban figyeltek a jobb térhangzásra. Pl. most egy FPS játékot sem tudnék mondani, ami valami hasonlót támogatna.
Valaki tud még 1-2 éves távlatban olyan játékot, ami bármit is támogat?"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
-
Mooka-Miki
senior tag
Egyértelműen jobb volt a régi EAX és A3D támogatott játékok hangzásvilága. Szeretném ha újra energiát "feccölnének" bele a játékkészítő hölgyek és urak.
-
R9DEON
senior tag
Ugyanazt tudom mondani mint az előző hozzászólók, hiába van ha a fejlesztők nem használják mert időbe pénzbe kerül, talán most hogy több Ubis játék is AMD támogatást kap változik valamit a helyzet.
Mooka-MikiSajnos mára már csak a grafika számít a hangzás és a hangulat ami a legfontosabb lenne csak másodlagos.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
Lehet megköszönni az MS-nek (és a Creative-nak) a 3D-s hangzás megdöglését.
Tipp: ez se fog elterjedni, mert AMD.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
félisten
Csak szülessen már véééégre, egy minden gyártó által támogatott megoldás, amivel tényleg könnyű dolgozni, és hoz valamit a játékosoknak.. a TrueAudio jó ötlet volt, de csak az AMD kártyái tartalmazzák, így épp ki lehet vele törölni..
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Mooka-Miki #6 üzenetére
Mai napig egy Audigy4-et hasznalok, 2016-os moddolt daniel_k Audigy4 Pro driverrel 64bites Win10 alatt. Ugye kijött az Audigy Rx, ami nem mas mint egy Audigy4, PCI-e csatlakozoval... Nincs veluk semmi baj, csak nem erzem hogy cserélni kéne.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
TIT
veterán
válasz FoxiestFox #7 üzenetére
Na és?
A physix-et meg csak az nv kártyái támogatták,mégis erőltették és telepíteni kellett feleslegesen amd-nél is.
Ha meg 10 felett vannak a játékok beleférne,csak még több profitot akarnak,de tenni érte nem.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hat ja, csak az nV tobbet artott a pc-s jatekiparnak a kokany, optimalizalatlan, zart csomagjaival, mint az MS, az Intel, es az AMD egyutt.
Jo lenne, ha a hangkezelesre gyartofuggetlen megoldas szuletne, es nem az lenne, hogy jaj jaj de az AMD/nV jobban szol a masiknal / kevesbe terhel procit, stb random fanboy-erv. -
veterán
-
FatMonster
tag
Sajnos ilyenre sem lesz szükségem egy jó darabig.
Az alaplapi hangcuccok elterjedésével sajnos megszűnt a tömeges igény a diszkrét hangkártyákra, így a verseny is megszűnt, még szoftveres oldalon is. Pedig, ahogy előttem is írták, régen volt azért jelentős különbség a minőségibb és a silányabb kártyák ill. játékok között (GUS Max ).A hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Mooka-Miki
senior tag
A daniel_k félék hivatalos Creative driverek? Naugye.
Anno kreatívék meghajtói híresen rosszak voltak.Nekem is van otthon, már csak mementoként egy Audigy 2 ZS-m előlapi panellel meg távirányítóval. Sajnos a kártya halott, beteszed a slotba és fagy tőle a gép.
Szerk.: Win 7-től kezdve ezt a kártyát én is Daniel meghajtóival használtam.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #13 üzenetére
Éppenséggel az Oculus runtime szimulál 3D-s hangzást. Ha mást nem, akkor egy virtuális 5.1-es hangzásból. De ez egyáltalán nem ideális. Ezért a megjelent VR játékoknál már eleve a bineurális hangzás működik, ami alapból, állandóan aktívra van beépítve. Ez már elég, hogy ne jöjjön a róka, néha az 5.1 szimuláció is, de az rizikós. A TrueAudio Nextnek nem ez, hanem a fizikailag korrekt hangzás a célja, ami egy rakás sugárkövetéses számítás alapján történik majd meg. Ezt is támogatja az Oculus PC SDK (Impulsonic), de csak a VR filmekhez használják, és előre számolt minták készülnek, mert real-time a sugárkövetés miatt jó 100-300 GFLOPS számítási teljesítmény kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
togvau
senior tag
az hogy van, hogy 10+ évvel ezelőtt megoldották szoftverből a térhangzást? Jó akadály mögül jövő hangnál nem volt tompulás, de simán be lehetett lőni, hogy milyen irányból jön a hang... kettő darab hangszóróval ellátott fülhallgatóval...
hitler, sztálin, micro usb
-
veterán
Szimulál 3d hangzást, de:
1: régi sdk-nál is?
2: akkor is ha nem fülessel hallgatom hanem sztereo hangfalon van kinn?
3: akkor is ha nincs vagy halk a hang?Márpedig ilyen esetekben SEM volt speciel nálam semmi gond. Lehet hogy másnál van, de ettől még nem válik szabállyá, törvénnyé és mindenki számára általánossággá hogy "kötelező mert enélkül jön a róka". Ez így ebben a formában nettó általánosított baromság.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #18 üzenetére
1. Úgy tudom a 0.7-tól vagy korábbról. De ez a része a rendszernek folyamatosan fejlődött.
2. Technikailag működik úgy is, nem nézi a kimenetet, csak a külső hangszóró fix, tehát nem tudja lekövetni a fejmozgásod. Nyilván ilyenkor drasztikusan megnő az esélye annak, hogy az agyad nem tudja összerakni a látottakat a hallott tartalommal. Utóbbi okozza alapvetően a problémát. Máshonnan jön a hang, mint ahonnan várnád, és emiatt nem lehet szállítani VR játékot bineurális térhangzás nélkül.
3. A számítás mindenképpen megtörténik, a hangerő mindegy.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
"A számítás mindenképpen megtörténik, a hangerő mindegy."
De ugye nem a számítástól leszel az állításod szerint rosszul, hanem attól hogy hallod-e vagy sem. Mert kikalkulálhatja a Pi-t is százmilliárd tizedesjegyig és elfütyülheti az eredményt, ha le van véve a hangerő hogy ne halld.Amúgy annak ellenére hogy kiszámolja már 0.5 után, fényévekkel többet tett a "tűrhetőségért" a low persistence mint a hang. Egész egyszerűen semmiféle problémát nem okozott a hangzás eddig sem nálam, sőt iszonyat sokaknál a vive esetében sem, ahol ugye nincs oculus 3d hangzás (sőt sokszor semmi extra hangzás sincs, sima hangfal). Szóval tartom, hogy a kényelemért és az immerzióért ugyan tehet a 3d hangzás, de nem ettől fogunk vagy nem fogunk rókázni. Ergo nem előfeltétele a 3d hangzás annak, hogy ne rókázzunk.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #20 üzenetére
Nem. Attól leszel rosszul, hogy az agyad mást lát, mint hall. Persze az, hogy mikor más kérdés, de idővel mindenki rókázni fog. Valaki percek alatt, valaki pár óra múlva.
Az OpenVR runtime is rendelkezik térhangzást generáló modullal 5.1-ből szimulálva. Ott is kötelező egyébként bineurális hangzással szállítani a játékot. Ez elhagyhatatlan tényező.
Egyébként az Oculus csomagja ebből a szempontból moduláris, tehát az is lehetséges, hogy az Oculus térhangzásán menjen a játék az OpenVR runtime-mal. Az OpenVR csomagja már nem szállítható. Ezért kvázi mindenki az Oculus csomagját használja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
de ez konstans módon előfordult az eddigi vr-ozásaim során. Sőt sok másnak is, akik mondjuk vive-oztak hangfalon. Órákat voltam egyhuzamban játékokban, így a "de idővel mindenki rókázni fog" kijelentésedet végképp nem tudom hova tenni. A binaurális hangok sem működnek jól és megfelelően hangfalon, pláne amikor v alakban előtted vannak... mégsem jött a róka. sosem. Egyetlen játéknál voltam közel hozzá, egy low persistence-et nem igazán támogató (vagy jól használó) hullámvasút programnál, de az sem a hangzás miatt volt.
Szóval nem igaz hogy enélkül feltétlen jön a róka. Sem azonnal, sem idővel. Arra érzékenyeknél esetleg, de ott meg nem tudod elválasztani hogy mennyire a látványtól egyedül jön, és mennyire attól hogy a hang nem egyezik a látvánnyal.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#06658560
törölt tag
válasz Menthirist #23 üzenetére
"Szóval nem igaz hogy enélkül feltétlen jön a róka. "
De mer az áemdé meg a zoculus aszondta.
-
kikikirly
senior tag
válasz Mooka-Miki #3 üzenetére
+1
-
félisten
válasz Menthirist #23 üzenetére
Star Citizent tolod VR-ban? Durva lehet
-
veterán
válasz FoxiestFox #26 üzenetére
nem, a star citizen még nem támogatja (kérdés hogy fogja-e, és hogy hogy csikarnak ki ekkora tempót belőle). Elite-ezni viszont eliteztem vele sokat. meg autóversenyek, egyéb demók, stb.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #27 üzenetére
Na az Elite, az is zsír lehet. SC-ben mondjuk még nagyobb potenciál van így. Meglátjuk.
-
veterán
válasz FoxiestFox #28 üzenetére
csak a star citizen még nagyon nem áll úgy hogy vr-ozható legyen. Nem is tudom hogy meg fogják-e tudni normálisan oldani, mert az animációs rendszerükben is baromira mozgatják a kamerát, elveszik a vezérlést az egértől, stb. Ezt vr-ban nem szabad megcsinálni. Igaz írták hogy valami tompítással (ahogy a szem a mozgásával is korrigálja azt, hogy járás közben mozog a fej) megoldható, de majd meglátjuk. Szóval én bízok a legjobban, de felkészülök a legrosszabbra
Az elite elég korrekt vr-ban, bár pl a star mapját nem sikerült normálisan irányítanom (a menü máskülönben nagyon jó az 1.3-as sdk-ra épített verzióban). Az async timewarp pedig remekül van implementálva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
CYBERIA
őstag
Nem kötözködni akarok, de nem binaurálist akartál írni a bineurális helyett?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
RyanGiggs
őstag
TrueAudio Next a Polaris kártyákkal jön?
Milyen hátrányok is lesznek a "régi" TrueAudio-val szemben?
-
cacasz02
aktív tag
válasz Menthirist #23 üzenetére
A rókázásnak ez esetben semmi köze (vagyis nem sok) a hangzáshoz, sokkal inkább az egyensúly érzékeléshez. Ha a látott kép és az egyensúly nincs együtt a szervezet mérgezés gyanúja miatt megpróbálja üríteni a tartalmat (lásd tengeribetegség). Van akire hat van akire nem. A hangal csak a készítők tapasztalatai alapján foglalkoznak. De szerintem mikor az Elite-ben bolygó landolás közben fejre fordítom a hajót, én lehánynám a szélvédőt akár milyen a hang.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
az egyensúlyhoz már több köze van, bár azt sem értem egyesek miért lepődnek meg ha elszédülnek amikor dugóhúzókat repülnek meg ki tudja milyen trükköket vr-ban. Az életben hamarabb jönne a róka.
btw tengeribetegségre, de még autóban/buszon rosszullétre is hajlamos vagyok. vr-ban nincs gondom.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- DIGI internet
- Microsoft Excel topic
- Lopják az LG akkutitkait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SUSE Linux
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...