- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolti75
senior tag
Én tavaly tavasszal bírtokoltam egy villanyos 3-as bömöst.
Nem volt rossz végül is. Ha valaki úgy használja, hogy munkába be 20km, haza 20km, akkor nagyon sokat lehet vele spórolni.
Én nem igazán tudtam megszokni, valamint véleményem szerint egy autó fenntartásának + értékvesztésének az üzemanyag költség csak töredéke, vagyis engem nem izgat, hogy 6 vagy 9-10 litert fogyaszt egy autó, de amikor megyek vele az legyen élvezetes.
4hónap után beszámíttattam egy nagyobba, de ettől még lehet hogy lesz még hybridem, csak nem 4 hengeres
Tisztán elektromos autó talán 10év múlva lehet érdekes számomra. -
zsolti75
senior tag
Nem volt az gyösz, kapott egy szoftvert is, 5 körül volt 100-on.
Az elektromosan túlszabályzott működéssel volt gondom.
"Rendes villanyos" kizárt, németországba járok munka ügyben.
Egyébként vezettem Teslát, a gyorsulás eleinte tényleg élvezetes, de azon kívül semmi. A tablettől meg hányok.
Inkább egy 545e 2 év múlva. -
zsolti75
senior tag
Én inkább 95 környékén húznám meg a vonalat. Bár volt 4db e60-asom egymás után a benzines manuál elég jó konfig volt, de az is csak kikapcsolt elektronikával.
Van bespeizolva egy e34 V8, de az nem való napi használatra bármennyire is jó. A törésbiztonság sokat fejlődött azóta, volt szerencsém törni autót, nagyon nem mindegy miben ül az ember.