- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
"nem az, mert em azt mondtam, hogy most azonnal megoldható, hanem csak igények szintjén."
Akkor meg miért velem vitatkozol? Én is írtam, hogy idővel elég jók lesznek az elektromos autók a legtöbb embernek elsődleges autónak is. Most ami már talán mondható elég jónak, az a felső kategória, ami megfizethetetlen még a felső-középréteg jelentős részének is. Nyilván ami most ott van, az 5 év múlva elérhető áron lesz megkapható, 15 év múlva meg általános lesz a használt piacon is.
"És kvasokan szinte csak erre használják a Sandero-t is "
Nem biztos, hogy ha valaki erre használja 95%-ban, mikor látod, akkor a maradék 5%-ot meg tudná oldani máshogy, ha Springje lenne. Mondjuk mint írtam, nálunk például épp fordítva lenne, nagyjából arra lenne jó egy Spring, amit a járványig megoldottunk tömegközlekedéssel, most meg részben kerékpárral.
"Arra az esetre pl. lehet bérelni autót."
Mint írtam, ha mondjuk minden 3. hétvégén bérelni kell, már nem éri meg, és macera is. Car sharinggel még drágábban jön ki, és a legtöbb szolgáltatónál nem is érhető el ilyenre alkalmas opció, a bérlés meg minden alkalommal macera. De mintha el sem olvastad volna, amit írtam, hiszen már említettem a bérlést, mint lehetőséget.
"Ha van a megfelelő helyen töltő, akkor pl. amíg mászol az erdőben, lehet tölteni. De ha ilyen igényeid vannak, akkor nyilván neked nagyobb hatótávú elektromos fog kelleni, amikor az megfizethető lesz."
Ha nem a tobzódós parkolókat választom, hanem mondjuk a falu utolsó utcáját, vagy random beugrót az erdészeti út mellett, akkor nem lesz ilyesmi 30 év múlva sem (jó, arra már nagyobb hatótáv lesz). Épp az autó mobilitásának előnye veszne el, ha nem lehetne szabadon kiindulópontot választani a túrához, hanem feltétlenül töltőnél kellene hagyni.