- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chosen
addikt
Köszi a cikket.
SMAA hogyhogy kimaradt?
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
A közvetlen képminőség összehasonlítás érdekelt volna, és persze az is, hogy mennyit veszít sebességben az MLAA-hoz (vagy a többi élsimításhoz képest). Ugyan azt megírtátok már, hogy "az injectSMAA erőforrásigénye is viszonylag magas", de ebben a cikkben már részletesebb %-os értékek szerepelnek a többieknél, amire kíváncsi lettem volna itt is, főleg, hogy már a Crysis 3-ba is bekerült.
-
Chosen
addikt
Igazából FXAA-val elvagyok jelenleg, arra lennék kíváncsi, hogy az integrált megoldások között hogy alakul a sebesség (pl Crysis 3 FXAA-SMAA). Mivel SMAA az eltolt mintavételezés miatt elvileg jobb minőséget biztosít, mint az FXAA/MLAA, csak a kérdés hogy ez többe "kerül"-e? (Nemcsak C3-ban, úgy általában is érdekelne, hogy SMAA mennyivel eszik többet az fenti párosnál)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MANLI GeForce GTX 1660 Gallardo
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-