- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Dell notebook topic
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Hobby elektronika
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Bioshock-nál azért ilyen az eredmény, mert a fejlesztők kizárták az optimalizálásból az AMD csapatát, hasonló az eset a Lost Planet-hez. DX9-nél jobb a hasonló kategóriás Radeon mind két játéknál, a DX10 módban pedig a pénz számított. Az UT3, Gears Of War a felépítésük miatt fut jobban GF-en. Az Enemy Territory-nak sokkal rosszabbul kellene futnia, de a Ringbus behozza a hátrányt. A Crysis nem igazán kedvez egyik rendszernek sem, de bugos a játék. Kiindulási alapnak azonban jó lehet.
Face-to-face összehasonlítás egyelőre csak a Call Of Juarez D3D10. Ennek a játéknak a felépítése követi talán a legjobban a D3D10 elveit, és a Techland volt olyan kedves, mindkét gyártónak teljes támogatást nyújtani. A COJ jelenleg olyan szerepet tölt be, mint a D3D9 idején a Tomb Raider: TAOD. Picit előrevetíti, hogy mi lesz majd a tényleges D3D10-es erősorrend.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UT3-ban valamivel alacsonyabb az Alu:Tex arány, mint a Bioshockban, ez nincs pozitív hatással a Radeonra. A DX10-es Bioshock eredménynek szerintem az az oka, hogy a fejlesztők a textúrázásnál, többcsatornás Int16 formátumot használtak, ami nagyon tetszik a GF-nek, de nagyon nem szereti a Radeon (talán a Lost Planet-nél is ez van). Ez némiképp magyarázza, hogy miért jó a Radeon a Dx9-es módban a fenti két proginál, ugye ilyenkor nincs int16 formátumra lehetőség, szóval marad az Int8. Pénzzel bármire rávehetők az emberek, főleg egy olyan projekt-nél ami eszi a lét.
Megfelelő anyagi ellenszolgáltatás fejében és is elhiszem, hogy jobb a GF8. Azt viszont nehezen fogom elhinni, hogy az uralkodó formátum a D3D10-nél az Int16 lesz, főleg látva a karik FP16/32-es teljesítményét.A kizárások egyszerűen működnek. Odamegy az AMD csapat és elhajtják őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VaniliásRönk #99 üzenetére
Nagyon kemény vagy ecsém...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem olyan rosszak azok az új Pistás Ati driverek. Biztos van mit javítani rajtuk, de badarság lenne az eredményeket erre fogni. Főleg úgy, hogy a WDDM kezelésében az AMD tényleg jól áll.
Itt inkább arról van szó, hogy az nV olyan eljárásokat pakoltat a támogatott játékokba ami fekszik a GF-nek, de nem a Radeon erőssége. Ezzel el lesz hitetve a vevőkkel, hogy DX10-re jobb a GF8. Kizáratják a fejlesztésből az AMD-t (Hellgate: London) és meg is van a piac. Nyilván a zöldeknek fokozottan fontos a fejlesztők megnyerése, mert mire megjön az Intel addigra betonbiztos talpra akarnak nehézkedni, mert az Intel őket tenné lapátra hamarabb, és nem az AMD-t.
Az AF az képlékeny téma. Eleve ott érdemes elválasztani a HD szériát a 8500-tól, hogy az R200 mag szögfüggő eljárást használt, míg az R600 HQ minőségű. Persze abban igazad van, hogy a G84 és az RV630 hasonlóan lassúlnak az AF alkalmazásától.
Kifejezetten AF chipek a G80-ak voltak, mert két bilinear mintát tekertek be ciklusonként, ami lényegében ingyen Trilinear szűrés. Megfelelő optimalizálással a chipen alig lehetet érezni az AF sebességcsökkentő hatásait.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Viszonyítás kérdése. Főleg a G80-hoz lettek az R600 eredményei hasonlítva. De az tény, hogy az AF-et jobban megérzi a HD Radeon. Itt viszont nem érzem problémának, hogy AF-fel lettek tesztelve, ez egy olyan beállítás amit sokan használnak, nyilván fontos az eredmény.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VaniliásRönk #141 üzenetére
Az semmit nem változtat, a PH ezt hasonlította össze.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mégis mennyire van normálisan működő AA Bioshock-ban, UT3-ban, Gears Of War-ban, Crysis-ben? Gyakorlatilag semennyire.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8600 széria egy nagy átverés. A 8800-ban még volt némi fantázia és Shader erő, de a G84 egyszerűen semmi, egy vicc. Felküldték 10k-ra a Texel Fill-rate-et, mert az nV a textúrázás javítását erőltette a gamákban.
A Crysis jelenleg az élő példa, hogy a GF8 felépítése és elvei hosszútávon nem járhatóak. Gondolom senki sem akar két csúcskarit venni, hogy kimaxolva játszhasson az aktuális top zsugákkal. A D3D10 elvei sem véletlen lettek így kidolgozva, a GF9-el a nV is azt követi majd, egyrészt ez a célszerű, másrészt a D3D10.1 újdonságaival nem lesz más választása.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért csinálta az Ati rosszul a dolgokat. Követte a D3D10 követeléseit és elveit. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy az MS is főleg a HD Radeon pártján van. A D3D10.1-et is az AMD-vel dolgozta ki, beleraktak pár olyan újdonságot amivel az nV-t is rákényszerítik az API elveinek az követésére. Gondolj csak bele, követelmény lett a Gather4 ami tulajdonképpen a Radeon Fetch4 megoldása. Támogatásához olyan TMU kell, mint ami az R600-ban van. Követelmény a Cube map tömbök támogatása, ez elég korrekt mennyiségű Stream output-ot generál aminek következtében szükséges lesz az nV-nek is beépíteni egy R600 féle R/W mamory cache-hez hasonló gyorstárat, ami felzabál némi tranyót, ez vélhetőleg a textúra szűrők és címzők rovására megy.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz 30z.Samu #415 üzenetére
Egyrészt versenyhivatal úgy sem enged monopol helyzetet. Másrészt az Intelnek érdeke az AMD életben tartása, de az is érdeke, hogy az nV-t kitegye a VGA piacról.
Persze ezt így könnyű mondani, de a kékek azt szeretnék ha mind két piac gyakorlatilag kétszereplős lenne.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.