- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz gyáliSanyi #49 üzenetére
3,65M a GL+, abban már benne van a "fedélzeti rendszer".
A Dacian és a Ladan kívül nincs olcsóbb modell, ilyen felszereltséggel.Nagyon elszálltak az új autó árak, nromalisan felszerelt kompakt nincs már 5M alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gyáliSanyi #74 üzenetére
1.6 J Astra 4M-ert nincs, inkább 4,2-4,3 mire el tudod hozni, tudom, több helyen is utánakérdeztem.
Ellenben szűk elől és hátul is, az 1.6-os motorral csak vánszorog az autó, menni nem megy.
Felszereltségről meg ne is beszéljünk, fapad környéke.Végülis ezeken túlmenően valóban jó autó.
Pont ennyiert vehetsz egy 1.0T Scross-t, GL+ felszereltséggel, jobban is megy, nagyobb is és sokkal jobban felszerelt.
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
válasz gyáliSanyi #74 üzenetére
Az 1.2-es szívó benzinessel biztosan nem elérhetetlen a 200e km. De a turbós is kicsit átgondoltabb, mint a VW hasonszőrű motorjai.
Az a gond, hogy itthon a kategóriák is úgy vannak, hogy a család férjen be, tehát családi autó minden. Amíg ketten voltunk a feleségemmel, bőven elég volt a Swift (2008). A csomagtartó vicc kategória, de kettőnknek elég volt. Gyerek érkezése után kezdődtek a gondok, akkor került képbe először az S-CROSS (facelift előtt), majd a Vitara. Utóbbi lett, bár kisebb, de formára jobban tetszik, jobb volt az akkori felszereltsége. 1.6-os szívó, nem hinném, hogy problémás lenne. Eddig túl vagyunk 26000 km-en, semmi gond nem volt. Ez sem egy pályajáró, de mentem vele nagyobb távokat, nekem nem volt kényelmetlen.