- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
"A központ jelenti hogy Idén is brutális gyorsulások várhatóak. ( n+1 x 300% )
Az elméleti határ ismét a csillagos ég. Apudból ionágyú lesz. Elméletileg.Gyakorlatilag a 'nehezebb leprogramozni'= több idö= több $$
Houston, we have a problem. Time & Money problem. uff"Ez tetszik. Inkább úgy fogalmaznék, hogy APU mellett egy R9 290-ből Ionágyú lesz.
Ha elvakultan hinnék a DX12 jövőjében, akkor most kivenném az i7-4790k procimat az alaplapból és ráb@sznék egy nagyot kalapáccsal.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Csak viccelődtem. Szerintem a DX12 is ugyan úgy fog működni mint a Mantle, talán egy kicsit jobban a Microsoft pénzének és energiájának köszönhetően. Nem kell a messiást várni, eddig se nagyon fogytak a PC alkatrészek egyszerűen nem érdeke a picnak hogy mindenki a régi komponenseket használja.
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #44 üzenetére
Most a Broadwell a legújabb Intel proci ami a Haswelt váltotta, a Skylike majd csak jövőre jön.
De a Mantle és most a DX12 API-nak pont az az elsődleges előnye, hogy elég egy olcsóbb ezáltal gyengébb proci is akár egy erős VGA-hoz. -
Joshi
titán
válasz idegen lény #47 üzenetére
Ez a gyorsulás dolog érdekes mivel a DX11-es játékok nem fognak DX12-ben futni, a DX12-es játékok meg majd úgy futnak ahogy, ez majd kiderül ha lesz DX12-es játék. Itt megint az AMD vs Nv lesz érdekes mármint hogy melyikkel lesz gyorsabb az adott DX12-es játék vagy Benchmark. Egyébként a Benchmarkok megint csak nem lesznek mérvadóak, mert azokat szénné lehet optimalizálni egy adott GPU-ra. Én a DX12-es játékokra leszek kíváncsi de azokra még sokat kell várni, főleg úgy hogy eleinte biztosan lesznek bugok.
(#49) idegen lény itt nem értem hogy mire gondolsz, vagy hogy mire válaszoltál.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #64 üzenetére
Milyen DX12-es videókártyára gondolsz? A Jelenlegi VGA-k natívan nem támogatják a DX12-es API-t.
Egyébként arra gondoltam hogy a DX11-re írt játék nem fog DX12-ben futni, vagy ha esetleg futni fog nem úgy mint egy direkt DX12-re írt játék. -
Joshi
titán
válasz idegen lény #66 üzenetére
A DX12 is hasonló módon működik mint a Mantle v a Vulcan API, meg van a minimum feltétele de nem kell natívan támogatnia a GPU-nak. Elvileg Win10 se kellett volna hozzá, de a Microsoft úgy döntött hogy mindent újra ír.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #79 üzenetére
Nem értem hogy mit akarsz a Skylake-al, az Intelnek erős a Haswell procija is. Ha az igpu kihasználására gondolsz akkor az más téma, azt ne keverd ide. Ez a funkció akkor jön jól, ha az adott alkalmazás támogatja. A Mantle és most a DX12-nél a tényleg gyenge procikra kell gondolni, leginkább ott fog eredményt elérni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Formula-1
- Autós topik
- 3D nyomtatás
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- E-roller topik
- További aktív témák...