Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alevan

    őstag

    válasz oriic #12 üzenetére

    Nem hiszem. A DDR4-egy egyszerüen leskálázzák a DDR3 szintjére, miközben a fogyasztáscsökkenésbeli előny megmarad.

    (#1) Gertrius Tudtommal a GDDR és a DDR közötti külömbség, hogy az egyiknek magas a sávszélessége és alacsony az elérési ideje, a másiknak magas az elérési ideje de alacsony a sávszélessége.

    Ezért csak úgy nem lehet csereberélni. Viszont a DDR3 és DDR4 között csak fogyasztásbeli (asszem 30% százalékot jósolnak) és teljesitménybeli (asszem 40%-ot spórolnak) külömbség van. Vagyis hardveresen (underclockolják) vagy szoftveresen, de nem engedik meg a játékoknak, hogy a plusz sebességet elérjék (így visszafele kompatibilis a legelső példányokkal).

    Sony-nál dettó.

    Mondjuk maga az operációs rendszer kihasználhatja a DDR4 sebességbeli előnyét, ahogy Mister_X írta fennebb.

    [ Szerkesztve ]

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz oriic #12 üzenetére

    Egyszerűen lekorlátozzák, vagy az SDK nemes egyszerűséggel a DDR3 sebességét fogja engedni, a hardver meg "visszafele kompatibilis lesz". Mint ahogy eddig le volt korlátozva az a bizonyos 10%.

    @atesz999: volt a launch title-knél kisebb "probléma" (kezdetlegea SDK-n nem lehet célhardverre rendesen fejleszteni), de az E3-on bejelentett címek döntő hányada 1080p-s, többsége meg 60FPS-es is. Hoppá.

    [ Szerkesztve ]

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák