- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az órajel miatt nem tud annyira ugrálni, hogy az befolyásolja a teljesítményt. Ahhoz legalább a felére kell esnie az órajelnek. Amitől nagyobb akadások lehetnek azok a memóriatörlések, illetve a shader újrafordítás. Ezek nagyon is tipikus jelenségek egy játékban. Előbbit úgy lehet elkerülni, hogy sok RAM-ot és sok VRAM-os VGA-t veszel, míg utóbbit úgy, hogy sokáig játszol a játékkal, és a driver feltölti a shader gyorsítótárát.
A programokban sem a hardver throttlingot látsz ilyenkor, hanem azt, hogy a hardver visszább veszi az órajelet, mert nincs munka a memóriatörlés vagy az újrafordítás miatt. Ez az energiagazdálkodás.
De ha ezek ennyire zavarnak téged, akkor a konzolt ajánlom. Ott nem is léteznek ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.