- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autóhifi
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikeman
aktív tag
Én is most, nemrégiben vettem gumit, igaz 195/65r15 méretben, de a különbség nem számít.
Amit vettem:
Dunlop SP Sport Fastresponse (az SP Sport 01 utódja) nem is csalódtam benne, 15,5k volt per darab, ami szerintem jó ár. Nagyon jól tapad, komfortosabb vele a kocsi (régen Good Year Eagle Touring (NCT3) volt fent, ami elég kemény gumi).
Ami még jó, az a Vredestein Sportrac3 (csak kicsit hangos, mivel forgásirányos de a legjobb eredménye van vizes úton)
A Michelin Energy Savert pedig semmiképp nem ajánlom, mert borzasztóan kemény gumi (ezért tart soká), viszont emiatt ráz, és sz@rul tapad esőben.
Mivel egy gumi kb. 6 éves korára megöregszik, megkeményszik, csereéretté válik (ha nem ment 1 km.-tert akkor is) az ilyen lassan kopó gumikat azoknak érdemes választani, akik sok kilométert (20k-tól felfelé) mennek egy évben, de vállalniuk kell a negatívumokat is.