- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
ma Az Xperia 10 VI megegyező méretben, de friss dizájnnal, erősebb hardverrel és újragondolt kameraszettel mutatkozott be.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
kzkz
őstag
Sziasztok!
Tudtok olyan helyet ajánlani, ahol ténylegesen van is M365 Pro raktáron és tudják is szállítani, lehetőleg 1-2 héten belül?
A geekbuying-nál 05.13-án rendeltem EU raktárból, erre küldenek egy levelet, hogy jövő héten tudják csak szállítani, majd az élő chat-ben bevallják, hogy nincs nekik raktáron. Lemondtam a rendelést és visszakértem az árát
Köszi,
KZ -
kzkz
őstag
Sziasztok!
Tegnap én is vettem egyet, 35km-t mentem vele. 85kg vagyok beöltözve kb, alattam nyélgázon 20km-t bír ki, az utolsó 3km alatt belassult, először csak 20km/h környékére, majd 18, majd már alig ment.
A hátsó fék alig fog, pedig a Lurdy boltban azt mondták be van állítva. Hát egyrészt a tárcsa se egyenletes, ezért eleinte cicceget, mert hozzáért a fékbetét, de valahogy abbahagyta most, de továbbra se fog. Még jó, hogy van motorfék...
Korábban járt nálam már egy M365, annak még rosszabb volt a féke, még egyenetlenebb volt a tárcsa, sőt ott a kerékben is volt egy nyolcas.
A V1.2-es verzióm van, itt könnyebben le tudom nyomni a kallantyút, amivel le lehet dönteni a kormányt. A korábbin alig tudtam megmozdítani. Lehet, hogy változtattak valamit ezen is.
A custom firmware-t tényleg ki lehet deríteni, hogy egyszer már fent volt? Egyelőre nem módosítottam.
Üdv,
KZ -
kzkz
őstag
válasz stellaz #1162 üzenetére
Igen, néztem videot, hogy hogyan kell beállítani, csak az a két csavar ami a "nyerget" tartja nem fogja eléggé, mert ha behúzom akkor elmozdul. Volt olyan, hogy egy korábbi példányon annyira meghúztam, hogy szétment a menet, és soha többé nem volt jó. Majd még kísérletezek vele, de eddig nem mertem hozzányúlni, legalább tudjam használni egy darabig
Olvastam, hogy 5 bar-ig is felnyomod a gumit. Én 3,4-re tettem, és már így is alig megy össze, ha ráállok, összenyomni se lehet kézzel. Az úton is feszesnek tűnik. 85kg vagyok kb. A kézikönyv 3,4 bar-t ír, bár testsúlyt nem ír hozzá.
Egy ilyet találtam:
The right tire pressure ..
50 - 70 kg
- Front 2.07 - 2.76 bar / (35-40 psi)
- Rear 2.76 - 3.45 bar / (40-50 psi)
70 - 90 kg
- Front 2,76 - 3,10 bar / (40-45 psi)
- Rear 3.10 - 3.79 bar / (45-55 psi)
90 - 100kg
- Front 3.10 - 3.40 bar / (45-50 psi)
- Rear 3.40 - 4.10 bar / (50-60 psi)
>> 100 kg
- Front 3,45 - 4,14 bar / (50-60 psi)
- Rear 4.14 - 4.48 bar / (60-65 psi)Az első kerék felfújására tudok trükköt? Rácsavarom a toldót, felfújom, de amikor lecsavarom a toldót (a másik vége még a pumpán van), akkor egy csomó levegő kijön a csavarás közben.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
Nektek is le van ragasztva mindkét oldalt az akkumulátor tartó fedele egy-egy matricával, ami haegsérül, akkor elveszik a garancia?
Nekem az alja kezd lejönni, a felvert víztől és portól :-(
-
kzkz
őstag
válasz stellaz #1168 üzenetére
Hát a Pro verzión se oldották meg ezeket a problémákat. Szóval lehet újabb éveket várni, talán a PRO2
A hátsó sárvédőt én megemeltem, elvileg 10"-os kerék is befér alá, de még ezzel a 8,5"-ossal a megemelés után is hozzáverődik a kerékhez a lámpa kábele. A merevítő kell hozzá, már úton van, azt nem volt kedvem kinyomtatni...
A hátsó fék nekem nem a barátom, lásd korábbi hozzászólások, de már nagyjából fog.
A kerekekbe ilyet nyomtam, remélem ér valamit, 170km-t mentem vele eddig.
A szeleptoldó meg sokat segít, könnyebb vele felfújni az elsőt, kevésbé ereszt vissza.Nekem rugózás kellene még előre hátra pluszban.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz silver87 #1198 üzenetére
wonder firmware
Please do not let any miracle firmware from some sites or youtube videos babble !!The actual maximum speed depends on the battery voltage , with the Xiaomi M365 initially running typically at 31-32km / h. After a good 10-15min, however, it is already 2-3km / h less, as the battery voltage has decreased. This is noticeable from 50% even with 31km / h versions by means of bucking!
If the scooter with the "miracle firmware" then "only" more 30km / h fast and the scooter jerks uncontrolled at the wrong set maximum speed, then you know.
Our RollerPlausch firmware, no matter which version, is therefore always throttled to 30km / h.
[ Szerkesztve ]
-
-
kzkz
őstag
Én [Ezt] a trutyit tettem bele kb. 300km-rel ezelőtt, azóta nem kellett még a gumit se felfújnom.
Tüskét/szöget/egyebet még nem találtam a gumiban, tehát nem tudom, hogy mennyire hatásos a cucc, de a levegőt bent tartja
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz B-L-A-C-K #1426 üzenetére
" egy hibrid hidraulikus fékrendszert 140mm-es tárcsákkal, csak eladtam már közben"
Erről tudnál bővebb infót adni?
Én még megemeltem a hátsó sárhányót egy nyomtatott toldóval, hogy a 10-es kerék is beférjen később alá, de még így is hozzáért a lámpa kábele néha a gumihoz, szóval a távtartó a tuti megoldás, ezt is kapott, így már jó.
Eddig 850km-t mentem vele tavasztól, defekt nélkül, és kb. 2-3x fújtam a kerekekbe. Azóta már kacsingattam a pro felé, de 2x10km-re ez is elég. Meg a pro nehezebb lenne, és nagyobb, ez is épp elfér az egyterű kocsiban keresztben. Egy opel corsa csomagtartójába pl bele se fér, csak ha lehajtom a hátsó ülést. (Kb. félútig kocsival szoktam menni, utána szállok át roller-re)
-
kzkz
őstag
válasz eFeMeR74 #1443 üzenetére
És az elektromos kerékpárra, az elektromos gördeszkára, az elektromos unicycle-re milyen szabályok vonatkoznak most? Vajon ezekre is hoznak szabályokat? Kétlem, most a rollereseket kell gatyába rázni, pedig a sima nem elektromos kerékpárral gyorsabban lehet menni, mint egy M365-tel...
Inkább a mindenféle megosztókat kellene szabályozni. Szanaszét van minden: roller, robogó, (kocsi). Tipikusan a belvárosban, ahol ugye van sűrű tömegközlekedés. Bezzeg a külső kerületekből nem lehet bejutni a belsőig, inkább oda kellene, mint legbelülre...[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz B-L-A-C-K #1478 üzenetére
Sokkal jobb vele. Nekem a kemény rugóval volt hangja, de a lággyal jó. Érdekes, mert 80 kiló felett a keményet ajánlják, de 85 környékén nekem még a lágyabb jött be. A keménnyel nem sokat csillapított, elég pattogós maradt.
Még hátulra kellene csillapítás, akkor javulhatna kissé még, de már így is jobb. Az egyenesfutása is jobb lett, mert változott a villaszög, mivel előrébb került a kerék. -
kzkz
őstag
A pro talán elég lenne egy útra, nálam a sima 20km-t megy el, 85kg vagyok, a pro 30 lehet. Azt is figyelembe kell venni, hogy 5 órán át tölti a simát ha lemerült.
Pótakksi (10s4p) az aliról kb. 30e, ezt még rögzíteni kell, és Y kábellel rákötni a gyári mellé, és módosítani a firmware-t. A gari ugrik, mert megbontod az akkutartó fedelét. Így kb. 45km-re elég a kapacitás a simán. A pro-n 55 kb., szóval oda vissza jó időben épp elég lehet. Télen csökken a kapacitás.Több mint 1 órát rollerezni nem vidám már, fárasztó. Persze lehet hogy még mindig jobb, és gyorsabb, mint a dugóban ülni.
Ha van rá lehetőség, akkor félútig elmehetsz kocsival, onnan roli.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
Nincs a forrpontokkal gond ahogy néztem. Elmászott a balansz, a BMS kéken világít folyamatosan.
Egy hete még jó volt, azóta nem használtam.
Elvileg garis, de megbontottam, és belül a nedvesség matricák is pirosak, szerintem a párától.
Próbáltam kimérni hogy hol a gond, de nem sikerült, lehet rosszul csináltam, de mindenhol 3,9-4 közötti, nem találok sehol 3,3-at.[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
-
kzkz
őstag
A folyamatos kék led azt jelenti, hogy nem tölt tovább, mert azt hiszi, hogy tele az akksi.
A piros villogás, hogy túl alacsony a feszültség.
Ha túlmerül az akksi, nem kell megijedni akkor ha a töltő csak 1mp-re lesz piros (azaz tölt), majd utána 2mp-re zöld, és ezt csinálja folyamatosan. Ha 3,6V alatti a feszültség, akkor így "tologatja" az akksit, majd 3,6V-nál beindul a rendes töltés.Rendeltem ebay-ről (Lengyelországból) új BMS-t, elvileg egy fokkal jobb, mint a gyári, és kompatibilis vele. Kb. 13e.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz Criminal017 #1534 üzenetére
Ez ilyen. Érdemes néha ránézni, hogy nem ér-e a gumihoz hozzá, mert az ki tudja dörzsölni.
-
kzkz
őstag
válasz dredjudge84 #1571 üzenetére
Csavard ki a 4 csavart, húzd ki a kormányt, és nézd meg nincs-e repedés. Ha minden rendben akkor oldható csavarrögzítő kell a csavarokra, és mehet vissza jól meghúzva, de nem túlhúzva, mert könnyen elnyírható a csavarok feje, legyen pót.
-
kzkz
őstag
A gari bukott, mert a roller alját csak úgy lehet eltávolítani, hogy a matrica megsérül. Bár nekem sikerült leügyeskednem hajszárítóval, és pengével egyben. Az akkunál vannak nedvesség érzékelő matricák, ha az elszíneződik, akkor is ugrik a gari. Nekem szétszedésnél már pirosasak voltak, pedig nem mentem esőben vele soha.
A plusz pakknak külön BMS-e van, az egész párhuzamosan van bekötve Y kábellel. Ebből kifolyólag az app csak a gyári pakk állapotát mutatja, a másikról nem lehet tudni milyen állapotban van.
Egy képet tudsz küldeni, hogy hova került, és mekkora az akkupakk? Nekem is van pluszban mellétéve egy gyárinál nagyobb, amivel én is kb. 50km-t tudok megtenni. A gyári 20km után feladta.
-
kzkz
őstag
Nekem is ugyanott van, csak én nyomtattam neki egy dobozt, azt meg powertape-pel körberagasztottam a biztonság kedvéért. Kicsit útban van a lábamnak, majd még átalakítom, hogy jobboldalra legyen az egész elcsúsztatva, mert a bal lábam van mindig elől.
Az aljába lett volna jó a plusz akksi, de olyan lapos akkupakkot nem kapni, és gyártani meg nem akartam magamnak, és szerintem a hasmagasság is túl kevés lett volna, már így is odakarcoltam kicsit. Az én akkum az aliexpresszről van.
A monorim felfüggesztésem is pont ilyen . Úgy láttam most kezdi gyártani a gyártó hátra is az egyedi felfüggesztést.
Tervezem én is a 10 colra váltást majd, de ahhoz először defektet kéne kapnom, hogy kényetelen legyek nekiállni, illetve még a gyári pótgumikat kéne előtte elhasználni. Az 1000km-t átléptem, de még nem kaptam defektet.
-
kzkz
őstag
válasz DIEGO15 #1623 üzenetére
Azt már megnézted, hogy egyáltalán hogy fér a gyári akku mellé bármi? Nincs ott semmi hely, csak akkor tudsz oda egy sorban 10 cellát betenni, ha csinálsz valami távtartót az akkufedelnek.
Illetve az is megoldás, hogy a gyári akkut kidobod, és lehet rendelni kicsit erősebbet, kicsit több cellával.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nintendo Switch
- World of Tanks - MMO
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Battlefield 2042
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs