Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #41 üzenetére

    "Azokat a játékokat már messze lelépték a maiak. Az Uncharted 4 még jobban lelépi őket."

    Hol? Tudsz mutatni egy olyan videót, ahol a játék fizikája brillírozik és amit még soha nem láthattunk PC-n?

    A Road Hog Engine első verziója már nagyon jól használta az akkori Havok motort, ennek kéne lennie ma a minimumnak fizika szinten, de ezt a mai AAA címek meg sem közelítik. A Hard Reset óta a FWH még tovább fejlesztette a Road Hog-ot.

    Most komolyan, melyik konzolos címben látni olyat, hogy egy robbanásveszélyes túlnyomásos tartály erőhatás hatására a nyomásnak megfelelően lekezd vadul repülni és a robbanáskor sok tereptárgy szétlökődik? Én eddig ilyet kizárólag a FWH játékaiban láttam.

    Nos én eddig csak a Far Cry 2-nél láttam olyat, hogy ha eldobunk egy gránátot, akkor a közelében lévő összes növény reagál a lökéshullámra (talán még a Crysis 1-ben volt ilyen, bár ebben nem vagyok annyira biztos). A Far Cry 3-ban teljes mértékben kiherélték a fizikát, semmi nem maradt belőle (hála a konzoloknak). A 4. részbe úgy látom ismét visszakerült a fizika, mert itt már sokkal erősebbek a célkonzolok.

    Szóval, amit a PC tudott 2008-ban, azt most a konzolok már tudják 2014-ben. Szóval ha majd a híres Uncharted 4 a maga 30 FPS korlátjával látványosan túlszárnyalja fizika téren mind a Far Cry 2-t, mind a Hard Reset-et (értsd: tudja mindazt amit a másik kettő együtt), akkor esetleg talán van valami abban amit írsz róla, de még akkor is nevetséges a 30 FPS korlát.

    Eddig az egyetlen konzolos játék, amire azt mondom, hogy "Ez igen, nem semmi, ilyet még nem láttunk PC-n!", az a Driveclub, abból szívesen látnék egy PC portot.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák