- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Épp a hetekben bérletem egy E-klassét Németországban, hát kifejezetten nem estem hasra a fedélzeti rendszertől. Nem lehet külön állítani a navigáció és a rádió hangerejét, hovatovább, ha lenémítom a rádiót, és elkezdtem hangosítani a navit, szépen halkan megszólal a rádió a háttérben. Nevetséges egy huszonöt millás autótól. Szeretem ezeket a Merciket, de az egész infotainment rendszere egy kalap kaka. Iszonyatosan kilóg az egész autó nyújtotta amúgy remek összképből.
"a két oldalsó küllőn egy-egy tapipadot lehet simogatni négy irányba" - nem tapipad van benne hanem egy olyan optikai szenzor, mint a régi BB-kben volt. Ennek megfelelően elég darabos is a használata, nekem tíz évvel ezelőtti dejavu-m volt tőle.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Nekem hűtött-fűtött konyakszínű ülésekkel volt, egyébként kabrio. Talán azokhoz más ülés jár, mégiscsak elázhat, benne van. Abban az ülések bőre nem volt kellemetlen. A saját Peugeotom bőrénél például lényegesen kellemesebb volt. Az ülőfelület puha, de nem gumis, és azokon a részeken sem egyértelműen bárszék műbőr minőség, ahol nem feltétlenül érintkezel vele. A Pug ehhez képest linóleum és nejlonszatyor találkozása.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Sajnos nem angol vagy német illetve más támogatott nyelvterületen tényleg rossz használni ezeket a dolgokat. Magyarázd el egy ilyen autónkat angolul vagy németül, hogy abba a finn városba mennél, amit egy percen belül leszótagolni sem tudnál, nem hogy egyben kimondani. Egyébként itthon is ugyan ez a helyzet, szóval nem is kell ilyen messzire menni. Telefonhívás dettó. Mondhatom én németül meg angolul is, hogy telefonálni akarok, ha a Celldömölki Gáspárból annyira nem jön rá, hogy ez már a név volt, nem egy másik hangutasítás. Sajnos bizonyos funkcióktól akkor is elesel, ha rossz helyen akarod használni az autót, vagy bármilyen más hangvezérléses kütyüt.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Sajnos ez egyenes következménye annak, hogy a legtöbb esetben ugyan azon beszállítók ugyan azon komponenseiből válogatnak, csak a prémiumokban a sokkal több funkció miatt sokkal több alkatrész is van. Így ezzel egyenes arányban nő is a meghibásodás valószínűsége. Tetézi a bajt, hogy a kiforratlan technológiák is itt jelennek meg először, az összes gyermekbetegségükkel együtt. Sajnos ez ilyen. Premiumot újonnan kell venni, és időben el kell adni.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
A #26-os kommentedben :
"az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működik"
Már ha az idézőjelezett élete végéig jelentéstartalmában megegyezik, vagy legalábbis konvertál az örökkével. Viszont ha az idézőjelnek nincs jelentésmódosító hatása, akkor bizony ez egy meglepően triviális igazság volt.
(#40) atike Nekem is van ilyen problémám a Peugeotommal, ha éjszakai esőből hajtok be a mélygarázsba, akkor hirtelen megbolondul az ablaktörlő, és néhány tíz másodpercig ész nélkül töröl eső nélkül is. A válasz "Ez ilyen", a technológia velejárója. Megszoktam, leszarom. Gondolom a Merciben is ugyan ez, vagy majdnem ugyan ez a szenzor és szoftver van, ilyet senki nem fejleszt, hanem veszi valahonnan.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia