- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Somatom
veterán
Ahha:
"de határozottabb gázadással felül lehet bírálni a figyelmeztetést, nekem erre szükségem is volt, amikor az egyik első szenzor (hat darab van elöl) koszos lett.".
Ennyit a megbízhatóságról. A funkció azért nem működött, mert koszos lett a szenzora. Tervezéskor nem számítottak arra, hogy valaki utcán is használná az autót?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ben5001
tag
Ezt beszéld meg azzal az ismerősömmel, aki Németországban vett egy ilyen márkájú autót, pár hónap után nem működött az esőérzékelős ablaktörlő, a szervízben meg azt mondták neki - ott kinn, Németországban, nem itthon! - , hogy ez ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni. Prémium márka. Az!
Vagy azzal, akinek egy év alatt háromszor vitték a garázsból tréleren szervízbe a szintén ezen márkához tartozó SUVját, mert nem indult.
Ehhez "mérd" a 64 színárnyalatot.
-
macskea
őstag
A #26-os kommentedben :
"az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működik"
Már ha az idézőjelezett élete végéig jelentéstartalmában megegyezik, vagy legalábbis konvertál az örökkével. Viszont ha az idézőjelnek nincs jelentésmódosító hatása, akkor bizony ez egy meglepően triviális igazság volt.
(#40) atike Nekem is van ilyen problémám a Peugeotommal, ha éjszakai esőből hajtok be a mélygarázsba, akkor hirtelen megbolondul az ablaktörlő, és néhány tíz másodpercig ész nélkül töröl eső nélkül is. A válasz "Ez ilyen", a technológia velejárója. Megszoktam, leszarom. Gondolom a Merciben is ugyan ez, vagy majdnem ugyan ez a szenzor és szoftver van, ilyet senki nem fejleszt, hanem veszi valahonnan.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith