Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sicli

    tag

    válasz kenwood #27 üzenetére

    Épp ezt írtam én is, nem csak feltételezésen alapszik, hanem saját tapasztalat. Nincsen szükség asztalverésre, csak határozott fellépésre és amint a hajlandóság elindul a szolgáltató alkalmazottja részéről, megint kedves stílusra kell váltani, hogy azt érezze, hogy egy csicskaként van kezelve és visszaélünk, hogy ügyfelek vagyunk! Minden egyes alkalmazott jutalékot kap az előfizetések megkötése után, sajnos neki többet ért a 4000 Ft-tal magasabb előfizetési díj utáni jutalék, mint a korrektség, de feltételezzük, hogy azt gondolta érti az ügyfél, amiről szó van és az Ő ajánlatát fogadta el. Nem lehet gond, csak bosszantó, hogy utána kell járni

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

Új hozzászólás Aktív témák