Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #37 üzenetére

    Persze. Max. annyi frame-ideig tarthat 1-1 GPU munkája, mint amennyi GPU van a rendszerben (grafikára), már ha "riccenásmentes" 60fps-t akarunk. Ebben az esetben a CPU-nak 1 frame-időn belül kell végeznie 1-1 scene-nel. Így egyébként ~5 frame-idő lesz az input-lag (mivel ugye a CPU első feladatai közé tartozik, hogy értelmezze/tárolja inputokat, amikkel utána számolhat).

    Akár a CPU lassabb ennél, akár a GPU-k, az input lag csak nő, és egyenetlen lesz a frame-rate. (Kivéve, ha pl. eleve 30fps van megcélozva, mely esetben max. 2/60s-ig dolgozhat a CPU és max. 6/60s-ig 1-1 GPU. Persze az input-lag a duplája lesz, azaz 10/60s.)

    (Feltételezve, hogy a scene egyik CPU mag általi megszerkesztése után egy másik CPU mag tolja át az adatokat az adott GPU-nak, miközben az első mag már számolhatja az újabb scene-t, vagy ilyesmi.)

    Oliverda: Ez világos volt... (Csak egy ideig azt hittem, a korábban 880G-sként bemutatott lapok végül 785G névvel jönnek.) Csak az a kérdés, a 880D tényleg annyira más chip lesz-e.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák