Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz Abu85 #63 üzenetére

    "És lett három low-level API-nk két év alatt."

    Semmi bizonyitek ra, hogy a Mantle nelkul nem szulethetett volna meg pontosan ugyanakkorra a masik ketto. De oke, vegyuk ugy, hogy a Khronos balfekek tarsasaga, es az AMD segitsege nelkul tenyleg nem tudtak volna mostanra osszehozni az OpenGL 5.x-et, hanem mondjuk csak 1 evvel kesobb. A DX12 akkor is elkeszult volna ugyanakkorra. De erre meg azt mondod, hogy erre nincs semmi bizonyitek, oke, de az ellenkezojere sincs. A Microsofttol en sosem lattam olyan nyilatkozatot, amiben leirtak volna, hogy pontosan akkor kezdtek el gondolkozni a DX12-n, vagy akkor alltak neki a munkanak, amikor "oriasi meglepodesukre" az AMD lerantotta a leplet a Mantle-rol.

    "Az API-t nem a hardverhez tervezik. A GCN előnye a dokumentációban és a publikus disassemblerben rejlik. Az, hogy milyen API-t használ a program lényegében mindegy."

    Kar hogy nem ezt irtad anno a Mantle-s cikkedben. Idezek belole, ha nem haragszol:

    "A Mantle API azonban más. Ez a rendszer megköveteli a GCN architektúra alapvető működésének ismeretét, ugyanis ez biztosítja a hardver hatékony kihasználását."

    "Bár ezekre a Mantle API nem lesz elérhető, de ez a két gép biztosítja, hogy a fejlesztők ismerjék a GCN architektúra működését."

    Tehat semmi koze a Mantle-nek a GCN architekturahoz, fuggetlen tole, vilagos.

    "Ha bárki előállna egy hasonló, alacsony szintű API-val, akkor nem biztos, hogy érdekes lenne, mégpedig azért, mert a PC-s piacért egyszerűen nem éri meg megtanulni az adott architektúra felépítését, és a GCN architektúrát sem a PC-ért fogják kielemezni és bemagolni."

    Innentol egyre viccessebb masfel ev tavlatabol olvasni a cikkedet :)

    "Ez egy nagyon lényeges szempont, ugyanis a Mantle API gyakorlati beépítése az adott alkalmazásba egyszerűnek mondható, hiszen nagyjából két hónap alatt megoldható. A legtöbb időt annak megtanulása viszi el, hogy a GCN-es Radeonokat hogyan kell hatékonyan használni, de a konzolok miatt ez nem jelent majd problémát."

    Tovabbra is vilagos, hogy a GCN es a Mantle fuggetlen egymastol :DDD

    "Magának az API-nak vannak alapvető funkciói, melyek ugyan a GCN architektúrát figyelembe véve lettek megtervezve, de más, modernnek mondható GPU-architektúra által is támogathatók."

    Tehat ahogy irod, "Az API-t nem a hardverhez tervezik". Aham, riiiiiiight.

    ---

    "Nem mondta a fejlesztőknek az AMD, hogy ne használják az API-t. Azt mondták, hogy ha szabványosan meg tudják oldani a gondot, akkor ne használják."

    Ismet csak az eredeti Mantle-s cikkedbol idezek:

    "Johan Andersson úgy gondolja, hogy az Intel és az NVIDIA a sebesség szempontjából a Mantle alapfunkcióinak támogatásával is jobban jár, mintha a szabványos DirectX és OpenGL kódokban bíznának."

    Ezt hivja az angol flip-flopnak. Masfel eve az AMD me'g azt szerette volna, ha a konkurencia is az o API-jat tamogatja a szabvanyos feluletek helyett, most meg mar inkabb maradjanak a szabvanynal, mert jo az mindenkinek. Es hiaba jossz nekem azzal, hogy Johan Andersson nem az AMD alkalmazottja, az AMD akkor is ot allitotta szinpadra a Mantle bemutatonal, tehat nyilvan nem ellentetes az o velemenye/allaspontja az AMD-jevel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák