Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz polika #5 üzenetére

    Épp ezért akarnak a fejlesztők saját megoldást, mert PC-n és konzolon nem ugyanazok a korlátok. Ugyanazt a minőséget konzolon más megoldással ugyan, de kisebb erőforrás-használatból kihozzák.

    A TressFX az nem rossz konzolon, de például X1-en és PS4-en szabadon használható az IGP-kben a GDS, míg PC-n ehhez csak a driver férhet hozzá. Szimplán a hardverhez való közvetlen hozzáférés miatt megoldható, hogy egy wavefront addig várhasson, amíg a GDS-ben módosítás nem történik, így az OIT-t nem kellene PPLL adatstruktúrával megoldani. PC-n ez a modell ugyan megoldható lenne GDS elérés mellett, de az eltérő hardverek miatt lassabb lehet, mint a PPLL használata. Konzolon fix a hardver, így gépi kódban lehet olyan hatékony működést írni, ami PC-n lehetetlen.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák