Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz FunPro #120 üzenetére

    Az idei év nagy durranásai a PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS és a Cuphead, tavaly meg pl. az Overwatch, de jött PC-re Forza, meg van már Project Cars. De pl. a Battlefield 1-et elég nehéz összehasonlítani pl. a BF2-vel vagy akár a BF Hardline-al. De szerintem lehetne még sorolni.

  • BiP

    nagyúr

    válasz FunPro #120 üzenetére

    Most épp felsoroltál pár folytatást.
    De látod, 2 hsz-szel ezelőtt meg az a baj, hogy ha jön egy új cím, akkor az meg egyből "noname, éppen hype-olt valami".
    Nem lehet jót tenni.

    Balika: Akkor volt az új játékstílusok kora, persze, hogy mindenki azokat klónozta.
    A Dune2-Warcraft párossal megszületett az RTS, persze, hogy mindenki azt másolta. De ha megnézed, a C&C egész komoly franchise lett. (amíg el nem kurvult az is a sok rókabőr miatt).
    Vagy a Wolfenstein/Doom/Quake is szintén stílust teremtett, persze, hogy jött belőle a sok "klón". (Duke Nukem és klónjai: HExen, Heretic, Shadow Warrior)
    Akkor már ment az az ipar, ami most. Max. annyi, hogy több volt az újdonság. Ma már nehezebb tök újat villantani, könnyebben előfordul, hogy "láttuk már".
    Szerintem sati egy korábbi időszakről beszél.
    De ahogy nekünk, akik C64-gyel kezdtünk, az lesz az etalon, aki Spectrumon, annak az, aki Amigán, annak az, aki meg már a konzolgeneráció gyermeke, annak az.
    Mindenkinek az, amikor gyerek volt, ennyiben nem változnak a generációk.

    De satihoz hasonlóan én is örülök, hogy akkor voltam gyerek, hogy láttuk a játékipart megszületni/felnőni.
    Aki mai gyerek, ő ebbe már beleszületik, ebbe a DLC-s Season Passos lehúzós világba, a mi gyerekkorunk neki már csak történelem, ahogy nekünk is az a Pong meg az Atari.

    [ Szerkesztve ]

  • Dilikutya

    félisten

    válasz FunPro #129 üzenetére

    Szerintem nem is akartak legendává válni, a mezei anyagi siker pont kielégítő. Egy online arénalövölde, mégha négyzetkilométerekben is mérhető a terület, soha nem lesz már legenda. Sőt, jó eséllyel más se. Nem lesz még egy Wolfenstein 3D, még egy Quake, egy új Doom vagy Unreal Tournament.

    Az új Battlefield sem lesz már legenda, de azért nyomtalanul sem fog eltűnni, elvégre ez az első minőségi és igazi I. világháborús játék. A DiCE-nak volt még a Codename: Eagle 1999-ben, de ott a háború inkább csak háttér, mint ahogy a Necrovision-ben is. Meg 1-2 körökre osztott stratégia és RTS képviselte ezt a kort, de azok is távol álltak a minőségitől. Kár, hogy a Battlefield 1 egyjátékos része a biztató kezdés után elég harmatos lett, talán pont a 10 órás trialban játszható kampányok a legjobbak.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák