Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz siriq #69 üzenetére

    Már eltűnt a Mantle FAQ oldal. Mindenen úgy viselkedik a BF4-ben a Mantle, ahogy akarták. Erre van a február végi patch és a mellé adott driver is. Szóval ez hivatalosan megjelent minden GCN hardverre. Arra kell ügyelni, hogy a VRAM kihasználás a rendelkezésre álló VRAM-on belül legyen, mert fentebb leírtam, hogy a Mantle-ön a memória elfogyása nem 0 fps-re való összeomlást, hanem mikroakadást jelent. Ez hardverből eredő jelenség. Nem tudják megoldani, mert elfogyott a fizikai erőforrás, csak az API annyira gyors, hogy másképp reagál rá a rendszer, mint azt megszoktuk a régebbi API-k esetében. Persze lehet optimalizálni még a streaminget, de ha elfogy a VRAM, akkor elfogy.

    A fejlesztők akarták ezt. Ha nekik megfelel, akkor nincs gond.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz siriq #84 üzenetére

    A mobil platform az nehezebb. Arra azért nincs még támogatás, mert a WDDM-et a Mantle aktiválása egy állandó TDR-re kényszeríti. Ekkor a Catalyst készít róla egy virtuális WDDM másolatot. Na erre kell egy drivert írni az IGP-nek.

    A BF4 már nem fog igazán javulni. Persze frissítik a kódot, de már olyan amilyet akartak. Mikroakadás sincs, egyszerűen csak elfogy a memória. Ezzel nem tudnak mit kezdeni. Lehet esetleg javítani a streaming rendszert, de a gond nem a szoftverben, hanem a hiányzó hardveres erőforrásban keletkezik.

    Az API paramétereit februárban véglegesítették. Azért engedték rá a stúdiókat. Egyedül a validátor van béta állapotban, de a konzolos tapasztalattal ez sem jelenthet gondot. A dokumentáció is kész.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák