Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz N.Ferry #59 üzenetére

    Mert van a fejlesztőkörnyezet, ami egyik konzol esetében sem készült el teljesen. Ma effektíve a konzolokban rejlő tudás és erő nagy része hozzáférhetetlen. Illetve hozzáférhető, csak irtózatos pénzt kell befektetni rá, mert stúdión belül kell megírni a profilozót az egyes funkciókhoz. Ez ma csak az EA-nek éri meg, az Ignite motornál. Most befektettek és 8 évig használják évente 4-6 címhez. De másnak egy motor két-három gamához lesz, ami kis bevétel. Egyszerűbb megvárni, amíg a Sony és az MS okosítja az SDK-kat és elérhetővé teszi a funkciókat.
    Emellett azért a multiplatform címeknél igen kritikus, hogy a termék fusson PC-n és/vagy pre-gen konzolon. Megint az EA-vel példázva a legtöbb stúdiónak nincs egy butított motorja, amire kiadhatja a játékot a butább gépekre.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák