Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h_143570

    addikt

    válasz Dr. Akula #36 üzenetére

    "Felőlem Pénztáros Lőrincet is tartalmazhat ha attól gyorsabb lesz."

    Ha szereted azt, hogy csak egy ceg termekei futnak jol programok, akik meg is kerik az arat...

    "A DX12 nincs 10 éves, amikor specifikálták, akkor kellett volna jól"

    Nem a DX12-vel illetve a Vulkan-al van a gond, hanem a DX11 es korabbi verziok egyideju tamogatasaval a jatek motorokban. Illetve, hogy 10 evig szivtunk 2-4 magos processzorokkal.

    A proci gond megoldodni latszik, a DICE meg mar irja a tisztan DX12 motorjat. Valoszinuleg a tobb nagyobb kiado is hasonloan jar el.

    "Míg automatikus skálázódásnál ugye megcsinálná a gép, nem kellene senkinek plussz munkát belefektetni."

    Ha a jatek motorok minnel nagyobb egyszalu teljesitmenyre vannak kihegyezve, mert nem volt mas.
    Addig az auto skalazas is felejtos (az azt igenyelne, hogy fel lehesen bontani tobb kisebb parhuzamosan futathato resz feladatra a problemat).

    Majd vegre kihal a DX12/Vulkan ellotti tamogatas a jatek motorokbol akkor talan.
    Az NV 9xx es 10xx sorozata notoriusan nem szereti a DX12-ot, remelhetoleg a 20xx eseten valtozik a helyzet kulonben meg 2025-ben is ezzel fogunk szivni.

    "Ha egy Titan V kevés hozzá, akkor milyen alternatíva van még a több fps-re SLI-n kívül?"

    Az profeszionalis felhasznalasi terulet cel hardver es szoftverrel, ott mar meg fogjak fizetni a programozot.
    Foleg ugy, hogy azon a teruleten jol parhuzamosithato munka folyamatok vannak.

    "Jó, de még lassan se próbálják meg kihasználni."

    Mert mire felporog addigra jopar ms eltelik, ha meg ebbe a CPU es GPU is 2 iranyu kommunikaciot folytat akkor isten hozott <60 FPS. 100 FPS eseten 10 ms van mindenre, mig 144-nel 7 se nagyon. Ebbol a PCIe egyszeruen tul sokat vinne el foloslegesen.

    Jeleneleg az elejen betoltik a texturakat meg a modeleket. Majd kep kockankent elkuldik, hogy mi valtozott es kb enyire futja a jelenlegi kesletetesekkel.

    "Ha ennyire ki lehet hagyni a buliból, akkor gyorsítani se fontos."

    A sebbeseg duplazas az csak a marketing rizsa amit az atlag halando felfog.
    A 4es verzio hozni fog kesletetes csokentest es memoria koherens 2 iranyu kommunikaciot CPU es GPU kozott. (Meg szerencse, hogy PCIe 4, tobb eves keslekedese miat mar 3 konkurens szabvany is van erre a problemara)

    Termeszetesen ez is evekig fog tartani mire atkerul gyakorlatba. Meg kell varni mig a gamer gepek attalnak (azaz ra kell venni az Intel-t, hogy tomogassa valamelyiket a 3-bol, foleg, hogy nekik ott van a Thunderbolt).
    Senki sem fogja bevallalni, hogy most minden <60 fps-el vanszorog, de majd 3 ev mulva minden sokkal gyorsabb lehet. Az AMD megprobalta ezt mar paszor.

    "Azt igazából nemtom minek használja még, valszeg Voodoo örökség, és egyszerűbb volt megtartani mint fejleszteni helyette valami más megoldást. Ha jól tudom a Radeonok már nem is használnak CF hidat, PCIE buszon kommunikálnak. Nyilván az Nvidia is tudna ilyet ha akarna."

    Mert jelentosen nagyobb a savszelesege es kisebb a kesletetese, mint PCIe 2-nek es 3-nak.
    Visszont gaming eseten nem hoz annyit, hogy szamitson, ezert hasznal a CF PCIe-t mert mind1..

    Profeszionalis teruleten az NV emiat elonyben van. Egeszen a Zen 2 magos proceszorok es Vega 20 megjeleneseig, utanna talan az AMD lemaradasa megszunik.

    "És ugyanez GameWorks nélkül, de mindenféle SLI támogatás nélkül jobb lenne?"

    A GW nem add SLI tamogatas, cserbe egy rakat kesz effektet zart csomagban, ami egy bizonyos szereplo eppen aktualis generaciojat szolgalja.
    Az idoben es penzben szorongatott cegek managerei meg orulnek neki, mert idot es penz sporolnak, radasul a masik ceg megoldasan is mukodik lassaban ugyan, de meg elfogadhato szinten.

    Pl a WarFrame keszito kenytelenek voltak kidobni a GW es PhysiX alapu reszecske effekteket mert a GW es a PhysiX tamogatas megszunt. Vegul irtak egy sajatot.

Új hozzászólás Aktív témák