Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz h_143570 #35 üzenetére

    "Es akkor kapunk egy rakat GameWorks-ot tartalmazo jatekot."

    Felőlem Pénztáros Lőrincet is tartalmazhat ha attól gyorsabb lesz.

    "Az automatikus skalazas pedig olyan szepen hangzik, csak egy 10 eve bekonzervalodott piacon nem nagyon volt ra lehetoseg."

    A DX12 nincs 10 éves, amikor specifikálták, akkor kellett volna jól. Ez olyan optimista hozzáállás mint a magyar törvények, amik szintén arra építenek hogy majd mindenki jól betartja és milyen jó lesz, mintha nem ismerné senki az évezredes magyar mentalitást, hogy mindenki azonnal azt számolgatja hogy lehet megúszni, kibújni alóla. És a következő törvény is ilyen lesz, aztán mindig meglepődnek hogy jé, hát erre nem gondoltunk hogy aki csak teheti kibújik alóla (főleg adózás, ugye) Na most itt is ilyesmit látok, rábízták a programozókra hogy lekódolják az SLI-t, az meg röhög a markába hogy dehogy fog ő ezzel szenvedni, mikor alig pár embert érint. Míg automatikus skálázódásnál ugye megcsinálná a gép, nem kellene senkinek plussz munkát belefektetni.

    "Maradni maradna de tovabbra is lutri, hogy a jatek motor kepese megoldani a problemat illetve, hogy milyen skalazodassal."

    Ha egy Titan V kevés hozzá, akkor milyen alternatíva van még a több fps-re SLI-n kívül? Leszámítva hogy várunk 20 évet amikor egy IGP is tudni fogja. :)

    "A PCIe vel nem az a gond, hogy lassu hanem az hogy lombha. Emiat kerulik a hasznalatat. Kamion vs gyors sport auto hosszu egyenes szakaszon egy gyorsulasi versenyen."

    Jó, de még lassan se próbálják meg kihasználni. Ha ennyire ki lehet hagyni a buliból, akkor gyorsítani se fontos. Ha azt látnám hogy próbálkozik, 100%-on pörög és még így is kevés, akkor azt mondanám hogy oké, de egy üres földutat felesleges felfejleszteni autópályának. :) Jó, persze ingyen jöhet, de csak azért hogy ezután 3x annyi és aszfaltozott sáv álljon üresen, nem nagy biznisz. Mármint játék szempontjából, most az ipari alkalmazások nyilván más tészta.

    "Az NV ezert hasznal SLI hidat a PCIe helyett."

    Azt igazából nemtom minek használja még, valszeg Voodoo örökség, és egyszerűbb volt megtartani mint fejleszteni helyette valami más megoldást. Ha jól tudom a Radeonok már nem is használnak CF hidat, PCIE buszon kommunikálnak. Nyilván az Nvidia is tudna ilyet ha akarna.

    "Jol optimlaizalt jatekmotor GameWorks-el megtamogatva.
    Fentebb mar leirtam, hogy mi a gond ezen a fronton.
    "

    És ugyanez GameWorks nélkül, de mindenféle SLI támogatás nélkül jobb lenne?

Új hozzászólás Aktív témák