Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    2012? :Y Hát ez gyönyörű. Most kezdenek el rajta dolgozni?

    Úgy látom egy jól megtervezett, remek pillanatban kivitelezett pofont hajtott végre az nVIDIA a Fermi-vel.

    Most már csak az kell, hogy a Sony kaszálja a PS4 fejlesztését és hivatalosan is ki lehet majd jelenteni, hogy a Microsoft&AMD páros felzabálta a játékpiac nagy részét.

    Amúgy meg minek küldenek ki tesztpéldányokat, ha szinte nulláról kezdik a fejlesztést? :F

    Abu: Miután az nVIDIA fellélegezhet a HPC piacon, mennyi esély van rá, hogy tudnak időt szakítani a játékos szegmensre? Vagy inkább most már nem ugrálnak és az új piacaikon próbálják meg bebetonozni magukat?

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz TTomax #44 üzenetére

    Azért itt még nincsen vérszag... Állt már fel vesztett helyzetből az Intel. Miután egy HD4890/GTX275 teljesítményű kártyát lazán kaszáltak, arra lehet következtetni, hogy nagy durranással szeretnének megjelenni a diszkrét GPU piacon, ami érthető, sőt egy ekkora cégtől már el is várható.

    (#45) Abu85: Értem. :R És arról már vannak pletykák, hogy 2012 végén mennyire lesz a játékok szempontjából domináns a DX? Más szóval az Intel (ha tényleg 2012 végén jön ki a piacra a Larrabee) céltudatosan rakta 2012 végére a Larrabee debütálását, vagy ekkor még az AMD a DX11-et fogja nyomatni és csak 2013 környékén kezdenek elszakadni a DX-es vonaltól?

  • leviske

    veterán

    válasz Abu85 #54 üzenetére

    "a szoftver render mellett értelmetlené válik a grafika diszkrét kártyán való gyorsítása"
    Még abban a formában is, hogy mondjuk a CPU-ba kerül egy relatív erős master GPU és mellé lehetne venni diszkrét slave kártyákat?

    Amúgy én azt hittem, hogy a DX11 az utolsó DX. Akkor végül a csak lesz DX12, meg akár a későbbiekben DX13 is és tovább? Dehát mi értelme lesz a szoftverrender mellett? Vagy annak a keze alá akar majd dolgozni a Microsoft?

  • leviske

    veterán

    válasz Abu85 #72 üzenetére

    Én eddig úgy tudtam, a Llano-val és a Hudson-D SB-vel bevezetik az FM1-et. :F

    Meglepne, ha egy foglalatra kinyomatnák a Fusion-t és a Bulldozert. Max azt esetleg eltudom képzelni, hogy a FM1 kompatibilis lesz visszafelé az AM3/AM2(+)-vel (A Fusion ugye K10,5-ös architektúrájú CPU-t kap, ezért gondolom lesz még benne DDR2 vezérlő, erre fel az AM2/+ kompatibilitás feltételezése. :) )

  • leviske

    veterán

    válasz dezz #83 üzenetére

    Azért én annyira nem zárnám ki biztosan. Tele vannak adóssággal, és e mellé a Microsoft egy nagyon erős ellenféllé nőtte ki magát a GFW/DX11/Natal trióval. Ha hamar jönnek ki a PS4-el, akkor magát a Windows-t tudják nekivetni a Games For Windows miatt, ha meg későn jönnek, akkor az X720+tovább fejlesztett Natal párost jóval nehezebb lesz egyáltalán beérni, mint az amúgy is hibákkal induló X360-at.

    "A Llano-hoz..."
    A Llano-hoz nem csak déli híd jön, ahogy a Lynndield-ekhez? Mert nekem eddig a roadmap-ok alapján nagyon úgy tűnt, hogy csak a Hudson-D jön hozzá, ami SB. (Ebből arra merek következtetni, hogy a Bulldozerhez megjelenő, új 890FX-es lapokon is SB850 helyett Hudson-D lesz, ahogy az X58-hoz, vagy X68-hoz is tervezik, hogy a P55 lesz az új SB.)

    Amiatt is merek erre következtetni, mert így már világos volna, hogy miért marad most ki a 870 (Ezen a kódnéven futhatna a Hudson-D FM1-en, ahogy a P55 LGA1156-on). Esetleg a Hudson-D-ből kiindulva lehetne 870H, vagy 870D, hogy a 880G/890GX/890FX után ne hangozzon olyan furcsán a sima 870. :)

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz dezz #89 üzenetére

    Szvsz hasonló taktikát követnek, mint az Intel... :) Ezzel mindent elmondtam. Amúgy nem, nem az FS1-re gondoltam, de miután az elvileges FM1-be és az FS1-be is Fusion megoldás kerül, nem kizárt, hogy a F előtag nem véletlen mind a kettő esetében. :)

  • leviske

    veterán

    válasz Abu85 #135 üzenetére

    "Hogy a játékok merre mennek az talány. Nyilván mindig lesz a PC-n játék, de már most a konzolpiac élvez prioritást a legtöbb fejlesztőnél. A jelenlegi helyzetben, már elég rossz a PC-s játékpiac helyzete, így a nagyobb kiadóknak ez már nyűg. "

    És ez a helyzet már nem is változhat? Hisz a Natalból egyelőre az tűnik ki, hogy a Wii irányába indulhatnak el, vagy ez csak a látszat? A Microsoft-nak sem lehet annyira érdeke konzolokra átszipkázni a fejlesztőket, hiszen amint elkezd csappanni a játékok száma PC-n, amint jobban megérzi a PC-s közönség a hanyagolást a stúdiók részéről, abban a pillanatban kezd majd meginogni a Windows monopóliuma, az AMD és Intel felső kategóriás termékeinek értelmével együtt. (Bár persze az AMD és az Intel egy ideje első sorban a szervereket veszi számításba a tervezésnél, de azért egyáltalán nem jön nekik rosszul szvsz a desktop-ból befolyó bevétel. Ha meg beáll a piac arra a szintre, hogy csak netezni, vagy arra se kell már gép, akkor ezzel az alsó és középkategória is bukik.

    Lehet, hogy rosszul látom, de jelenleg az érdekek inkább abba az irányba hajlanak, hogy a PC-s játékipar életben maradjon és a felhőalkalmazások meg bevegyék az alsó kategóriát.

    Összegezve: A konzolok továbberősödése végzetes lehetne a PC piacra, aminek szerintem a gyártók többsége nem örülne és még a Sony/Microsoft/Nintendo érdekeivel sem egyezhet szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák