Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz TomiLi #13 üzenetére

    Az nVidiának ARM APU-ja is csak lesz (a Tegra 4 IGP-je is ugyanaz a GeForce ULP hulladék, mint a korábbiaké), ráadásul ez nem ilyen egyszerű. Linux ugyan van ARM-re is, de a játékokat erre külön fel kell készíteni. Már eleve az x86-os Linux portok kérdésesek, és lehet hogy a SteamOS-nek sem lesz ARM verziója. (eleinte szinte biztosan nem)

    Szerk.: Én arra leszek kíváncsi, hogy a Valve a zárt vagy a nyílt meghajtókat fogja-e preferálni. Előbbi esetben kivívja a Linux közösség haragját és gyakorlatilag az Ubuntun és annak közvetlen derivátumain kívül senki sem fog profitálni belőle semmit.

    #44 Prof: Olvasd el újra a cikket és a hozzászólásokat...

    [ Szerkesztve ]

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz Prof #50 üzenetére

    Először arról írtál, hogyan fogja ezt használni aki az összes évek óta az accountján porosodó játékkal játszani akar. Erre találták ki a streamelést. Amit utána írtál abból szerintem te sem tudod mit akartál kihozni. Én legalábbis nem értem honnan hova vezet az a gondolatmenet.

    Hogy erre a hsz-re is reagáljak. A streameléshez minden valószínűség szerint semmilyen szakértelem nem fog kelleni. A SteamOS valószínűleg autómatikusan csatlakozni fog a helyi hálózaton keresztül a Windows klienshez és megmérni, hogy kellően gyors és stabil-e a kapcsolat. Utána pedig felkínálja, mint lehetőséget.
    Nagy valószínűséggel a WiFi sem lesz terhelve, mert az többnyire nem elég stabil 1080p zökkenőmentes átviteléhez fél lakáson keresztül, pláne nem úgy, hogy a bevitel miatt cache-elni sem lehet. Gigabites vezetékes hálózat mellett meg nincs min rugózni.
    Hogy ezt kik fogják használni? Nyilván emiatt senki sem fog külön PC-t, hálózatot építeni, ezzel a lehetőséggel valószínűleg csak azok fognak élni, akiknek eddig is volt Steam (ergo egyébként is PC-s kockák), hiszen az újak szimplán elkerülik majd az olyan játékokat amik ilyen extrém plusz beruházást igényelnének.
    Ez egyszerűen egy extra szolgáltatás, amit ingyen nyújtanak, örülni kéne neki, nem trollkodni.

    #48: Nyilván ezért van a Steam hitelesítés, amihez van megfelelő drivertámogatás, az megkapja a plecsnit, onnantól kezdve pedig semmivel sem rosszabb a helyzet mint PC-n. Sőt, mivel saját OS-en fog menni az egész, ezért a driverfrissítés sem a felhasználó baja lesz. Amint rendelkezésre áll autómatikusan fel lesz telepítve. Továbbá a saját software-környezet pl. a játékok autómatikus beállítását is lehetővé teszi, adott esetben a futtatás letiltását, vásárláskori figyelmeztetést követően persze. Stb. Így is rengeteg dolgot megtehetnek, amit egyébként csak a konzolokon lehet, ellenben nem sóznak rád egy célhardware-t szeret-nem szeret, megveszed alapon.
    A Valve pont azt nem vette el, amit a konzolok igen, a szabadságot és a dinamizmust. A jelenlegi konzolok min. 5 évig, de inkább tovább a piacon lesznek, 2-3 év és kiismerik őket a fejlesztők, annantól kezdve a következő generációig 0 fejlődés lesz.
    Ettől még lehet ez az egész SteamOS dolog egy orbitális bukta, amin 10 év múlva is röhög az egész IT, de ez nem azt jelenti, hogy neked itt most hivatalból hisztizned kell. Téged irritál, megértettük, nem kell tovább ragozni.

    [ Szerkesztve ]

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz Set-Comment™ #78 üzenetére

    Úgy emlékszem amikor a Halo kijött PC-re annó akkor mehetett PC-konzol egy szerveren, gyorsan le is tiltották, mert a konzolosok esélytelenek voltak és elkezdtek siránkozni.
    Szerintem elég gyorsan lesz olyan opció Steam-en, hogy gamepad-only szerver.

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz Set-Comment™ #84 üzenetére

    Nem furan, legfeljebb rosszul. Nem voltam benne biztos, hogy a Halo, vagy valamelyik masik cross-platform fps eseteben volt ilyen problema.

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák