Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kinder

    senior tag

    válasz vicze #7 üzenetére

    Jobb az EQS?
    Valós, nem labor fogysztásban nem, abban az enyém jobb.
    Mondhatjuk, hogy valós körülmények között a Hyundai Ioniq ( a régi, nem az 5 ) a létező legjobban fogyasztó e-autó, utána a Tesla Model3 SR+, aztán a Model3 LR, aztán az enyém, a Model3P. Minden más csak utánuk jön.
    Ezt nem én mondom, de nem is a hiperszuper újságírók, hanem a youtube tesztelők, akik több ezer km-en keresztül nyaggatják szerencsétlen autókat minden létező körülmények közepette.
    Szóval nem, nem lesz elég 120 kWh-s akksi.

    De nem is bazi nagy akksi kell, hanem hálózat.
    Ezért a legélhetőbb jelenleg ( már régóta, és még sokáig ) a Tesla, mert nagyon maximum 200, de inkább 120-150 km a következő Supercharger, ahol 6-10 perc alatt töltöm bele a következő autópályás távra bőven elég naftát. ( Nekem pl 6 perc 25 kW, 12 perc 48-50 kW, )
    A többi e-autóval ezt nem tudom megcsinálni, még a hírben szereplő Mercivel sem, mert nincs megfelelő töltőhálózat.

Új hozzászólás Aktív témák