Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #3716 üzenetére
én arra vagyok kíváncsi, hogy mikor fogom megírni de szeretem írogatni őket csak bosszantó, hogy rossz sorba rakja a képeket... pedig valamelyik nap feltöltöttem 24 képet és lám, sorban voltak! Aztán feltöltöttem még egyet, hát az már rossz helyre került. Úgyhogy újra akartam csinálni az albumot, ki akartam törölni, de nem engedte, előbb a kéepket kellett törölni... persze azokat is csak egyesével lehet na mindegy, megcsináltam, feltöltögettem a képeket, hát ott már egyáltalán nem volt sorrendben az első 24 sem... jó lenne, ha csinálnának valamit vele, vagy legalább gyorsabb sorba rakást is megoldhatnának, hogy ne kelljen egyenként tologatni a képeket.
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #3718 üzenetére
Nem tudok az segít, hogy amikor rákattintok egy képnél a felfele gombra, akkor utána F5-öt nyomogatva gyorsan felfelé tudom léptetni, mert a böngésző mindig meghívja azt a címet... tehát ha egy képet 20-szor kell feljebb léptetni, akkor egyszer rákattintok a felfelé gombra és utána még 19-szer megnyomom az F5-öt.
Scriptet nehéz írni rá, mert hogyan mondom el a scriptnek, hogy mi a helyes sorrend? A fájlnevek össze-vissza generálódnak, mikor feltöltöm a képeket, max a feltöltés dátuma alapján lehetne sorba rendezni... viszont akkor a scriptnek tudnia kéne, hogy mi hanyadik, stb. és nincs kedvem nekem ezzel bajlódni, nem is szeretem a webfejlesztést, alapszintű scripteket sem tudok most fejből összehozni.szerk.: érdekes dolog egyébként, hogy dfp-vel nem tudom hozni a g25-ös időket, ezt mindenképpen elemezni fogjuk a mérnökökkel, mi lehet az oka... ha szerencsém van, akkor láthatom a telemetriában, mennyire forgattam el a kormányt és a pedálokat mennyire nyomtam le, vagy ezeket nem rögzíti? Mert akkor össze lehetne hasonlítani a dfp-s és a g25-ös köreimet... és ha a pedál a probléma, mert nem tudom a dfp-vel olyan jól időzíteni a pedálmozgást, akkor lehet tényleg gumilabdát kell alá raknom, hogy jobban érezzem
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz Farkas23 #3795 üzenetére
A szeró profiljában egyénként be lehet állítani, hogy mi mennyi idő legyen + ami igazából lényeges lenne sztem az az, hogy az egyes szakaszok (edzés1-4, wu, qualy, verseny) között mennyi idő elteltével váltson automatikusan a szerver.
Ezt lehetne nagyobbra állítani, hogy legyen idő megbeszélni, hogy ki, hova, merre, meddig + az eredményeket is nyugisan el tudnátok menteni (nem mintha a szerver nem logolná ) a session change-eket meg úgyis admin csinálja, vagy ha nincs épp admin akkor ott a vote.
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #3800 üzenetére
Jaja, de mindenképpen előbb elemezzük a futamot úgy, mint eddig és átbeszéljük, hogy mi volt a probléma, mint eddig, és hát gyakoroltatni kell a sok résztvevős futamokat. Van itt néhány ember, aki akár egész verseny távon keresztül követni tudja a másikat úgy, hogy nem megy neki (max kicsit megpöcköli, anélkül hogy sérülés vagy kilökés lenne belőle), de az ujjam nem merném berakni a két autó közé, ez nagyon szép dolog és összpontosítást és precizitást igényel. Van olyan, akinek ez nem annyira megy, nem elsősorban azért, mert lassabb az autója, most tegyük fel, hogy gyors kocsija van, de kevés a gyakorlata, és ezért elkövethet egy-két hibát, amivel önmagára és a másikra is veszélyes. Ezt gyakorlással lehet orvosolni csak.
Hasonló dolog az is, amikor két autó egymás mellett halad és egy kanyarhoz érnek - na ilyenkor kinek mi a szerepe, hogyan kell biztosítania, hogy ne legyen baleset, ezt is úgy lehet megtanulni, ha gyakoroljuk. 1-2 rövid videót is fel fogok rakni a netre, ami azt mutatja be, hogyan kell közlekedni kanyarban egy másik autó mellett, szerencsére van anyagom replayből, csak videóba kell mentenem.
Azért javasoltam a 3 hetet most kivételesen, mert előbb meg kéne írnom a Bahreint, de ma is beadandót kell csinálnom holnapra és holnap sem tudom, mikor érek haza... nem csak magam miatt gondolkodtam a 3 héten, hanem mert meg kéne beszélni ezeket a dolgokat Töröko. előtt és ahhoz még elemezni kell a tegnapi futamot is, szóval ez másnak is jó lenne, ha letisztázott Barcelona lenne mögöttünk Törökországban. Vagy ha újra kell futni, akkor ismét Barcelona, de tisztázni kell egyet s mást, amit hangsúlyozok csak azután tudunk, miután megírtam a Bahreint ÉS átnéztük a dolgokat Farkassal ÉS átbeszéltük ÉS tárgyalunk az érintettekkel ÉS mindenkivel megegyeztünk ÉS mindenki boldog. -
Dyno
veterán
válasz Farkas23 #3795 üzenetére
[I]Ezt a VB. futamon valo ujrainditást szerintem töröljük! VB futam időmérőjét ,meg szerintem toljuk kijebb, pl 1 orásra, igy persze az időmérő előbb fog kezdődni!
Bemelegitőt is több percre kéne állitani, hogy ha valakinek laggol akkor ujra tudja inditani!
Ezért a bemelegitőn mindenkinek ki kell mennie és igy ezzel megnézzük h kinek laggol, persze egymás mögött megyünk![/I]Renndben, ha ez így mükszik nem hagyom az egészet a picsába.
-
Frenky89
őstag
válasz Farkas23 #3978 üzenetére
Hát végülis nekem az is jó, ha úgy lesz mint múltkor, csak tényleg ne warmup-on menjen még az állítgatás, de ha a többieknek is jó akkor kezdhetnénk kicsit hamarabb.
Boxutca meg egyértelmű, vagy csak szerintem? Gyorshajtásért a gép alapból áthajtásost ad, a vonal meg ugyan úgy van mint előben - hogy rámenni se lehet - csak a büntetés mértéke kérdéses + barca-ban befelé nincs is vonal.
-
Iron Funeral
őstag
válasz Farkas23 #3991 üzenetére
Igen értem én is ezeket a problémákat, azért írtam hogy kérdés/ötlet, hogy gondoljátok át és HA tetszik akkor próbáljátok ki. Ez kb. olyan ötlet mint való F1-ben a költségcsökkentés, elvileg jó, gyakorlatilag meg majd kiderül. A lankadó figyelem az emberi tényező, de igen is oda lehet lehet figyelni, különösen ha (akár a változás miatt )izgalmas a verseny. Kiesés meg olyan szerencse dolga, ha nem vigyáz az ember akkor nem simán kiesik, hanem kizárja a progi (ld. tegnap ervin esetét)
Úgy nézem az STR-nél csak egy ülés szabad, ha gondolod akkor írj be oda, aztán kiderül, hogy tudok-e majd jönni. Ha van egyéb tudnivaló/kötelezettségem akkor jelezd nekem, akár privátban is, kösz
(#3992) JColee: Igen, ezt én is tudom, úgy saccoltam, hogy nagyjából ezekkel a változásokkal nem nagyon változna a gumikopás viszont tempósabb lenne egy verseny és a taktikával is jobban lehetne variálni. Akárhogy nézem mivel mindenki maga rakja össze a taktikát az is beletartozik a versenyző erősségébe, hogy milyen taktikát gondol ki.
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS