Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz maj-viktor #8896 üzenetére

    Visszatérve a múltkori kézbesítőtől ellopott / elveszett küldeményre, ma kaptam meg a posta hivatalos válaszát. Végül részemről elfogadható módon zárul az ügy.

    A benyújtott "bejelentés" (szóban jegyzőkönyvként emlegették a küldeményes ügyintézők), s a mellé csatolt webshopos képernyőmentés alapján megtérítik a küldemény értékét.

    Szóval, ha valakinek a nyomkövetés (magyar, küldő) alapján egyértelműen a magyar oldalon veszik el követett küldeménye, ha mellékeli azokat az igazolásokat, amelyeket egyébként például a vámkezeléshez is be szoktak kérni, akkor van esély rá, hogy kifizeti a posta. Ez egybevág azzal a beszámolóval, amit múltkor máshonnan linkeltem.

    Nálam eléggé egyértelmű volt, bár a szövegben úgy fogalmaztak, hogy keresésre nem találták meg, de a belső rendszerüket olvasó legelső ügyintéző alapján már benne volt a belső rendszerükben, hogy a kézbesítő táskájából kiemelték, ellopták. Így, igazából nem kellett plusz kerestetés kört sem futnom. Az összeg kapcsán volt egy pici félreértés, mert euro lett a bejelentésre írva, de amúgy meg dollár volt és egyébként is forintban kell feltüntetni a kárt. Ezért külön felhívtak, mikor rögzítették papírról a bejelentést, s korrigálták a dollár középárfolyamos összegre. Nekem ez így végülis megfelel, pár forint különbségen nem veszünk össze.

    Az biztos, hogy ilyen követési adatokkal és magyar papírokkal nem lenne könnyű disputot indítani alinál, mivel a követésbe nem rögzítik fel a végső, elveszett állapotot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák