- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szirty
őstag
válasz Dezsi82 #6489 üzenetére
Szia!
Nyilván a gyártó meg akarja óvni magát attól, hogy mások által szerencsétlenül végzett beavatkozás miatt saját költségén garanciában javítsa ki a kreálmányát.
De elméleti szinten maradjunk a gyakorlatias ésszerűség és korrektség mezején, ne feszegessük a lehetőségek extremitásait, mert az minden szempontból nagyon távolra vezetne...Ennek jegyében:
- Garanciás gépet nem alakítunk át! Ha baj van vele, akkor a garanciát vállaló cég munkatársai térítésmentesen megoldják a problémát, erről szól a garancia. Ha a gép "mission critical", akkor fel lehet velük venni a kapcsolatot és konzultálni áthidaló megoldást lehet kidolgozni, de ilyen gép esetén szokták biztosítani a gyártó általi online elérést az azonnali problémamegoldás érdekében. Mindkét fél alapvető érdeke, hogy a gép működjön és termeljen!
Szerintem kell azért legalább egy szikrányi bizalom a megrendelő és a teljesítő cég között! Ha ez már kezdetben sincs meg, akkor nagyon rögös út vezethet a kölcsönös megelégedéshez...- Mi van amikor már nem garanciás? Az üzemeltető jobban jár ha megkapja a teljes forrást hogy igénye szerint felhasználja hibakeresésre, módosításra (a szerzői jogok megsértése nélkül természetesen).
Bárki bármit is állítson ez a korrekt megoldás!"Továbbá miért nem hallok senkit panaszkodni, hogy miért nem kapja meg a telefonján futó app, az autója vezérlőjében lévő program, a frekvenciaváltóban lévő program, a CNC gépe vezérlőjében futó program, a TIA portál, CX programmer, stb forráskódját."
Azokat nem akarja a felhasználó módosítani. A szakértelme és eszköze sincs meg hozzá, ahogy említetted.
Ezzel szemben egy gyártósor üzemeltetésében részt vevő szakemberek eszközei és tudása megvan ahhoz hogy a gép vezérlőprogramja segítségével hibát keressenek vagy azt szakszerűen módosítsák.
Az igény is megvan erre az üzemeltető részéről, mert egy gyártósor nem mosógép, nem frekvenciaváltó és és nem TIA portál, lássuk be.
Ha a frekvenciaváltó szoftver hibás kidobjuk a francba, rakunk be másikat ami jól működik, nem kezdünk el azon sírdogálni hogy jajj nincs meg a forrásprogram a FW-hez pedig úgy kijavítanám.Teljesen más szinten van a két dolog!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...