Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz gban #32822 üzenetére

    Szerintem pont erről (is) van szó.

    Amúgy nem feltétlen gondolom, hogy a vásárlás előtt nagyobb eséllyel találkozik a vevő ezzel a funkcióval, mint mondjuk a manual ezen sorával, gondolom jól el van rejtve a menüben ez az opció. Az emberek többsége amúgy sem "nyomkodja" a készüléket a boltban (sajnos), hanem ránézésre választ. Szerintem inkább azért került be a dolog most a TV-kbe, mert ha a gyártó nyíltan elismeri a probléma meglété, akkor ne érezze a vevő azt, hogy átverték és a gyártó nem is próbál rajta segíteni. De még azt is el tudom képzelni, hogy tekintve, hogy a többi gyártónál megvan a hasonló - bár teljesen fölösleges - funkció, ezért a Pana sem akart lemaradni.

    Egyébként itt inkább az értékesítők felelőssége kerül felszínre szerintem, akiktől elvárható lenne, hogy felhívja a figyelmet a technológia árnyoldalaira is, csakhát ugye a mai kapitalista világ nem igazán arról szól, hogy egy márka képviselője olyan infókkal lásson el Téged, ami alapján mérlegelni tudsz, hanem olyanokkal, amelyek egyenesen a termék megvásárlása felé mozdítanak Téged. Ez különösen akkor igaz, ha márkakereskedésből vásárolsz, ha meg multitól (ahol minden márka jelen van), akkor meg az eladók többnyire még tájékozatlanabbak, mint maga a vevő (vagy oda is beteszi az emberét a márka). Kíváncsi volnék egyébként, hogy ha megkérdeznél 10 eladót, hogy mi is az a ghosting, akkor hány tudna válaszolni.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Aktív témák