Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    veterán

    válasz Wlac #236434 üzenetére

    Szokható. Lassabb, mint ha egérrel csinálnád, de nem kezelhetetlen. A tutorialokban (amiken valszeg nem ment végig Zoly) külön megmutatják, hogy lehet finom, apró mozgásokat végrehajtani.

    Most belehallgattam, és máris hülyeséget mondott. Van benne játék rész, amit a Mm csapata készített.... Idézek egy videó alatti kommentet:

    Ismét tele vagyunk téves és fél-információkkal. : [ Ha már a videó végén külön kérted, egy párat pontosítok. Nincs benne játék a csapattól? De. Az Art’s Dream. Konkrétan az arcunkba nyomja a főoldalon. Igaz, hogy film hosszúságú (gyűjtögetnivalóval 4 óra), de gyönyörűen bemutatja mire képes az eszköztár. Az eddigi legérettebb történet tőlük és úgy váltogatja a gameplay mechanikákat, hogy az valami parádés. Szóba sem került. A Media Molecule ráadásul elmondta, hogy ők a következő játékaikat már ide tervezik. Másrészt nem, ez nem illúzió.
    A szerkesztő nem csak egy pályaeditor. Ez egy 3D modellező, keyframe animátor, az Unreal motorhoz hasonló logikai vizuális programozási nyelv és egy GarageBand-hez hasonló zeneszerkesztő program is többek között. Minden egy helyen, egységes kezelőfelülettel és olyan tutorialokkal, amelyek a gyakorlatban tanítanak. Ezután kellemetlen rákérdezni miért mertek elkérni érte 40 dollárt. Csak a technológiai részéről órákat lehetne beszélni - voxel engine bizonyos szinten raytracing szerű megoldásokkal is. Vagy nem volt furcsa, hogy nem töltenek a játékok (maximum 3-5 másodperc), mert nem tárol semmit készen, hanem felépít villámgyorsan a motor? Nem volt szó arról, hogy az alkotásokat publikálhatjuk megtekintésre és megosztásra is. A megosztott asseteket pedig bárki felhasználhatja - az alkotó automatikusan feltűnik a credit listában. Ezáltal szóba sem került az egész közösség, ami a Dreams-et mozgatja.
    Mellesleg az Európai Playstation Youtube csatornáján három játékhoz jött ki a hetekben fél perces reklám. Felhasználók által készített címekhez. Ez a marketing mód illik a legjobban a Dreamshez. Másrészt folyamatosan megy a Media Molecula tematikus JAM streamje, a napokban pedig minden nagyobb stúdió (Naughty Dog) játszott vele a Twitch csatornáján és a legnagyobb Youtuberek is foglalkoztak az anyaggal.
    Ohh. Arról nem is beszélve, hogy annyira gyerekjáték csak az egész, hogy az egyik korai sikercím alkotója (Blade Gunner) már állásajánlatot kapott egy európai stúdiónál. Valahol egyetértek azzal, hogy nincs és nem is volt eléggé szem előtt a Dreams. De a fenti videó nem segít megérteni, hogy miért forradalmi dolog ez. Mert az. Még akkor is, ha egy forradalomhoz követőkre van szükség, az pedig még a további 10 évre tervezett támoagtás kérdése, hogy ehhez mennyi ember áll mögé.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák