Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz focvis #192788 üzenetére

    Enyémnél fordítva van, nagyját (80-90%-ot) pályán és autóúton kapta, elözö tulaj ~100km-re lakott Frankfurttól, és bár nem minden nap, de járt ezzel is melózni.
    Nálam meg melóhely szintén nagyja autóút, meg kirándulni is ezzel járunk, szóval nálam is 70-80%-ban városon kívül van használva, ott meg kapja az áldást, pedig én sem vagyok nyomulós, tologatós fajta, mégis olyan, amilyen.

    @rbalint88:
    Igen, az lenne a tökéletes megoldás, de egy "ekkora melót" szerintem már meghagyom a következö tulajnak, Ö is tudjon mivel szöszmötölni. :D

  • csiga8

    senior tag

    válasz focvis #192788 üzenetére

    Nyugodtan kipróbálhatod. Még az adalékszkeptikus szerelő ismerősöm is ismeri, és azt mondta erre, hogy ezt ajánlja.

    Az Octavia harmadik fokozata kicsit akadt, "karcos" volt. Olajcserénél 1,2 L szutykos valami jött ki belőle. ( megvétele utáni csere, óra szerint 250K km). Castrol ment bele, határozottan jobb lett az 1.9 L olajtól. Most leengedve az olaj szép tiszta, de elsötétült volt ( kb 3 év 15.000 Km) és ugyanolyan Castrol Syntrans ment vissza Xado adalékkal. Még érezni a karcosságot, de tényleg érezhetően kisebb lett.

    A Suzukinál ( vétele után) Mannol GL4 olajjal mostam át a váltót, még az az olaj is igen is szutykos volt. ( 120.000 Km van a gépbe). Aztán Castrol ment abba is, sokkal puhább lett, simán a mosás + olajcserétől. Később ment abba is a Xado, ami után még vajasabb lett.

    Most lesz a Seaton is váltóolaj csere, ( érezhetően) semmi baja a váltónak, ( 130.000 Km) de megy abba is Xado. Igaz abba már Febi olaj megy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák