Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz akoska07 #143356 üzenetére

    Úgy értem, hogy bármikor! :DDD

    a 2012től gyártott 3.0 TDI motoroknak is van egy pár nyűgje. AZ egyik legjobb hogy akár 150ezer Km futás után is már simán csöröghet a lánc benne... egy vezérlés csere simán 500ezer ft de az ezekhez a motorokhoz rakott DSG váltó (Audiul - Stronic) is sok típushibás van, mechatronica vagy egyéb hibával. Ezeknek a javítása is jó fél milliós tétel.
    Én ezért nem vállaltam be egy A6-ot, lekérdezték nekem és a legrosszabb váltó volt benne.

    Aztán még ezer más apró baja lehet de az Audinál (mint minden prémium márkánál) az apró hibák is simán 100ezrek.

    (Ami nekem van 3.0TDI ennek is vannak még típushibái - szívósor, fojtószelep, porlasztók stb) nem tudom ezek az új motoron mennyire állnak fent, de az 245Le motorok állítólag az olajat is szeretik folyatni.

    A lényeg az egészben, minden autóra lehet költeni... de én nem szívesen költenék rá ilyen összegeket CSAK akkor ha mondjuk 4-5milla körül meglehet venni egy ilyen autót és nem 8-10 körül...

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák