Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sz.Riki88 #103042 üzenetére
Mert lehet hogy a turbóban van a hiba, de az is lehet, hogy alacsony fordulaton nem kap elég anyagot, így nincs elég kipufogó gáz. Gáz nélkül nincs turbó nyomás. Elsőként az eldugult katalizátort zárd, ki, utána a turbó beállítást, végül az üzemanyag ellátási problémát. Ha mindenen végigmentél és nics meg a tettes, kompresszió mérés. Nagyon kopott motor szintén nem megy alulról, hiába tudja a gyári teljesítményt magasabb fordulaton, ilyet is láttam már.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz footy #103104 üzenetére
De ez nem is golf és nem is geenline, octavia combi.
Az a 4,8 nem is olyan jó amúgy, ennyit a 2.0Tdi-m is tud, kicsit haladósabban, mint az 1.6.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz footy #103104 üzenetére
Igaz, azt is valljam be akkor, hogy az L&K-ban hosszabb a váltó, mint az RS-ben. 2900 fordulaton 180km/h
tomcsi23 Motor olaj, teljesen valós, a videót a benzinkúton csináltam, érkezés után kinyújtóztunk, megtankoltuk, Ágó elynomott egy cigit és 88 fokra hűlt közben vissza. Járattam kicsit, majd leállítottam, kb 10 percet állt, de amint látod Kassán nem volt meleg. 100 fok körül van pályán ha csak tartom a 150-et, ha játszunk, akkro több.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #103107 üzenetére
Télen itt is vannak érdekes dolgok. Az emelt alapjárat 80 fokos olajig van. Van benne egy jó nagy olaj-víz hőcserélő, az elég jó hatásfokkal melegíti az olajat télen, no meg a kipufogó gáz visszavezetés is kapott vízhűtést, ami arra jó, hogy felekadnak rajta a leejtett 10-es -8-as villáskulcsok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #103116 üzenetére
Ez jelzi a műszerfalon, hogy kapcsolj feljebb. 80-nál sík terepen kéri a 6-ost, hogy 1100-at forogjon. Majd csinálok videót, ha gyorsítani kezdek, akkor meggondolja magát és elfelejti ezt a hülyeséget.
Gondolom a kibocsájtási norma miatt van az egész, kutyát nem érdekli mi jó a motornak, keveset forogjon, mert kevés gázt ereszt így ki. Erre emntek rá a gyártók, hogy tudjanak 4,2 benzint is gyártani. Nem kell rá hallgatni, akkor a lendkerék is sokáig jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Tetszik ez a leon. Főleg a 4x4 kombi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #103152 üzenetére
Az eredeti házat fényképezd le és tedd be a fórumba. Vagy az is ilyen?
Szerintem 1J0959753F, szerintem keresni is meg lehetne lassan tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #103159 üzenetére
Ambition a skodánál legmagasabb felszereltség. Itt meg is álltam az olvasásban. Vagy engem
basztakvágtak át, vagy téged.Szép amúgy, vagy mindet városba tolta, akkor nem értem mitől ment le a festék a klímahűtőről, ami csak pályán történik, vagy nemtom, de nekem sem kopottabb a kormány most 140 000km-nél.
Kár, hogy a xenon kimaradt, az sokkal jobban világít.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chrisnagy13 #103201 üzenetére
A G6-ban állítható a hátsó futómű is. Miért csak az elsőt mérték? Olyan nincs, hogy javíthatatlan, ha csak nem volt ropira törve és megcsavarodott az alváz. Ha ilyen baleset nem volt, javítható az autó. Vidd másik helyre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #103223 üzenetére
Csak a lököst levéve megy vissza a helyére. Majd otthon vissza teszed, kap az elég levegőt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #103230 üzenetére
Talira sem jársz már. Januárban lecseréltük a verdát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Már az is elég megnyugtató, hogy nem marad a karácsonyfa beindítás után. Ebben ha 10V alá esik a feszültség, minden vezérlő csinál egy újraindítást, és a hozzá tartozó pilács addig világít. 2-3mp, de engem zavart, mert tudtam, hogy ezután a töltés program következik az emelt alapjárattal.
Remélem is hogy hamar feltöltődik, mivel van hozzá egy 140A generátor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Octaviara 170 euró a gyári 288-as első szett tárcsa és betét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #103295 üzenetére
És csendesebb, vagy nem vettél rajta észre semmit? A szar anyagú csapágy és a 30 000-es periódus nyírja ki.
Többé nem lesz vele baj, az új csapágy jobb anyagból van és a periódust is minimum a felére csökkentve megelőzhető a kopás.
BXE motor amúgy hiánycikk, a fent említett hiba miatt ahol befog a csapágy, ott megy a blokk is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #103367 üzenetére
Benne van a log-ban. Az elvárt nyomás a gyári töltő nyomás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #103370 üzenetére
A logot látva szóltam volna ha tuzingon esett át a verda.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen