- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csaresz002 #31681 üzenetére
1.6 SR akar az lenni, 8 szelepes benzinmotor 74 kw.
A tartályka az aktív széntartály ami a tank szellőztetésért felel.
Első körben gyertyák. Ha marad a dadogás, akkor kihúzni a lambda szondát, és kipróbálni úgy. De lehet a benzinszűré is eltömődve, az a tankhoz van erősítve kívülről. Az üzemanyag pumpa érintkezői nincsenek beoxidálva(kipucolni wd-40el befújni)?
Ha ez sem segít, akkor szerviz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lasvegas #31680 üzenetére
Hibakód olvasás kell.
Kösd ki a lambdát, h akkor is csinálja-e. Ha nem , akkor új szonda. Ha megmaradt a hiba, akkor passz.
Lehet folyik valamelyik injektor(ezt ne piszkálja aki nem ért hozzá), de azt csak próbapadon lehet tesztelni, vagy kivenni mind a 4 darabot és indítózni, ha szépen spriccel mind, akkor ok, ha csöpög az baj.
A beszívott levegő nyomását és a nyomásmérőt is ellenőrizni kell. A nyomásmérő a szívósoron van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csaresz002 #31684 üzenetére
A tankon kívül van szűrő. Elképzelhető, h eldugult a szénszűrő, a tanksapka nem szellőzik, csak a szénszűrőn keresztül kap levegőt a tank. Ha megint leáll és leveszed a tankspkát és szisszen a tank, akkor nem levegőzik.
A szelep működik ami levegőztet,a szénszűrő előtt egy kics görcs egy 2 eres kábellal. Kattogni is szokott, van egy reléje is, azt is érdemes megnézni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #31779 üzenetére
Difi, vagy maga a váltó. A kuplung minden sebességben csinált volna. De remélem tévedek.
6-os váltó? A hátulján van egy csapágy ami meg szokott fordulni a foglalatában, az adja a hangot. Fillérekből ki lehet hézagolni, és akkor a következő 200 000km-re megint jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31801 üzenetére
Talán ez? 4F0051510G a száma.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31806 üzenetére
Ez a kábelköteg csak a meló fele. Egy R199 nevű dobozka is kell hozzá és a kesztyűtartóban van a helye.
Opcionálisan a kesztyűtartóba CD-váltó -R41-/CD-lejátszó -R89-/Mini-Disk meghajtó -R153-/külső audió műsorforrás csatlakozó -R199- lehet beépítve.
Ebbe a dobozba mennek a kábelek, és ide kell majd az USB eszközt csatlakoztatni.
No de az ára, az f@sza. Bár ez 3. generációs, de hasonló a 2G is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31808 üzenetére
Kell még valami ami kezeli az USB eszközt, bár a 2 cinc-re lehet telefont kötni, ami lejátssza az MP3-at, de ezt sincs mihez kötni, talán a cd-tár jelének megcsapolása a helyes út. Szerintem nem érdemes emiatt szétfaragni a gépet. Audio cd szebben szól , ne piszkálja az ismerősöd, ha minden működik.
Azért mert menő, még nem biztos, h jó is az mp3.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #31816 üzenetére
10-15% még elfogadható. Egy sima benzines 12 baros gyári nyomásából ha 1,2bar hiányzik, az még a normális kopáson belül van. Minden motorra specifikusan elő van írva, h melyik az az érték, ahonnan kötelező a motorgenerál, mert a motor már nem működik megfelelő hatásfokkal(rengeteg ilyen okádja akék füstöt magából az utakon)
A benyásoknál 10 bar szokott lenni a pince. Mi van neked pontosan. Renault 1.6 8V központi injektor?
A szelepszár szimeringet nem mindegyik motoron lehet megcsinálni az általad leírt módon.
Ha jó a nyomás, akkor meg lehet ejteni a cserét, ha fizikailag lehetséges az adott hengerfejen(nem egy kellemes beavatkozás).Ha picit gyengébb a kompresszió, érdemes lekapni a hengerfejet, és becsiszolni a szelepeket. Ennek több előnye is van.
1, meglátod a hengerfalak állapotát.
2, növekedni fog a kompresszió.
3, nem kell zsebhokizni a szelepekkel a gyertyafuraton keresztül.
4, ezután alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb a motor.Negatívum:
Költségesebb, mert érdemes síkoltatni a hengerfejet, + a tömítés, és a munka. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #31822 üzenetére
Akkor tegyük fel a kérdést, mikor füstöl feketén egy olajkályha?
Akkog, ha:
1 alacsony a turbónyomás
2 túl sok anyagot kap, extrém tuning(folyik valamelyik porlasztócsúcs)Az normális, ha nem füstöl. Mindegyik nyom egy pamacsot padlógázra, amíg fel nem épül a töltőnyomás. Szerintem rendben van. Ha egy pamacs sem lenne, akkor gyenge a légtömegmérő, és nem ad elég anyagot parkettára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #31893 üzenetére
Nincs értelme váltani. Hamarabb elkopna a motor. Ha új lenne akkor 150 00kmig mehetne bele a 0w 30 longlife. De csak fix csere periódussal. Ilyen futás fölött nem ajánlott. Ha a legjobbat akarod a motornak és sok a városi ciklus, akkor 8-10 ezrenként lecseréled benne az olajat. Ettől szép tiszta lesz a motor, és hosszútávon meghálalja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #32143 üzenetére
A gyűrűtörés ritka eset, sokkal gyakoribb a gyűrűk letapadása, ráégnek a dugattyúra és nem mozognak, ami csökkent kompresszióval és növekvő olajfogyasztással jár. Ha nagyon beégnek, akkor csak a csere segít. Kisebb letapadást néhány magasabb fordulaton történő pörgetéssel, ki lehet dolgozni.
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt kérdezted milyet tehetsz fel. Ez a gyári, ha spekulálsz, minek kérded
ET 40 még belefér, nagyobb eltérés ne legyen. Ha gyári eredeti vw lemezfelnit veszel, azon jó az ET, A KFZ márka még eredeti után gyártott, a többi csak egy évre jó, utána olyan egyenes mind mint a krumpli.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #32212 üzenetére
Én sem szórakoznék vele, de sok a hidegindítás, és a diesel-nél nem mindegy milyen kondiban van az akksi. Egy izzító gyertya 10 apert kajál, és ha repkednek a mínuszok, bizony több mint 15 másodpercig izzít, ezután még meg is kell forgatni a megdermedt olajban a dolgokat. Na, ehhez már nem mindegy, milyen akksid van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #32229 üzenetére
Lehet ennek a difije halottabb mint a tiéd.
Vagy nincs üresben, vagy szorul a szerkezet, ami lehet az olaj hiány miatt, vagy egyszerűen rossz.Üresben is ellentétes irányba szoktak forogni a féltengelyek, ha kint a váltó a kocsiból, mert elég nagy nyomaték kell, ahhoz, h azonos irányba forgasd a difi mindkét oldalát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #32234 üzenetére
Ugye nem gondolod komolyan, h megmondom innen a bill. mögül, h milyen állapotban van a váltó. Forgasd meg a hajtó tengelyt ami a kuplunghoz és a motorhoz megy, ha ellentétesen kezdenek forogni a féltengelyek sebességben, akkor elméletileg jó(olaj nélkül jó nehéz lesz forgatni). Gyakorlatilag csak az tudja megmondani, h milyen, aki hajtotta.
Tedd a kezedet a monitorra, küldöm pozitív energiát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #32349 üzenetére
Szerintem nem lehet gond az 5w olaj, ez simán benne van a gyári specifikációban. Az olajnyomás sok mindennek a függvénye, ezért is javasoltam az olajnyomás mérést, szerintem nincs különbség egy 5w és egy 10w- olajnyomása között 0 fok fölött. A csattogás sok mindentől lehet. Pl a rossz minőségű olajszűrő, ill. az olajszűrő házának visszacsapó szelepének hibája is okozhatja(elfárad benne a rugó), ha minden olaj lefolyik egy fél nap alatt a kádba, akkor elég nagy robajjal indul a gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs