Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonjoe
őstag
válasz
-=Vacsek=- #157096 üzenetére
itt nézz szét:
https://www.erisin.com/Supply-for-volkswagen_c38Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
-secret- #157168 üzenetére
Te vagy az én emberem!
Meséld el, h kell azokat a fiókokat kiszedni onnan. Próbáltam, de félek, h törik, mert az Istenért sem jön ki.
Én azt tervezem, ha sikerülne kivennem, akkor a hátulját kivágom, valamilyen módszerrel meghosszabbítom, (gondolom becsukás után még mögötte van hely) és azok lesznek a telefontartók. Vagy nem jó ötlet??THX!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Indokolja valami olajcserekor a leeresztő csavar cseréjét is??
THX!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
lacos001 #158182 üzenetére
Nekem nem egy új autóm volt és mindegyikben 1000km után cseréltettem olajat, váltóolajat. Ráadásul olyan szervizeket kerestem ahol ott lehettem minden kötelező szerviz elvégzésénél, hova tovább minden folyadékot én vittem az autókhoz, természetesen a gyári előírásnak megfelelőt. Azt is el kell mondanom, h nem nagyon örültek ennek, volt olyan szerviz, ahol ezért emelt óradíjért vállalták a szervizelést. Nem nagyon értették az ezres cserét, bizonygatták, h nem kell, nem szükséges, de megcsinálták, szervizkönyvbe bevezették annak tényét. Az előző új autómban (Mitsubishi), leengedéskor olyan volt a motorolaj mint a víz. Még a szervizes szakik is csak a fejüket vakargatták. Az 1000km-t az átvétel utáni napon egyből bele is toltam, a következő napon már olajcsere. Sőt a gyári előírást nem betartva, korábban vittem a kocsikat olajcserére. Nem volt ez gond, hisz a szervizeknek ez bevétel.
A kérdés felmerül, h hasznos volt-e? Nemtom, de soha semmi bajom nem volt egyik autómmal sem míg használtam őket.(#158183) tomcsi23:
Én idáig a CC-ben 12k-t cseréltem a légszűrőt, üzaszűrőt annak ellenére, h mindkettőt 90k-ra tolja ki a gyártó.
A légszűrő ez idő alatt alig volt koszos, az üzaszűrőt nem tudtam megítélni. A 12k-t letolom cc. 2-3 hónap alatt. Arra jutottam, h a légszűrőt minden második (24-25K) olajcserénél, az üzaszűrőt minden harmadiknál cserélem. Azt érzem, h fölösleges sűrűbben, a 90k-t én is túlzásnak tartom. A pollenszűrőt viszont cserélem minden alkalommal.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
i-sti #158512 üzenetére
Ez a töltő nem támogatja az AGM akku töltését! Azt néhány tized volttal magasabb feszültséggel "illik" tölteni.
Én ezt javaslom,
http://forex.hu/webshop/akkutoltok/t127-cikk
igaz nem olcsó, de ismerem a fejlesztő gárdát, bár nincs érdekem az értékesítésben és nem is olcsó, de a piacon ár-érték-megbízhatóság arányaiban ez a legkiválóbb. Arra fejlesztették, ki (még az elődjét amivel én is rendelkezem), h ősszel a csónakházban ráteszed az akkut erre a töltőre, majd tavasszal leveszed. Ami még nagyon fontos, h áram és feszültségkorlátos! Nem lehet összehasonlítani ezt a töltőt a diszkontokban Bay-en vásárolt 8-10K-s töltőkkel. Nekem nagyon bejött, ismeretségi körömben akik komolyan foglalkoznak az autójukkal mindenkinek ilyen, vagy ebből a szériából való töltője van.(#158513) bul07: nem kell leszedni a sarut, persze csak akkor, ha jó és megbízható a töltőd. Egyébként meg ékes példa erre, h menet közben míg a generátor tölt, sem szedjük le a sarukat:
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
2009-es B6-os CBAB Passat CC,
alapjárata 800-as perdület, azt vettem ma észre, ezen a fordulaton rázkódik az autó. Nem vészes, de érezhetően, inkább apróbb remegés mint rázkódás. Megnéztem a blokkot is, az is táncol egy kicsit. Ha a gázra lépek és éppen, h megemelkedik a fordulat, 900-1000, ez a remegés azonnal megszűnik. Szerintetek mi a xar lehet? Alapjárat nem ingadozik, az autó rendesen üzemel, jól reagál mindenre a fogyasztás is faxa. Szóval nem tudom, az a gáz, h jövő hét közepétől egy több hetes külföldi útra mennénk, de egy kicsit belém b@....ta az ideget. Természetesen a szerelőmet nem értem el. Így marad a rinya........1enlőre.
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
...abban reménykedem, h talán a motortartó, de ha befecsi, vagy kuplung, hát tökön szúrom magam. Most megint megnéztem a garázsban, a hangja szép, de úgy ficánkol a blokk a helyén, lehet, h holnap csinálok róla egy felvételt. Az a baj, h ez a kocsi belsejében is érződik, úgy finoman ringat, ha alapjáraton megy. Közben visszahívott a szerelőm (mert azért vannak rendes szerelők is!
) Látatlanban nem akart mondani semmit, hétfőn délután tud fogadni.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #158703 üzenetére
Vesémbe látsz!!
Ma reggel indultam, "hideg" motornál nem csinálja. Ha bemelegszik akkor kezd hintázni egy kicsit. A motorblokk hosszirányban mozog egy kicsit, de úgy h a kasznit megmozgatja. Ami persze nem vészes. A szabadonfutó 30k és néhány hónappal ezelőtt lett cserélve. Remélem az nem lehet gond, de a fene tudja. A kocsi megy mint a golyó, de őszintén megvallva idegesít.
Köszönöm segítséged!!!(sajnálom, h nem tudtunk személyesen találkozni! )
Joe
-
simonjoe
őstag
Én nemtom Ti hogy vagytok vele, de én tavasszal voltam egy Suzuki kereskedésben és első felindultságból be akartam cserélni a CC-t. Megnéztem a Vitara-t és az SX4-SC-t is. Az utóbbi valami fullos vezsön vót. Engem valami olyan xar érzésem kerített hatalmába mindkét autóban, annyira sivárnak, egyszerűnek és átlagon alulinak találtam, h kiballagtam és úgy döntöttem, h marad a Passat.
Engem is hagyott már emelkedőn maga mögött vagy Vitara, vagy SX4-SC, már nem emléxem, de arra igen, h azt éreztem, h nem tudom megfogni. Ennek ellenére sem vágyom rá.Joe
-
simonjoe
őstag
Mert sokszor elkeserít, novemberben lesz két éve, h birtokoljuk, és közel 1,7 millát költöttem már rá, úgy, h 100k km volt benne és szalonállapotú volt a kocsi amikor hozzánk került. Ez egy kicsit megfeküdte a gyomrom. Folyamatosan van vele valami xarság, pl. ma délután is megyek vele szerelőhöz, mert rángat az egész kocsi alapjáraton. A nagyobb kiadások még hátra vannak, mint a kettőstömegű, a DPF csere, továbbá az idén még tervezve van két első féktárcsa, betétekkel és a négy lengéscsillapító. Folyamatosan viszi a pénzt. Csak azért van meg, mert a nejem imádja. Így nem lehet kérdés.
(#158813) i-sti: igazad van, de sokat járunk külföldre, az osztrákok, de főleg az olaszok nem biztos, h tolerálnák a füstöt okádó CC-t. No, meg a bébifókákkal mi lenne úgy??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #158827 üzenetére
Sírtok én?? Lexarom!!!
Most jöttem vissza a szerelőtől, kezdődő kettőstömegű romlást tapasztalt, de annyira az elején vagyunk még ennek, h nyugodtan autózhatunk vele. Szóval a pici remegésnek ez az oka. Nemtom mennyi lesz, de szerintem olyan 20k körül sacolom, de majd kiderül. Nem aggaszt míg van miből. Szóval nincs sírás!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #158839 üzenetére
...bocsánat, valóban elb@...tam!
egy nulla lemaradt. Tényleg 200e HUF körül lesz. Hogy fel tudom korbácsolni a hangulatot.
Én most kimegyek vele a horvátokhoz, cc 2500km lesz a vége és két hét múlva ki németbe, majd csak ezek az utak után fogom kicseréltetni. Bár a szerelő azt mondta, h annyira korán vettem észre, h ezt sokszor sok tulaj elsiklik felette ekkora "hibánál". Tényleg csak mikrorezgéseket, lökéseket lehet észrevenni. Amint kinyomod a kuplungot, ez a rezgés megszűnik, de nincs más esetleges rázás vagy "csattogás". Azért, h kerek legyen a történet, haza fele valami kóbor kavics kib@..ta a jobb ködlámpám. Holnap azért is rohangálhatok.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #158844 üzenetére
...ebben nincs benne a javítási költség. Aránylag jó áron dolgozik a szerelőm, nincs okom panaszra. Figyelni fogom, remélem nem hullik szét, mert akkor kardomba dőlök. Igaz most is szentül hittem, h csupán a motortartók adták meg magukat, erre kiderült, h nem. Ráadásul 295000 km van a kocsiban, egy kicsit korainak találom ezt a hibát.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #158849 üzenetére
...nekem ma a számokat hanyagolnom kell!!
Nem 295, "csak" 195 van a kocsiban. Q....va fáradt vagyok
Pedig azon gondolkodtam, h iszom egy pohár bort, de jó, h nem tettem!!
Feleségem használja hétközben, 2x25km, majd 7végén szinte állandóan 3-500 km között tekergünk, időnként ennél jóval többet.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Doki16 #158871 üzenetére
....ja, oszt ott meg a tankolás vitte volna a zsét.
Ma voltam a Kauffer-ben, kaptam ködlámpát, gyári, még az izzó is benne van, kassza12060HUF. Sajnálom, h nem vettem a másik oldalra is, mert akkor mindkettő új lenne, most a jobb egy kicsit jobban csillog.
Viszont a kettőstömegű-kuplung-kinyomó cuccos árától majdnem dobtam egy hátast. Gyáriról beszélünk, 386 000 Forint, ez szívás!Szeretlek CC
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #158894 üzenetére
Nem panaszkodom én, most ismerkedem az autózás árnyoldalaival. Ezidáig kimaradt az életemből.
(#158895) Doki16: gondolod, h jobb konstrukció, én már nem tudom elképzelni, h a VAG csoportnak van minden sallangtól mentes terméke.
(#158896) aero.: természetesen szét fogok nézni, de köszönöm a tippet, azt is megnézem.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #158917 üzenetére
Véséjébe látsz a CC-nek,
, az a kettő a gyári készlet, mindkettővel szerelték ezt a talicskát. Most egy kicsit altatom, megnézem, h mekkora kárt tesz benne a Dinárin fellelhető utak sokasága, és ha még belefér akkor feltolom az osztrák Alpok csúcsaira is, majd csak az után lesz csere, ha közben be nem xarik. 1ébként meg érdekes, mert amikor megállsz a kocsival és alapjáraton ketyeg, (pl. piros lámpánál) eltelik 10-15 másodperc míg kezd enyhén, alig észrevehetően remegni. Ha kinyomom a kuplungot megszűnik, majd ismét 10-15 sec és kezdi. Remélem igaza van a mesternek és kezdődő kehességgel állunk szembe.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #158925 üzenetére
.....két hét múlva beszámolok
(#158927) Mágus2: Ne b@...d belém az ideget, Te mondtad, h nyugodtan elindulhatok vele "nyaralni"!
Azt gondolom, h nem lefocizott ez a találka, a Tokaji-d örzöm a pincébe, szoktunk felétek is csavarogni, legközelebb 1eztetünk és beugrom két percre.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Pixx96 #159043 üzenetére
Jó reggelt!!
Minden valamire való festékboltban van színkeverési lehetőség. Sajnos a kis mennyiségű keverés mint a spray-s dobozba történő töltés, kicsit rizikós, mert nehezebb az arányokat telibe találni, hiába mg-ra adják hozzá a komponenseket. De, azért többnyire sikerülni szokott. Ne felejts el lakkot sem venni hozzá, az is valami spéci, mert tartalmazza az edzőt is, amit fényező üzemben külön kevernek hozzá. Nemtom hol laksz, én utoljára Budaörsön kevertettem ki színt, ott nagyon ügyes volt a faxi, még a kocsit is megnézte, h milyen állapotú a fényezés rajta, annak függvényében kevert.
Ja, és vigyél pénzt magaddal rendesen, mert nem olcsó!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
macilaci78 #159048 üzenetére
....igen, én is azt csináltam, Előfordult már, h túl öntöttem, én nem szoktam csak 3/4-ig tölteni. EÜ-s ismerősöm hozott egy nagy lófecskendőt
, meg infúziós csövet és majdnem a nívón keresztül lehet vele olajat cserélni.
Joe
-
simonjoe
őstag
Klubtagvagyooooooook!!!
Úgy csillog a CC az osztrák Alpok tölgyesében, mintha most hoztam vóna ki a szalonból.THX Qru!!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #159315 üzenetére
Megpróbálom én is szétszedni, mert azt tapasztalom, h a szakaszos működés végállása olyan "esetlen, darabos". Talán a motoron lévő csigarendszert sem ártana valami kenőanyaggal megkínálni.
(#159335) xboy89: Nagyon szeretem, főleg a kanyarkövető kombóval zseniális. Én 9 év után cseréltettem ki, mert a gyári már kezdett sárgulni. Az áruk sajnos valóban magas, meg inkább a csere macerás. Konkrétan a CC-ek le kellett venni az elejét, h ki tudják cserélni. Viszont a xenon vásárlásnál észnél kell lenni, engem majdnem átb@..tak egy Osram klónnal, h ez szándékos volt-e vagy sem, talán sosem tudom meg, de megmaradt az élmény.
Joe
-
simonjoe
őstag
Szépazestemindenkinek!!!!!!!!!
Képzeljétek! Nen oly rég írtam, h alapjáraton a CC remegett egy kicsit. Pánikolás, szerelőtől időpont, majd általa szakértői csekkolás. Megállapítva, h kezdődő kettőstömegű kórság. Közben belenyomtunk cc. 5000 km-t és kisimult a járása (meg a nézése
). Hát beszarás!! Most akkor mi van????
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
diablo1984 #159712 üzenetére
..oh, több volt az annál, nyomogatta, tapogatta, szagolta, majd megállapított.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
focvis #159716 üzenetére
Tényleg nem tudom, és talán ez a legborzasztóbb. Ha kiderülne, h az osztrák nyál miatt, hát nem tudom mit tennék a MOL-al, náluk tankolom a prémium nyálat. Kint ha tehetem BP kútnál tankolok.
Talán a kettőstömegű valami olyan helyzetben áll most a kocsiban, h nem remeg? Vagy ez hülyeség??Joe
-
simonjoe
őstag
Szép estét, sziasztok!!
A CC-ben időnként felvillan a fékbetétek kopását jelző lámpa. Nem folyamatos, van hogy napokig nem, de van amikor 10-20km-enkeént. Illik már ilyenkor kicserélni, vagy várjam meg míg folyamatosan nem fog világítani???
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
lord_devil #159990 üzenetére
Én meg Őket fogom választani, ha eljutok majd odáig.
http://dpfcleaner.hu/Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Gabor901127 #160208 üzenetére
Biztos, h nem!
A mi autónkra ír egy kárt 3 évvel ezelőttre, 185-215eHUF közötti értékben, és biztos, h nem történt vele semmi, de még a márkaszerviz környékén sem volt akkor.
A DNA viszont nem ír kárt. Ami valós.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!