Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mini PC
- Dell notebook topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz simonjoe #130372 üzenetére
mert közben szerelőt is váltottam, sajnos nehéz megbízhatót találni
De milyen nehéz. Én most vettem a napokban észre, hogy egy másik szerelő, akire azt hittem becsületes, eltörte a levegőszűrőm felfogatását. Mikor rákérdeztem, hogy nem e tud róla valamit, akkor az volt a válasz, hogy az már úgy volt ... pedig tudom, hogy nem...
Azóta megfogadtam, hogy amit tudok, azt megcsinálom magamnak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #130402 üzenetére
Jelen, ezt kapja az SDI.
lsebestyen: felújításra szavaznék, csak találj rá embert
-
Mágus2
Közösségépítő
-
diablo1984
addikt
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #131139 üzenetére
Hát sajnos ilyen ez, nekünk is 10évig volt Vectra B, egy vezérlés cserén kívül összesen egy EGR tisztítás kellett neki. Összesen nem lehetett 150, de legyen 200ezer a 10 év alatt.
A 4 éves Jetta meg a garancia idő lejárta után 3 héttel dobott (használtba váráslás után 3 hónappal) egy 450ezres hibát.
Persze ez minden kocsinál benne lehet amit használtan vesz az ember és nem szaki (de talán még akkor is), szóval nem mondom, hogy fúj VAG, de mindenesetre most kicsit más vizekre evezünk kocsi terén hátha...
-
diablo1984
addikt
válasz simonjoe #131152 üzenetére
köszi!
Valaki berakhatná az összefoglalóba, remélem sokáig meglesz még(bár nálam sose tudni, már szinte évenként cserélem a kocsiaimat, az előzőre is 3 hete még azt mondtam, hogy 2-3 évig nem cserélek, erre tessék).
2011.12. havi 194200km van benne
majd tavasszal ha fent lesznek az alufelnik az autón, akkor újrafotózom!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz simonjoe #131219 üzenetére
láttam már ilyeneket, szép, de a logo nincs benne, ha jól rémlik kulcsszárat másoltathatsz bele, mert az nem átrakható, gagyi minőség, 1 év használat után a bicskakulcs része nekem lötyögött mint állat(egy központizárhoz volt nekem anno).
nem annyira vészes amúgy a mostani állapota, csak látszik, hogy volt már használva 5 évig! ha megkapja a szilótokot, akkor tovább romlani nem fog. ha a szilótok megnyúlik, max rendelek valami műanyag, vagy műbőr, vagy bármi mást, időm van, az a párszáz forint amennyibe kerül, az semmi!tényleg, van itthon egy másik vw kulcsom elektronikával, mindennel(németben találtam a pályán), azt vajon hozzá lehet tanítani a skodámhoz?
-
Morris
veterán
válasz simonjoe #131549 üzenetére
Mágus itt a mágus!
Nekem le van vakolva az egr és a szívott légtömegnél eltérés van az eredetihez képest. DPF nincs. És vákumos az egr-em. Ezért nem írja be a vezérlő hibának.
CC-nél nem tudom hogy van. Benzines vagy dejzel?
Nem mindegy, mert fordított az egr működése.
De mági megmondja. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131549 üzenetére
Amíg nem indul be, nehéz értéket mondani. A zárt egr-el elkapja rögtön, nem érkezik a log pontos értéket adni indítózás közben. Ami meg nem kapkmja el, ott meg lehet mérni, csak nincs mivel összehasonlítani. Egy lemes darabbal le kell vakítani az egr és a szívósor közti csövet, ha az egr a hibás, vészmódban bár, de beindul. Ha úgy sem indul, nem az egr lesz a gond. A szívósorba próbáltatok féktisztítót fújni, és úgy indítózni? Ha úgy röffen, ajkor csak nem kap anyagot. Hiába van üzemanyag nyomás, ha nem nyitja a motorvezérlő a befecskendezőket. Ha nem lenne üa nyomás, akkor levegős üzemanyag rendszerre, halott segédpumpára gyanakodnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131571 üzenetére
Az EGR-nek lehet csinálni egy új alap beállítást(basic settings) utána be szokott indulni, ha tényleg ez a baj. Ez sajnos nem generál kódot, mert a vezérlő nem tudja ellenőrizni, hogy valóban zárva van-e az EGR. Nyitott EGR-el csak üzemmelegen képes beindulni, azt is, 3-4. próbálkozásra, gázt megtartva.
[link] Bár a hirtelen halál nem jellemző az EGR-re inkább az, hogy előtte egy párszor beindulás után leáll azonnal, iylenkor rögtön elkapja a lagközelebbi indításnál, és vagy leáll, vagy rendesen jár. Ez a kezdeti fázis, amikor mér érdemes megnézni, hogy mi a helyzet vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131583 üzenetére
Nem lehet fém reszelék a szűrőben, mert az a visszatérő ágból is származhat, ami nagyon nem jó, mivel ilyenkor a magasnyomású szivattyú, amit a vezérszíj hajt, lefordácsolja magát és mindent televág reszelékkel.
Ezzel kezdeném. Bár olyat is írtál, hogy üzemanyag nyomás rendben... az mit tesz? Megvolt az indításhoz szükséges 250 Bar?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #131583 üzenetére
Sajnos említi a cseh oldal ezt is, de mivel 2010 a határ, ezért bizonytalan vagyok a 2010-es autóval kapcsolatban
Audi A4,A5,A6,Q5
-kod CAGA,CAGB,CAHA,CAHB- motory CR/rok výroby 2008-2010/[ Szerkesztve ]
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz simonjoe #131629 üzenetére
Hú, egyszer volt ilyen, úgy 18 éve, még haverom hármas Golfjával
Szar üzemanyagot tankoltunk és eltömődött a szűrő. Ha állt 20-30 percet megint el lehetett indítani, addig csak krehács...persze nem hiszem, hogy most is ugyanez a szitu, mert kb. picit bonyolultabb a te motorod egy akkor 1.3-hoz képest...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
válasz simonjoe #132026 üzenetére
Ne legyen igazam, de nem lesz sok sikered. A teljes mechanikát egyben szokták cserélni, nem bontják tudomásom szerint.
Én anno az RNS 2-höz kerestem mindent. Fél év után adtam fel. Mivel harmadik fél szállítja természetesen nincs ETKAban nyoma.
Ezek már nem javításra és szerelhetőségre lettek tervezveMég egyszer kérlek, ha belefutsz valamibe , nagyon szívesen venném ha megosztanád
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz simonjoe #132046 üzenetére
Akkor nem fogsz szeretni. Az audi navik feje és lencséje nem nagyon szereti a házilag írottat. Vannak szerencsések akiknek sokáig elmegy, de már az RNS-2-nél is tönkretette az írott lemez a fejet. Nem koszos volt, hanem megfőtt. Külön iparága volt anno a cserének. (Sajnos anno Kiskokónak is ígértem segítséget h szerzek de a kínai kontaktom ... nem volt túl kooperatív, uh beégtem) Nem tudom hogy ez változott-e, de ahogy látom a neten szanaszíjjel, volt másnál is olyan mint ami veled történt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen