Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Steam Deck
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Gabady #167653 üzenetére
Én még örökhajtós kompresszort nem láttam.
Meg olyat se amit ha nem megy nem dob hibakódot.
Ha a közepe nem forog na akkor valóban nem megy.
Ha nem megy és a nyomás/töltet megvan benne, akkor vagy a nyomáskapcsoló, vagy kábele.
Illetve a mágneskuplung, vagy csatlakozója, adta meg magát. Ki kell próbálni a kompresszort direktbe megtáplálva a kuplungot, hogy indul-e. De úgy használni tilos, ezt csak tesztelés céljából mondom.Múlt évben amit a klímával végig lehetett szívni azt végig szívtam .
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Ismét egy golf landolt nálam.
Kérdésem lenne, ha 2001 ASV motorkódnál, az egr szelep tengelye köpi az olajat akkor attól lehet hangosabb a motor járása?
Illetve ez csak cserével orvosolható, vagy van hozzá felújító szett? (vagy nem éri meg szarakodni vele? )Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Lacess #167933 üzenetére
Ha megtaláltam feltétlen jelzem, de ezek után nem sok reményt látok rá.
Viszont arra mi a megoldás, hogy az üzemanyagcsövet a motorburkokat ne nyiszálja el? Ez már a sokadik 1.9 ahol megdöbbenve tapasztalom, hogy ki van kezdve a cső, mert a motorburkolat pont hozzáér a szélével és a dieseles remegés miatt kidörzsöli. ez hülye megoldás.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Oké köszi eddig textil bandázzyal oldottam meg, de ez a cső darab nem rossz gondokat nem is értem miért nem jutott eddig eszembe.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Szöveges ítélet.
A fékkopásjelző kiírva vcds-el, így persze nem jelez
Csak amikor már az kopik, az nem annyira jó.
Az EGR konkrétan le volt tapadva, vákumpumpával megszivattam és meg se mozdult a rudazat.
Most teszi a dolgát és a motor is egészségesebben jár, ezt a tulaj is elismerte.
Lenne még mit csinálni az autón illetve én tudnék törekedni a tökéletes felé, de egyenlőre ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz i-sti #167976 üzenetére
Pedig a modern dieselek már utánizzítást is végeznek a kedvezőbb károsanyag kibocsátás és a csendesebb üzem érdekében.
Szerintem az ilyen szerelőkkel van a baj, nem beindulni kell a kocsinak, hanem működnie, megfelelően.
Most csináltam pont egy típusidegen kocsin 4 izzítócserét.
A srác már 6 szerelőnél volt, hog zakatol a motor és nem ilyen volt.
NAgynyomásútól kezdve már mindent ki akartak vele cseréltetni.
Rátettem a diagot, mondom halihó nem megy az izzítás.
Kicseréltük az izzító relét a 4 gyertyát és lám a zakatolás megszűnt.
Lényegesen olcsóbban mint egy nagynyomású csere, ami nem is oldotta volna meg a gondot ráadásul.Sajnos egy jó diesel beindul izzítógyertya nélkül is.
Ha nem így lenne, mindenki foglalkozna vele és kicserélné időben.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz bul07 #168031 üzenetére
Nekem van egy ilyenem.
A nagynyomású ágára rádugom és felszívom vele teli a szűrőt, ezután rádugom a csatit a nagynyomásúra és levan a gond.A kiöntés kitörlés a tuti eljárás
De vw specifikusat majd mágus mond.
Nekem még nem volt gondom nagyon jól felszívja a gázolajat. De mondjuk azt nem értem, hogy a vwnél miért spórolnak ki egy 2e forintos kézipumpát.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz monosgeri21 #168034 üzenetére
Ha féltengely baja lenne, akkor felfelé meg tudnád mozgatni a féltengelyt abban az esetben ha ez sikerül ki kell cserélni a csuklót. De ez jelentkezne 100-140 között is rázás formályában. (mármint a kormányon éreznéd)
A kotyogás meg ilyen a mértéke nem jön le a videóból, ha nagyon kotyog akkor nem egészséges természetesen.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz monosgeri21 #168041 üzenetére
Szerintem a lengőkarban lesz halott valamelyik szilent.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A golf IV nél a belső féltengelycsukló M10 xzn es csavarokkal van szerelve, tudja valaki?
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz c00per #168112 üzenetére
Igen mert ehhez speciális fejek valók, nem lehet akármit beletenni, iszonyat erőt tud amikor rendesen odasomsz neki.
Én a berohadt féltengely anyákat szoktam ezzel megnyitni, amit az ütve csavarozó is csak kattogtat de meg se nyikkan.Molibdén fejekkel nincs baj, az nem törik el
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #168108 üzenetére
Na a hatos stimmelt, de szerencsére sűrű torx volt.
Ami most került be az meg 8as sűrű torx lett.
Jó, hogy itt is ilyen átláthatóak a méretezésekA cserélt delikvens:
[link]Azért ez a féltengely anya lehúzás eszement megoldás.
Húzd meg enged vissza húzd meg fél fordulat, ehhRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz mobileman #168358 üzenetére
Kéne neked egy jó elektromos szaki.
Lehet testprobléma is, kábelkorbács, gyújtáskapcsoló (olvastam, hogy új) illetve a legrosszabb a fedcomp. Ezt mind méregetni kell. Rengeteg idő mire kiderül ilyen hibát én mindig az elektrobuherátorhoz küldök, nincs hozzá türelmem.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz lsebestyen #168856 üzenetére
Csak akkor cserélném, ha fontos, azaz gáz van vele.
ValeoRenault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Megérett a cserére a mostani hűséges 19 éves szekerem.
Ez mennyire vállalható?
[link]
Illetve egy ilyen.
Nem hiszem, hogy vagos leszek, de méretre ez nagyon bejönne.
Árban 900e ig nézelődök. Ellenfele jelenleg a francia vonalon van bármilyen meglepő
De próbálok nyitott lenni és nem elfogult.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #169157 üzenetére
Értem köszi akkor marad a francia vonal ott vannak értelmes darabok ilyen áron 2007 ből.
Más:
Klíma tisztításra csak az ózon.
Amióta összespanoltam az Érdi klímásokkal mindenkit hozzájuk küldök fertőtleníteni, mert az ami ér valamit valóban.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Facebook és Messenger
- Asszociációs játék. :)
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen