Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mini PC
- Dell notebook topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz simonjoe #153963 üzenetére
http://dukabonto.uw.hu/elerhetoseg.html Náluk annó színkód alapján is volt Lujzi lámpa. Elég sok VW alkatrészt tartanak.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #154578 üzenetére
Az ülés alatt húzd szét a csatiját ha van. És ott fújd meg, 5x húzd szét meg dugd össze.
Nekem annó a légzsák hibát ez oldotta meg.(#154581) simonjoe 5 vagy 10
Erre szerintem nem dob hibát ha széthúzod.
Ha meg igen, kitörölöd.(#154577) Motion_Blu Szép
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #155320 üzenetére
Nincs benne véletlenül az a spéci, ahol a módokat is lehet állítani?
(#155318) Markus Ennyit bírtak a gyári hidrotőkék, gondolom soha nem voltak cserélve. Most lehet a tengelyt is kidobni. AMikor valaki vesz egy 200 000km-t futott PD motort, miért nem cseréli le a hidrotőkéket a vezérléssel együtt? Nem egy tőke van átszakadva, szóval rettenetes hangja kellett hogy legyen, vagy a kerepelést betudták a PD mivoltának?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz simonjoe #155331 üzenetére
én pl. hankookot -ventus prime 3at- használok, ez a 2. éve, akivel találkoztam kb. mind lefikázta, de úgy vagyok vele, hogy még nem éreztem a határát, értsd: előbb lenne szükség keményebb rugókra, mint hogy megcsúszna a gumi (ezt pl. onnan tudom, hogy volt kerek 1 napig ültetés az autó alatt és olyan tempóban vettem be vele 1-2 kanyart, hogy csak lestem....)
fékből pl. megvettem előre a zimmermann szettet, hátra elegendőnek találtam jurid-mintex párosítást, de pl. csillapításból is csak a nagyobb nevek bili-szakszi-kyb-monroe variánsokból vásárolnék most hátul pl. kyb van és nincsen vele semmi gondom
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #157270 üzenetére
Úgy tudom hogy csak az alátétet szokás cserélni.
Én viszont eddig kb. minden olajcserénél cseréltem a csavart is alátéttel együtt. 350Ft a csavar alátéttel, annyiért nem kockáztatom meg azt, hogy a következő olajcserénél a fél csavar bent maradjon.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
i-sti
senior tag
válasz simonjoe #157270 üzenetére
Egy 2004-es és egy 2005-ös évjáratú Dácsiát hajtunk. Mindkettőben eredeti olajleeresztő csavar van, soha nem voltak cserélve. Csavar is és a teknő menete is köszöni szépen jól van. Nem ereszt, nem csöpög.
CR dízel váltójával én sem vagyok kibékülve. Sokat kell csúsztatni a kuplungot jobb kezesnél, ahogy a kolléga is írta, vissza váltásnál pedig nem tartja olyan szépen a fordulatot mint a Honda, hogy motorfék nélkül kapcsolj vissza Sokat kell csúsztatni a kuplungot mire tudsz egy kisebb fordulatot lőni, hogy legyenek lovak is.
Ebből a szempontból nekem szimpatikusabb a #szarjapán váltója, kis gázfröccs, minimális csusztatás és már vissza is pakoltad 4 -> 2Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz simonjoe #158536 üzenetére
Az akkumulátortöltőkhöz se értek; így csak a használati utasításra tudok támaszkodni a Lidl töltő kapcsán:
- 2. oldal; Rendeltetésszerű használat
Az Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 elektrolit-oldatos
(WET), elektrolitot elnyelő szövetes (AGM) vagy
zselé-elektrolitos (GEL) technológiát használó
6 V- vagy 12 V ólomakkumulátorok (akkuk) teljes
feltöltésére és fenntartó töltésére alkalmas többfo-
kozatú gépjárműakkumulátor-töltő készülék.
- 6. oldal; 4. program
„12 V“ (14,7 V / 3,8 A)
12 V-os akkumulátorok 14 Ah–120 Ah kapacitású
töltéséhez, hideg időben, illetve AGM-akkumulátorok
töltéséhez. -
-
-
siti
senior tag
válasz simonjoe #158811 üzenetére
kezeljük helyén a problémát!
Mit is kerestél egy Suzuki szalonban?(amúgy nézd a jobbik oldalát, hogy nem egy ferrari volt, hanem egy suzuki, és így leaglább nem vágysz rá hogy elverd a családi kasszát, meg a rokonok veséit)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
válasz simonjoe #158819 üzenetére
Na, nem sírni itten! Én a tehénre most fejezem be március utolsó napjától számítva a második ezer ojrót, az eldurrant kormányszervó cső miatt. Oszt mi van akkor? Apósom mondogatja mindig , h "akinek bérlete van, annak nincs ilyen baja" - és igaza van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
diablo1984
addikt
válasz simonjoe #158834 üzenetére
kettőstömegű csere cc passaton 20k? Szerintem elírtad, mert ehhez képest kuplungszettel és munkadíjjal a 10-12x-ese is meglehet könnyedén!
Amúgy használni lehet rossz kettőstömegűvel is, de pl a mercinél ha elkezd rázni, akkor 2-3e km pályás használattal egyre rosszabb lesz, ott lófitty sem bír már ez a cucc benne, sőt ha erőltetve van a használat, akkor a váltót is viszi magával(volt már ilyenből gond és akkor a váltó is széthullott). Az biztos, messze nem mennék vele, csak ha "mindegy hogy hol alapon" akarod megcsináltatni, mert szervize bárhol van, csak lehet épp polcon nincs.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz simonjoe #158843 üzenetére
még a 2 kiló is eléggé baráti ár, de ha van jóféle szerelőd, aki nem az alkatrészen akar meggazdagodni, akkor kb megoldható ennyiből! A horvát túra alatt figyeld, hogy mi változik, ha erősödik a rezgés, ne menj vele németbe, hacsak nem a bajoroknál akarod megcsináltatni, mert ha széthullik menet közben a lendkerék, akkor lesz bajság nem kevés!
-
diablo1984
addikt
válasz simonjoe #158846 üzenetére
akkor az teljesen rendben van árügyileg! 295e km? És korai? Ha még az első szett akar széthullani benne, akkor az bizony még túl is hordta magát, feltéve ha nem csak hosszú távon használod szigorúan a verdát(nálunk az említett merciknél nemzetközi viszonylatos használattal 260-270 ezernél megfeküdtek, pedig ezek tényleg csak akkor látnak várost, ha a pályáról lejönnek, illetve felmennek, tempomattal róják Európát).
De ne aggódj, volt már rá példa, hogy kettőstömegű csere után 3 hétre megint kettőstömegű csere következett, mert az is széthullott(mondták a szervízben, hogy 1 hetes új kocsin is cseréltek már, meg sem lepődnek rajta) -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen