Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
válasz Mágus2 #204632 üzenetére
Ha már felújítás (mindenkinek szól):
Közérdekű kérdés, teljesen új vagyok az autózásban, szóval zéró gyakorlati tapasztalat a gyártókról.
Márciusban esedékes ugye, akkor van a szülinapja, kvázi szülinapi ajándék is lesz a kocsinak.
1.4 16v bca Oktáv, a következőket kapná:
Vezérműkészlet: SKF VKMC 01121-1
Hosszbordáskészlet: SKF VKMA 31207 VAGY Gates szíj és Ina feszítő
Gyújtógyertya: NGK 2397
Üzemanyagszűrő: BOSCH
Motorolaj: CASTROL EDGE
És ha Mágus javasolja, szelepemelő: INA 420 0098 10
Ez ma appból 160k alatt kicsivel kijön, gépről 165k, illetve Bárdinál 227 de ott a szerelőmnek van kedvezménye, kb ugyanennyi lehet annak is a vége. Skoda partról viszont megjön 145k körül.
Jól válogattam össze? Esetleg van ugyanolyan jó, de olcsóbb alternatíva bármiből?
Igyekeztem a gyári katalógus és a skoda parts alapján belőni, mi kell a kocsinak.
Köszönök minden segítségetSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #204644 üzenetére
Egy kérdéssel még zavarnálak, ha megengeded. A CP4 pumpa tetején levő szenzort ha lecsavarom, akkor utána meg kell járatni a pumpát VCDSel, mielőtt beindítanám a kocsit? Vagy csak visszarakom és kész? Tömítést kell ilyenkor cserélni rajta?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205078 üzenetére
Köszi! Csak az emelt fordulat ami fontos neki ilyenkor, vagy fontos a km/h is? Arra szoktam ügyelni, hogy pl 60nál 3asba megyek…
Gázolajból OMV Maxmósünt adok neki, külön nem
adalékolom. Vagy elég neki a semi gázolaj is?
Sajnos ha szereti ha nem, városban is cirkálni fog. Kb 10km oda, 10km vissza Győr… ha nem fogja bírni akkor lehet elköszönök a dpf-től. Azért az szomorú, hogy ezek az eu normák hogy tökön lőtték a felhasználást.Ebből a szempontból visszasírom a PD-t. Annak nem voltak ilyen nyűgjei. Ha kombi lett volna, akkor még mindig az udvaron állna.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205129 üzenetére
Áá köszi! Akkor ez lehet az oka. Ma is tanultam valamit.
DPF azért villant fel, mert gondolom nem hagytam neki sosem befejezni a dolgát. Legalább is bízom benne, hogy nem fog kelleni tisztítani vinnem.
Neked amúgy még megvan a szekér? Vagy már váltottál? Sajnos mostanában gyerek / ház miatt nem sokat jártam erre.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205135 üzenetére
Az nem kevés. Nekem így, hogy legfőképp itthonról dolgozom, kb 12-13ekm jön össze. Ha majd a második gyerkőc is kicsit nagyobb lesz, akkor lesznek hosszabb utak.
Ja garázs. Az jó lenne nekem is. Csak oda még nem jutottam el ilyen fa árak mellett.
Gondolkodtam egy második kis benzinesen én is, de ilyen árak mellett kettő kocsi fenntartása nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
jozefgucci1
addikt
válasz Mágus2 #205276 üzenetére
Korábbi cégemnél az összes olajkályhába auchan gázolajat nyomtunk és mindegyik kibírta a lízing idő alatti három évben =200k km gond nélkül . Fordok voltak jellemzően , de volt pár Renault is .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205279 üzenetére
Szia,
egy kérdés. Első fékcsövet akarok cserélni, mert olyan szerencsés vagyok, hogy fékcsere közben lecsúszott a nyereg a teleszkópról és a fékcső fogta meg… rá volt gyógyulva a tárcsa, így kalapáccsal kellett megsimogatnom. Nyugodtabb leszek ha kicserélem, bár nem ereszt, látszatra se sérült.
Az új fékcső már megvan (ate), kérdés, hogy ezt ha cserélem, akkor elég a pumpálós módszerrel légteleníteni, vagy kell vcds is hozzá?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lewzke
senior tag
válasz Mágus2 #205276 üzenetére
Mi a gond a CR TDI sima dízel tankolással? Elvileg nincs akadálya, ha nem valami noname kúton tankolsz. Nem látom nagy értelmét a prémium dízelnek, mármint folyamatos használatra. Lásd a mérésem néha kitisztítod a rendszert egy doboz adalékkal pár ezer forintért és annyi, a sima dízel nem ördögtől való. A sima dízelben is vannak tisztító adalékok, csak nem annyi mint a prémiumban.
legelek: igen Dell 5410 céges laptopom van és a VCDS nem hackelt.[ Szerkesztve ]
-
zaskar
senior tag
válasz Mágus2 #205286 üzenetére
Még jó hogy idetévedtem ebbe a topikba, mert eddig nem foglalkoztam az üzemanyagok minőségével, prémiumot csak elvétve tankoltam. Nem VW csoportos CR dizelem van ugyan, de a múltkor a diag azt mutatta, hogy a porlasztók korrekciós értékei elég rosszak. Az autó 12 eves, gyárilag nem DPF-es és mindössze valós 130 ezer km van benne. Szerencsére ennek még nincs különösebb jele, szépen indul, szépen jár. Akkor kezdjek el prémiumot tankolni, vagy előbb használják valami dízel tisztító adalékot?
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #205286 üzenetére
Nem tudom miért, lehet, h van ebben némi "kényeztetés" is de én szintén csak prémiumot tankolok, itthon mindig egy kútról. Soha nem kevertem más üza márkával, ha meg külföldön vagyok ott is próbálok egy fajtát. Ellenben érdekes, h a szaladgálós szívóbenzines Splash kevesebbet fogyaszt a sima benzinből.
Joe
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #205321 üzenetére
Sejtettem, mi is ledöntött ülésekkel megyünk, 5 rekesz alapterület kiadja (60x40 cm/db), futó jobb esetben 2 raklapos kb. Amikor a sedan Wartburg volt, abból fater a JE ülést is kiszedte, hogy többet lehessen vinni Fiat nem haszonállat, 1-2 centik miatt pont nem férnek el a gyümölcsös ládák “hatékonyan”, csak helyet pazarolva.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #205482 üzenetére
Ez már a gyárban így lett összeszerelve, a szerelés minősége miatt lett probléma? Azért 20ezer km környékén még nem lehetne baj, két olajcsere aztán mennie kellene gond nélkül a szekérnek. Hihetetlen amúgy, egy pitiáner dolog ami azért be tudja folyásolni az ember véleményét.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #205482 üzenetére
Az szép. A stekkerben kellene lennie egy biztosítónak ami ezt megakadályozza. Ha a helyén van, akkor sem kicsúsznia nem szabadna a sarunak, sem visszatolni nem lehetne. Már a kisaruzáshoz is kell a célszerszám, mert biztosító nélkül is úgy áll benne, mint "katiban a gyerek".
Benne van az a lila biztosító? Esetleg linkelj egy képet, hogy melyik fajta stekker van ezen.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #205494 üzenetére
Érdekes, mivel a gumi csak azért van ott, hogy ne jusson be nedvesség. A pinen van "karom" ami beakad a stekkerbe, hogy a helyén maradjon. Meg ugye a biztosító, hogy ne lehessen kihúzni(amúgy sem lehetne, ha minden rész ép, atomstabil a dolog).
Na mindegy, azért remélem soha többé nem okoz gondot!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #205566 üzenetére
Azt nem írtam le, hogy volt cserélve egy EG szelep hűtővel. Ott a turbót nem vették le csak félre rakták. Utána még egy csavart (Vagy valami hasonló dolgot) cserélni kellett, mert utána fojt az olaj. Ez után jött ez a hiba. Tegnap kitöröltem ma nem jött elő. Megnézzük mi a gond, köszi
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen