- Milyen egeret válasszak?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Dell notebook topic
- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Steam Deck
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194815 üzenetére
Mi az, hogy tegyük fel? Nem akarod rendesen használni? Egy új turbó kb 600 euró, egy rendesebb felújított kb 400 euró, a tisztítás, 100 euró, ekkor ki fog derülni, hogy szar és akkor a munkadíjat buktad 2x.
Picit odafigyelve nem nehéz 1500-as fordulat felett autózni. Vűrosban 3.ban kell hagyni a váltót és meg van oldva a lekormolódás problémája...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabonagyur #194877 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz belisa #194943 üzenetére
Ki lehet nyitni. Két emberes meló. Ablakot lehúzod. Egyik ember belül meghúzza a belső kilincset annyira, hogy kombinált fogóval meg lehessen fogni a pöcköt az ajtó sarkában. A pöcköt felhúzza ütközésig, a másik a külső kilincset meghúzza erősen és kinyílik az ajtó. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Zene füleimnek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Teljesen jó. Még van benne pár km, mire regenerálni kezd. Pályán ideális környezetben van, aktív regen nélkül is kiég. Nem aggódnék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cross56 #195325 üzenetére
A LUK nem utángyártott, hanem gyári beszállító, abból tennék újat és meg fog szűnni a gond. Ha mégsem, akkor valami görbe az autón. Pont azon a fordulaton van a legnagyobb nyomaték. CSeréltem már néhány lendkereket, ha a gyári beszállítóktól rendel az ember, az pontosan megegyezik azzal, amit kivesz az autóból. Nem kell a VW től lendkereket rendelni, mert köztudottan LUK van benne, némely manuális váltósban SACHS, volt már, hogy felcseréltem a két márkét és akkor sem remegett. A lényeg, teljes szettet kell cserélni: lendkerék, kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy. DSG-nél csak lendkerék és a tűgörgős csapágy.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Neo, itt vagy? Milyen a 8-as golf LED MATRIX?
Helyzetjelentés: A golf még megy, mindig van vele valami, de unalom űzésnek jó.
Az octavia..az unalmas
Az új verdát meg jövőhétre ígérik. Chippelték a népet, nem jutott a verdákba.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bul07 #195509 üzenetére
Persze, hogy esik a hőmérséklet, ha maxom járatod a fűtést. :D Bármelyik TDI tulaj megerősíti, de ha gondolod, csinálok neked videót a skodámról. Ha teljesen felcsavarom a fűtést és csak alapjáraton ketyeg, esni kezd a mutató. :D Febi-vel is csinálni fogja... 22-23 fokra állítva a fűtést, megszűnik a jelenség. Ez a motor alapjáraton nem termel elég hőt, hogy fullon menjen a fűtés.
1stVikman : Vezélő csere megoldotta a leállást?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195530 üzenetére
Nem temelnek ezek hőt. Volt egy horror utam TDI-vel, akkor rájöttem, hogy mennyire vékony a határ télen az üzemmeleg motor és a maximális fűtés teljesítmény között. Ónos eső esett, ami azonnal fagyott rá a szélvédőre. 2-3 kilométerenként meg kellett állni lekaparni, úgy, hogy a fűtés maxon tolta a szélvédőre. Mivel csak lassan lehetett haladni a vízhőfok nem ment 70 fok fölé egész úton. Előtte és utána sem volt ilyen gond. Mondjuk nem is kellett maxra tekerni a fűtést. A G4-el nincs ilyen gond, az a benzinmotor egy házat is kifűtene, amennyi felesleges hőt termel. Amíg nem veszel ki teljesítményt a TDI motorból, addig az nem fog melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #195534 üzenetére
A skodriban van egy 2 KW-os elektromos rásegítés, ami beindítás után azonnal tolja a meleget, de önerőből kell neki 15-17km, mire a motor hőjét kezdi nyomni. még a régi PD csak-csak fűtött valahogy, de a modren CR-tdi már lófütty. nálam konstansan 23 fokra van állítva, nem tekergetem, mert van ülésfűtés, szóval nem fázok. Nem lesz benne hamarabb meleg, ha felhúzom maxra, mert tovább tart olyankor a motornak elérni az üzemi hőfokot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #195542 üzenetére
CFHC nem sok mindenben volt, mert ez a nem kiegyenlítő tengelyes, egyszerű szívó sorral 2.0CR TDI 140 lóval. Golf6, Golf plus, Octavia kiváltsága, Passat, Superb, Sharan ,Touran, Alahambra.. a nagyon közeli rokonát kapta CFFB kóddal, de azon van kiegyenlítő tengely és csappantyús szívósor. A blokk majdnem azonos, csak néhány különbség van. CFFB valamivel jobban tartja a lendületét a kádban található két tengely súlyának köszönhetően. Más különbséget nem érezni vezetés közben.
Egyedül az olajpumpa szíját kell 300k körül ledobni, aztán sokat elmegy. Több CFHC-t láttam 350 000km környékén beállni az elmulasztott szíj csere miatt...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #195546 üzenetére
Mi azon viccelődtünk, biztos nem találnak több váltó kart, azért késik. Manuálisban meg sem tudják mutatni, mert nincs sehol raktáron. Mindenki DSG-t akar, mindenből is. Mi szeretünk váltogatni, nem kell a pingyur kapcsoló a váltó kar helyett.
Nincs rendszer abban, hogy mikkorra készül el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #195549 üzenetére
Itt Kia az egyedüli, ami van rögtön. Választasz színt, felszereltséget..a 3 ból és 4 napon belül autózol. De valahogy nem fogott meg a PET palackból gyártot dízel motor. Dízelt akartunk, manuálist és valami rendes felszereltséget, ahol nem kell kompromisszumot kötni. Mi az, hogy nincs első park radar, mert csak a ProCeed lökösben van helye? Sok autót sikerült kipróbálni a 8 hónap alatt. Volt idő mazsolázni. Elég érdekes tapasztalatok születtek, ha fog akaródzni, egyszer megírom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #195553 üzenetére
Ha lejjeb húzod a fűtést és akkor sem melegszik be, termostat csere. Ha akkor bemelegszik, a hűtőmaszk felső harmadát takard le .
A skoda ezzel jött elő 2020-ban Compactor nevet adva a gyereknek. Ez egy lamella erdő a hűtők előtt, amit bármikor rácsuk csutkára, ha fázna a motor. Az audinak is eladták, annyira szar nem lehet. Trükkösen oldották meg a levegő elvezetést, de így álló helyben, ha mennek a venik, hűti a féket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #195555 üzenetére
[link] Alulról hozzáférhető.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Megjött a verda. Jövőhéten át lehet venni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #195633 üzenetére