Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Projektor topic
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz syIex #190912 üzenetére
Egyáltalán nem sok az, ha nyomod neki a 4x4 mellett. Országúton normál tempóban lehet csak jó értékeket produkálni, ha sok a város akkor nem csoda a nagy fogyasztás.
Amúgy meg az a véleményem, hogy inkább tankold el azt az összeget, mint motormodosítást csinálj.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz L1ZRRR #191021 üzenetére
Hát ez nem valami zsíros. Ettől kisebb felbontásba nem tudtad volna felrakni?
Itt a topikba a 40 HD kép a divat
Jó kis Golf 7, szerintem a mai napig az egyik legjobb autó. És már elfogultság nélkül mondom, mert nekem nincs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #191025 üzenetére
Igen elment. A Passat GTE-t fogom átvenni ami nálam volt kb. egy hónapig. Jó gép természetesen, de jobb lenne egy tisztán villanyos. Gyakorlatilag nem is használom a benzinmotort.
Majd ha már a nevemen lesz a Passat akkor arról is jön a 40 HD kép
Most egyelőre egy Xiaomi M365 lesz a villanyos paripám
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #191032 üzenetére
Van egy eladó Passat GTE ha érdekel
Nem is tudtam, hogy ennyire akartad. Ha felhívsz és megnézed tuti megmutattam volna a varázslatot és nem bírtam volna otthagyni nálam. Ahogy az új tulaja sem. Az eddigi legpatikabb autóm ami valaha volt. Nem tudtam belekötni, pedig elég kukacos vagyok. Ha nem lenne ott a másik GTE akkor azért hiányozna.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #191040 üzenetére
Eléggé szerettem, jó kocsik ezek a kis Golfok. Valószínűleg az is hozzátett az élményhez, hogy az eddigi legerősebb kocsim volt és egyben a legnyugisabb is, amikor elektromosan használtam.
Mindig van az a pénz. A Passatot még nem akarom eladni, de ha kapnék érte egy jó összeget akkor az menne. Meg fogom azt is hirdetni, mert hátha most elmenne jó áron, mert sokan keresnek Passat GTE-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #191046 üzenetére
Persze miért ne? Nem azért gázosítják, hogy keveset egyen, eleve többet fog vele. Hanem azért, mert az a legzöldebb jelenleg a németek szerint. Kell a VW-nek pár ilyen környezetbarát motor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #191056 üzenetére
Annyival drágább a GTE, hogy nem érné meg neked. Most ez eszik 5-6 körül. Soha nem jön vissza a felára a kevesebb fogyasztásból. Erőben sem lenne nagy előrelépés. Én se azért váltottam, mert racionálisan, hanem mert jó csendes haladás és minőségi lett a GTE.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Elektromos a vízpumpa, tehát nem gond a meleg turbónak ha leáll a motor. Az a szívás, ha direkt úgy tervezték, hogy leállítás után semmi ne hűtse a motort és a turbót.
Nálam GTE tűzforró motornál is már akkor leállítja ha csak leveszem a lábamat a gázpedálról.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Én pont most pénteken (júl23) cseréltem olajat a Passatban. Gyerek játék kicserélni annyira egyszerű helyen vannak a dolgok és megvoltam 16k Ft-ból. És nem vackokat használok hozzá. Castrolnak már van olyan VAG olaja ami hybridhez is való. Az olajszűrő meg MANN volt. Megvolt szombaton a váltóolajcsere is. Motul géppel teljesen át lett mosva. Nagyon szépen vált a DSG, semmit nem lehet érezni belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #192108 üzenetére
Miért nem szabad? Az a baj, hogy ritka mint a fehér holló aki egyáltalán GTE-t be mer vállalni.
A másik, meg, hogy 5 liter megy bele de 9 liter körül van a teljes töltet. Egyszerűen kb 3-4 liter nem folyik le belőle sehogyan sem a váltó sajátosságai miatt. A hely ahol voltam már jó pár DSG-t csinált és eddig nem volt probléma. Én már a sokadik GTE voltam és jobb tőle a váltás az biztos. De jövő majd megmondja#192104 focvis: Motul saját, 12 liter kellett hozzá. Bízom a sok előttem lévő ügyfélben Van aki már a másodikat csináltatta velük, mert olyan gyorsan belement a 60k km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #192113 üzenetére
Hát remélem nem lesz gond vele Az a baj a gyári megoldással, hogy abban szűrőt sem cserélnek. Csak leengedik ami lejön és visszatöltik amíg vissza nem folyik.
Hiszek neked félre ne érts, én innentől kezdve már csak abban bízom, hogy nem lesz baj
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #192130 üzenetére
Na jó de mi van a maradék 4 literrel ami benne marad. Amúgy majd az idő megmondja, hogy melyik a jobb. Annyit tudok egyelőre, hogy baromi sima lett a váltás. Volt olyan aki elment erre az atmosasra mert nagyon rangatott már neki minden váltás után. Miután megvolt a csere teljesen eltűnt. Nem téríteni akarok. Én semmiben sem hiszek igazán, csak az idő lesz ezeknek a megmondhatoja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #192353 üzenetére
B8 Passatban és 7-es Golfban a műszerfalon nincs, de maga kapcsoló jelzi automata módban, hogy melyik világít, mert zöld lesz adott piktrogram. Amúgy meg semmi jelentősége nincs már ahogy te is írod. Megmondom őszintén amióta megvan a VW nem nyúltam világítás kapcsolóhoz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #192355 üzenetére
Golfnál nálam is mindig Off volt xenon miatt. Passatban már csak led van és annak édes mindegy, hogy hányszor kapcsol le fel.
#192356 Mágus2: Szerintem jó lett Az elején mi az a sok pötty? Kavicsfelverődés?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #192372 üzenetére
Nálam úgy van beállítva, hogy hátul is aktív a DRL. Amúgy meg ha automatára teszed a fényszórót és az ablaktörlőt is akkor mindent megold magától. Ha esik már kapcsolja is a tompítottat. És jelzi ahogy mondtam [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192411 üzenetére
Nagyon jó választás ha sokat mész hosszú távra. 150lovas tdi a Passat B8-ban jelenleg az egyik legjobb dízelmotor. Bátran ajánlott kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192414 üzenetére
Mindegyik ugyanaz kisebb változtatásokkal. Úgy mondom akkor, hogy a VAG 2.0 CRTDI-k új generációja, ami 2015 óta van nagyon jól sikerült. Fentebb írta Mágus, hogy "cfh, cff motorcsaláddal vedd, az 2.0 CR TDI." Ezek voltak 2012-től.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192416 üzenetére
Rossz embertől kérdezed
Én VW párti vagyok, nekem B8-am van, tehát szerintem nem kérdés melyiket választanám. Engem jobban érdekel a MIB2 rendszer meg az adott áron kapható magasabb felszereltség vagy csak fiatalabb autó és újabb CR motor, mint a 4 karika.
Dögös az Audi, ha az tetszik azt vedd és ne köss kompromisszumot a VW irányába.
Adott évjáratban és felszereltségi szinten mindig az Audi lesz a jobb, ez biztos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #192419 üzenetére
Miért van ez a különböző beépítési mód? A jobb felfüggesztés miatt lett hosszában az Audiban a motor? Vagy a Quattro?
#192418Saskakas18: Nem nagyon tudok rá rosszat mondani. De hát az eddigi legkomolyabb kocsim, tehát nagyon nincs viszonyítási alapom. Írt a totalcar egy cikket róla, érdemes végigolvasni. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192428 üzenetére
GTE van, nem tudok ez ügyben nyilatkozni.
Passat B7-em volt. Abban a 140 lovas 2.0 CRTDI volt. Elég volt simán még 4 személlyel is fullra pakolva. (de ez egyén függő, valakinek a 300 lóerő is kevés) Fogyasztása akkor volt ilyen 5-6 között. Mindegyik nagyon jól eszik, még pályán is. Szerintem még mindig ezek a dízelek a legjobbak ha az ember sokat megy. Rövid távokra nem szabad venni az biztos. A 150 lovas elvileg még erősebb és kevesebbet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192452 üzenetére
A bluemotion az csak egy hangzatos elnevezése a környezetbarátabb dízelmotornak. Te a 4 motion-re gondolsz. Az a VW összkerékhajtása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #192454 üzenetére
Köszi a pontosítást, ezt jó tudni
#192456Saskakas18: Szükséged van biztosan a négykerék-meghajtásra? Jól olvasd el a linkelt TC cikket
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192461 üzenetére
Én ehhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy a Passat Skodás megfelelője a Superb. Ha számít a maximális csomagtér akkor a Passat egy kicsivel nagyobb mint az Oktáv. Mind a kettő autó szuper, az már rád van bízva, hogy melyiket veszed. Karbantartási költsége nagyjából egyforma lesz. Az Octavia nem fiatalabb egyébként ugyanazért az árért?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Tudja valaki, hogy hol lehet kikapcsolni a komfort ülés funkciót? Nem tudom mi a pontos neve. Ez az amikor kinyitom az ajtót, akkor hátra megy az ülés, hogy könnyebb legyen kiszállni.
Menüben én nem találtam sehol. MIB2-nél van valakinek ilyen?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gergőke88 #192528 üzenetére
Nekem Golf volt most Passat van. Nincs nagy különbség az anyagminőséget tekintve. Egy embernek sokkal jobb választás a Golf. Ma napig jobban tetszik mint a Passat. Mindkettő kocsinak megvan az előnye és a hátránya is. Ha valami konkrétan érdekel akkor kérdezz nyugodtan. Immár két éve hajtok GTE-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Idővel ki fog derülni. Már jó sok DSG meg lett csinálva ezzel a technikával. Most már olyan 20-30 autó körül jár a dolog csak a GTE csoportban. Egyéb DSG-s kocsiból meg már sokkal többet csinálta a győri ember. Nem hiszem, hogy nyerészkedés lenne a cél, mert olcsóbb mint a sima leereszt feltölt dolog. Félreértés ne essék én nem foglalok állást egyik mellett sem. Majd meg látjuk mi lesz a helyzet sok 10000km után.
Amúgy már én is elvagyok teljesen bizonytalanodva, hogy mi lenne a jó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #192731 üzenetére
Már megcsináltattam Győrben. De kötelezőkre biztos nem hordom sehova sem. Könnyű otthon szerelni. Ha valamit megtudok oldani 15-ből akkor miért adjak érte 60-at. Ha meg nem márkakerbe viszed hanem más szervizbe akkor ugyanott vagy mintha magad csinálnád.
De amúgy értem a célzást, én bevallottan garasos vagyok a "drága" kocsiban is. Magamnak termesztem a banánt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #192855 üzenetére
Az nagyon jó mert nem létezik 110kW akar az lenni gondolom és 150 lovas. Almát körtével akarsz összehasonlítani. A Passat minden szempontból jobb mint egy Astra. Maximum súlyban egyeznek meg
Ez a CRTDI motor jelenleg az egyik legjobb ami manapság kapható a piacon. Ajánlott típus, megfelelő karbantartással egy jó társ lehet nagy utazásokra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #192906 üzenetére
Pedig mint két tojás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz DrDobos #192909 üzenetére
Most vettél autót, alapból cseréld le az olajat. Annyira semmi tétel, főleg így, hogy nem lehet megmondani biztosra mikor volt benne cserélve. fedélzetin bármit be lehet állítani, ha meg nincs róla számla, de ha van akkor sem biztos semmi.
Amúgy van rá mód, be kell küldeni az olajat a MOL laborba
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #193088 üzenetére
Táblázat szerint a szárazkuplungos lesz a 110 lovasban. Az nem az ajánlott kategória. De ha kevés km van benne akkor azzal sem lesz gond jó darabig. A140 lovashoz már jobbik fajta DSG jár.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz L1ZRRR #193258 üzenetére
Ugyanez volt nalam a B7 passattal. 2.0 TDI cffb. Semmi hibakód, egyszercsak nem indult uzemmelegen. Megvártam míg lehűlt és utána egyből ment. Még használtam ezután kb. egy évig és többet nem jött elő. Itt a topikban Mágus azt mondta, hogy EGR szelep kezdi megadni magát. Valószínűleg tényleg az volt a baj, mert diaggal nézve már nem mozgott a legjobban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193341 üzenetére
Ha Kugából plugint vennél akkor miért nem a Tiguanból is azt nézed már? A Ford is új autóként lenne vásárolva, az is alsó hangon 12 millió, akkor már a VW is ennyibe kerül kb. [link]
Dönteni kell, hogy DSG vagy eCVT. A Ford (Toyota) rendszere bombabiztos, de élményt nem ad. A "GTE" meg azért izgalmasabb lényegesen. Mondjuk részemről, ha egy új Phev vagy egy 3 éve TSI között kellene választani akkor egyértelműen az új kocsi lenne a befutó. Nem tudnék olyan érvet felhozni ami a használt kocsi felé billentené a mérleget, ha ez a két választék van.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Snoop27 #193344 üzenetére
Na így már kicsit más az egésznek a fekvése Azért egy R-Line Tiguan elég messze van egy alap PHEV Kugától minőségben. A kinézet szubjektív, de nekem is sokkal jobban bejön a VW.
Rendszeresen parkol nem messze tőlem egy R-Line Tiguan. Azt szoktam körbenyálazni. Baromira tetszik. Ha ez a kérdés akkor csak is 2.0TSI-vel vedd. Ehhez azért már legyen erő ha egyszer kinézet is azt sugallja. Ne akard, hogy egy Passat 2.0 TDI lehagyjon már
Ne engedd el a dolgot, ha a Tiguan tetszik akkor azt vedd, mert a másik választásoddal később sosem leszel elégedett. Ha érzelmi kérdés nálad az autó mint itt többünknél, akkor érdemes a racionális helyett a tetszőt választani inkább.
Egyértelműen a jó döntés ha vételi árat nem nézzük akkor a hibátlan kiforrott Toyota HSD eCVT a legjobb. Jól megy a kuga már azzal a 225 lóerővel biztos, de a 2.0TSI-vel nem fogja felvenni a versenyt. Ebben a topikban egyébként szerintem a többség a VW-t fogja ajánlaniMi lenne neked fontos a kocsiban? A-B utazás, szépség, élmény?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen