Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #103540 üzenetére
6000 euró volt az ára, mikor vettem, 3000 euró ment bele lassacskán. 4000-ért vitték el, úgy, hogy egy darabig nem kell majd költenie rá. .
Az új tulaj lefóliáztatta az ablakokat és zenét épít bele, mert unatkozik. 1x lekormolta az új turbót, azt kipucoltuk(fizette a javítást, mert az ő hibája volt) Azóta csak tankol és olajat cserél.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
#89874944
törölt tag
-
-
zsolt19900
őstag
válasz tresh #104017 üzenetére
hát igen, és azért eszeknek az autóknak pl rákfenéje ugye a kasztni stb. stb. ami ha egyszer törve volt a búbánatos istenbe se lesz olyan, mint ahogy a gyárból kijött
más:
cserés lesz majd a hátsó lengéscsillapítóm is.... semmi extrát nem szeretnék, csupán nem igazodom ki a bárdi keresőjében az alvázszám menüpontok alatt. Addig megvan, hogy 1.9 Dizzzzel + ATJ a motorkód + 2000 a szekér, de hogy a forgalmiba írt WVWZZZ3BZYE339481 melyikre illik a felsorolásból, no arra nem jöttem rá.
Van kettő féle választási lehetőség is
ch. 3B-YE-121222 - erre a külön írtra M556277 ezt a cikkszámot hozza (a felsoroltak közül ez is a legdrágább azért tettem be ezt)
ch. 3BYE121222 - erre az egybe írtra KYB345027 ezt a cikkszámot hozza (ez a drágább, a másik bárdi autós azért írtam ezt a cikkszámot)
van ez a két lehetőség és nem értem a különbséget
melyik kellhet nekem?
vagy egyáltalán érdemes megvenni a drágábbat? Persze értelem szerűen az "egybeírtalvázszámos" esetben a drágábbat venném, de a "kötőjeles" alvázszámos keresés esetén van pl. BI19-029443 ez is 6k val olcsóbban, mint a szaksz.
Persze nem fillérbaszásból hanem pusztán kíváncsiságból kérdezem.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Piwi
addikt
válasz tresh #104055 üzenetére
Nekem elég komolynak tűnt a gép amivel csinálták. Lemérte mennyit szedett le, mennyi olajat, majd megnéztük mennyinek kellene benne lennie gyárilag. Feltöltötte, sőt kértem bele UV-s anyagot is, így ha szivárog akkor megfelelő fény mellett látható hogy hol ereszt a rendszer.
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
TaaT
veterán
válasz tresh #104055 üzenetére
Voltam havernál, ahogy kiálltam a garázsból egyből hideget fújt, úgy látszik mégis csak átmelegedett korábban az autó az árnyékban.
Ja és haver azt mondta hogy anno 8fokot fújt a klíma, most 10-et, de persze anno a garázsban próbáltuk ki és nem volt 37fok odakint.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
kk831228
addikt
válasz tresh #104055 üzenetére
Pontosan... Nekem töltötték palackról először, utána meg gépről... Palackról töltéskor csak bedugta a csávó a hőmérőt 7.5 fok környékét fújt 9-10 órakor nyáron. Mondja a csávó ez már jó... Nem volt még dögmeleg odakinn... Majd utána gépről lett töltve és kicsit jobb volt amikor belekerült az előírt mennyiség...
Gondolj bele 50-100g-ot nem biztos hogy észrevesz egyből az ember, de a csávónak 7 autó után egy ingyen van. Ráadásul csalás nélkül is sokszor annyi haszon van rajta..."Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #104055 üzenetére
Jaja, faternál voltam. Persze én hálás kliens vagyok, semmi gondja nem volt. Lefejtette, grammra annyi jött le, amennyinek lennie kellett benne, átfejtette, közben lepróbálta a rendszert, kevert mellé friss olajat és a kellő mennyiséggel feltöltötte. Nem volt semmi hiba (csodálkozott is, hogy akkor minek), csak karbantartásra mentem. Pollenszűrőt meg magam cserélek - mindentől függetlenül évi 2x.
Ma is kapta a kánikulát, többnyire 37-40 fok között mászkáltunk, hát a kezem nem fagyott le, de teljesen kellemes volt az utastér. Ha kint áll a napon, a fekete szín miatt sokkal tovább tart visszahűteni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #104090 üzenetére
nem mindig jó előzgetni, még ha egy fóka is az
én láttam már dormánd előtt 2 éve egy ilyen balesetet, és elég szépet bucskázott az ipse, és még mázlija volt, hogy a kamion látta, hogy nem ésszel csinálja, és elvette a gázt, mert ha arra kenődik fel, akkor az nagy csöcs lett volna :S
ráadásul pont egy pici domb volt,és őt ott gondolt egyet, és elkezdett előzni, be sem lehetett látni és meg is lett az eredménye.
az autóban volt gyerekülés, de hálistennek üresen, csak apuka volt benne, aki pár zúzódással megúszta, de lehetett volna rosszabb is :S"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
mazacar
tag
válasz tresh #104219 üzenetére
Koszi..
Beri78: Az arba elvileg az eredetvizsgat es a az atirast is bele lehet kalkulalni...ez holnap eldol, h valojaban igy van-e..
Egyenlore csak baratno van..gyerek nincs.
A vezerlesrol akkor jol tajekoztattak engem is..mert pont ugyanezt mondtak..
Megejtsek azert egy szervizt, mielott megveszem?Illetve adasveteliben minek kell szerepelnie..ami fokent engem ved az esetleges kesobb kiderult hibakrol?
Egy formanyomtatvanyt talaltam...elvileg idei
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104266 üzenetére
1 liter 15 000km alatt egyáltalán nem sok. Aki pályázik folyamatosan, az tudja mit beszélek. Pályán teljesen normális olajfogyasztás. Alattam olyan autók is foygasztották az olajat pályán, amik soha sehol, semmilyen körülmények között nem ették az olajat. A pályázás után szintén nem ették. Szóval ennyire ne legyünk már bányalovak, hogy 15 000/1 liter az kúrvasokléselfogadhatatlan.
Ja és nem a 40-50km pályáról van szó, hanem 2-3000km.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104266 üzenetére
Az nem vot kérdés, hogy a tdi-szar-e. Ha rendesen kiégetnéd a gázolajat az olajból, a tiédből is eltűnne annyi egy csere periódus alatt.
DPF-es autó egyenesen termeli az olajat sok városi használat során. Csak kevesen tudják, hogy az nem jó jel, mert gázolajjal dúsítja. Aztán kiviszik pályára, hirtelen kiég az olajból flél liter gázolaj, és mindjárt sipákol, hogy tőcccsssérá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104273 üzenetére
OK, egy egyszerű dolgot tégy meg nekem. Vedd szét a turbó nyomó csövét az IC és a szívósor között és nézd meg mennyire olajos belülről. Szerinted honnan van az olaj és miért nem hiányzik? Azért, mert gázolaj kitölti a helyét. Annyira ne örülj neki, hogy nem eszi, mert eszi, csak nem tudsz róla.
-
veterán
válasz tresh #104289 üzenetére
Ha VW-re gondolsz, azt elvileg a 38. héten sütik, remélem a vasércet már kitermelték.
Amúgy VR6 jól írja - a valahai csipszelt dízel Opelemet kaptam kölcsönbe egy jó barátomtól. Nagy riszpekt érte!
Közel 210 k van benne, új korától csipszes, veszettül megy ma is - Brainiac-et kell megkérdezni, hogy mennyire kormol hátulról, egy GTI-ből nézve.
Hamarosan Rönyó lesz pár hétre, az a kollégám lerúgott gépe. Nincs pofám 1 embertől 2 hónapra kölcsönkérni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #104295 üzenetére
Hallgatassék meg a másik fél is!
Szerintem:
- városban (szerk: 0-ról indulva kb. 100-120-ig) pariban van a 2 gép (Vectra C 1,9 cdti + csipsz VS. Golf 4 1.8 T + csipsz {?})
- ótópályán a Vektor határozottan ellép elvileg 200 PS-re húzták a friccek (EDS Motorsport)Hallgatassék meg a másik fél is!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #104303 üzenetére
Egyrészt én is kikötném, másrézszt picit nehezebben fog télen bemelegedni, mert a forró kipufogógáz visszavezetésével fűtötte a szívósort és hengerfejet. Havernak hétvégén szépen levakoltuk az AFN-t, a szelepet teljesen kivettem, 2 lapocska ment a helyére, egy a szívósorra, egy a turbóra. A vákuum csövét szintén kiiktattam. Kipucoltuk a szívósort is, szóval többé nem lesz vele baj. Euro 2-őt így is teljesíti, mint EGR-el.
Többlet fogyasztást csak az okoz, hogy télen tovább tart, míg eléri az üzemi hőfokot, ha jó a termostat, akkor elenyésző a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz tresh #104350 üzenetére
A menet irány szerinti balosból szivárgott az olaj, lett rendelve helyette utángyártott (akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó ötlet), de a szerelő szerint jobbost sikerült rendelni, mondom mindegy ha már ott van legyen kicserélve. De az utángyárott fos már most katasztrófa állapotban van, úgy remeg vele a motor alapjáraton, szal ahelyett menne vissza a képen szereplő ami benne volt gyári, de a túloldalit kéne cserélni továbbra is. Csak azt nem tudom hogy az említett 2 cikkszámú bak között van-e küldönbség, mert a gyári bakon mindkettő szerepel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!